Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trukkikuski yritti pussata naista. Sai valtavan tuomion

Vierailija
15.05.2024 |

Sitten naiset valittavat ettei miehet tee aloitetta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e37eec9-e0d3-4b18-b9e7-437ac078e528

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SikaNaiset aiheutti taas yhden romanttisen miehen lopun. Hävetkää.

Vierailija
2/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt typerä muuvi alkaa pusuttelemaan työkaveria tosta vaan. Olisi sitten vaikka pyytänyt naista treffeille ja siten selvittänyt, onko ihastus kaksipuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti töissä väkisin suudella. Kuinka tyhmä pitää olla että ryhtyy tuollaiseen?

Vierailija
4/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt typerä muuvi alkaa pusuttelemaan työkaveria tosta vaan. Olisi sitten vaikka pyytänyt naista treffeille ja siten selvittänyt, onko ihastus kaksipuolista.

Olihan se kysynyt että onko nainen kiinnostunut. Nainen sanoi ei. Sen jälkeen mies silti käynyt kiinni.

Vierailija
5/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hillitä tunteensa. 

Vierailija
6/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nainen traumatisoitui helposti. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
7/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku paljon vanhempi isomahainen nainen käy käsiksi huomenna, niin voit miettiä trauman käsitettä.

Vierailija
8/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Mistä tietää, mitä mies seuraavalla kerralla olisi tehnyt. En minäkään tuollaisen kanssa uskaltaisi olla samassa työvuorossa.

Vierailija
9/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja persu AP puolustelee tuollaista käytöstä, jos tuossa olisi joku ulkomaalainen, te haluaisitte sulkea rajat ja nousisitte barrikaadeille. 

Valitettavasti olet väärässä taas.  Olen SDP:n jäsen.

AP 

Vierailija
10/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja persu AP puolustelee tuollaista käytöstä, jos tuossa olisi joku ulkomaalainen, te haluaisitte sulkea rajat ja nousisitte barrikaadeille. 

AP 

Uskossa on hyvä elää, T sama jolle vastasit!

Vierailija
11/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Mistä tietää, mitä mies seuraavalla kerralla olisi tehnyt. En minäkään tuollaisen kanssa uskaltaisi olla samassa työvuorossa.

Mistä mä tiedän mitä sä seuraavaksi kirjoitat? Traumathan tästä tulee! 

Vierailija
12/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP 

Uskossa on hyvä elää, T sama jolle vastasit!

Uskon pitää hakea apteekista satiaismyrkkyä.

Vierailija
13/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku paljon vanhempi isomahainen nainen käy käsiksi huomenna, niin voit miettiä trauman käsitettä.

Olin baarissa vähän yli 20-vuotiaana ja odottelin tiskillä tarjoilijaa, kun selvästi vanhempi ja minua paljon painavampi nainen kietoi kätensä takaapäin ympärilleni ja nosti minut ilmaan. Säikähdin tuota aluksi mutta hymyn perusteella nainen ilmeisesti piti minusta. Ei jäänyt traumoja mutta ymmärrän, että vastaavat tilanteet ovat naisille vaarallisemman oloisia. Siitä huolimatta ihmisten resilienssi mitä tahansa kohtaan on kyllä mielestäni vähentynyt eikä se ole mitenkään hyvä asia.

Vierailija
14/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata töissä olla naisen työkaveri. Minä osaan pitää näppini kurissa mutta en missään nimessä tee töitä naisten kanssa just meetoo juttujen takia koska syyttömätkin miehet ovat joutuneet oikeuteen.

Vierailija
15/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei otsikoitu "trukkikuljettaja keräili itseään yövuorossa" - olen pettynyt.

Vierailija
16/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomio ei ole lainvoimainen.

Joten älä levitä valetietoa.

Vierailija
17/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin ravintolassa aikoinaan ja tapasin siellä vanhoja luokkakavereita, niin heti kuvittelevat, että kun puhun miespuoliselle, että olen mukamas ihastunut heihin? Minua suorastaan ällöttää nämä väkisin suutelijat, kun en ole lähettänyt heille mitään viestiä, että olisin heihin mukamas ihastunut ym. Minua ällöttää joku mies, joka yrittää väkisin suudella, kun mies ei ymmärrä lainkaan, että en ole kiinnostunut hänestä lainkaan. Nämä paska äijät koskeneet minua myös ravintolassa, missä tein aikoinaan työtä. Jos joku typerä äijä ei ehkä ymmärrä, että se nainen on tekemässä työtä, ei siis ole tarjolla sinulle, että mukamas saat koskea häneen? Näiltä typeriltä äijiltä lopetin tarjoilun aikoinaan ja sanoin myös heille, että ikuinen porttikielto heille. Onneksi osasin puolustaa itseäni ja onneksi oli niin hyvät portsarit, että suojelivat meidät nais työntekijöitä. 

Vierailija
18/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi nyrjähti.

Vierailija
19/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla yhtään ainutta tolkun naista? Vai ovatko kaikki naiset noin tolloja?

"Yrityksen mukaan miestä ja naista ei kuitenkaan voitu sijoittaa tapahtuman jälkeen samoihin työvuoroihin, koska riskiä siitä, että he kohtaisivat töissä, ei voitu ottaa."

Vierailija
20/52 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin baarissa vähän yli 20-vuotiaana ja odottelin tiskillä tarjoilijaa, kun selvästi vanhempi ja minua paljon painavampi nainen kietoi kätensä takaapäin ympärilleni ja nosti minut ilmaan. Säikähdin tuota aluksi mutta hymyn perusteella nainen ilmeisesti piti minusta. Ei jäänyt traumoja mutta ymmärrän, että vastaavat tilanteet ovat naisille vaarallisemman oloisia. Siitä huolimatta ihmisten resilienssi mitä tahansa kohtaan on kyllä mielestäni vähentynyt eikä se ole mitenkään hyvä asia.

Entä jos tuo nainen olisi ollut sinun työkaveri ja sinulla olisi ollut työvuoroja, jossa olisit ollut vain naisen kanssa kahdestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä