Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies asetti uuden rajapyykin seurustelulle - tapaisitko enää?

Vierailija
18.05.2025 |

Meillä siis takana parit onnistuneet tärskyt, paljon viestittelyä ja puhelimessa puhumista. Mies on saanut minut vakuuttuneeksi siit että tässä on nyt jotain todella erityistä ja että hänellä on vähän mennyt "polkimet sekaisin" kun ei osannut odottaa että löytyisi nainen joka pitää haavittaa vaimoksi jne.

Nyt hän kuitenkin sanoo että tässä pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus tai hän ei voi taata mitään. Että hänelle kuulemma käy joskus niin ettei naisen kanssa "pystykään" koska ei ole vetovoimaa. On nyt ladannut seuraavalle tapaamisellemme tuon selvittämisen odotukset. Minulle tuli sellainen olo kuin olisin arvioitavana ja vähän lässähti ihastus häneen. Minä ainakin tiedän haluanko jotakuta ja onko vetovoimaa jo kauan ennen kuin olen nähnyt toisen alasti. Tuli sellainen olo etten halua mennä treffeille ollenkaan. :( Ylireagoinko?

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa sanoa noin XD

Vierailija
182/183 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että siellä poikien kesken keksivät erilaisia typerääkin typerämpiä vedätyksiä, testailevat niitä naisiin ja sitten naureskelevat keskenään. Vastauksista lähtee heti kuvakaappaukset kavereille ja he lyövät pökköä pesään, että kokeile suostuuko se tähän ja tähän. Tätä tekevät ihan kolmekymppiset keskenkasvuisetkin.

Tuli todistettua. Ex paljastui pelimieheksi. Uusi match tiesi minusta henkilökohtaisia asioita, joita en ole vielä kertonut hänelle, mutta exälle kylläkin. Siirryin nopeasti seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevata. Vaikka miehen käytös on tökeröä tuliko mieleen että me kaikki olemme ihmisiä ja teemme virheitä. Jos tuo on mielestäsi showstopperi niin kerro se miehelle heti.

Minä en ainakaan halua seurustella naisen kanssa joka vaatii minun olevan täydellinen joka hetki. 

No  helevata. Pelleiletkö vai etkö oikeasti ymmärrä, että tämä tilannehan oli täysin päinvastoin. Mies vaati naiselta kaikenpuoleista täydellisyyttä, myös saada testata seksuaalinen mätsi, ennen kuin aikoi edes antautua tutustumaan naiseen paremmin. Olisi siinä sitten arvostellut vartalon ja taidot ja katsonut kelpaako.

Naisen olisi siis pitänyt olla täydellinen joka hetki jo ennen kuin pääsee miehen kanssa seurustelemaan. Mihinkähän kattoon olisi vaatimukset pompsahtaneetkaan seurustelun edetessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan