Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies asetti uuden rajapyykin seurustelulle - tapaisitko enää?

Vierailija
18.05.2025 |

Meillä siis takana parit onnistuneet tärskyt, paljon viestittelyä ja puhelimessa puhumista. Mies on saanut minut vakuuttuneeksi siit että tässä on nyt jotain todella erityistä ja että hänellä on vähän mennyt "polkimet sekaisin" kun ei osannut odottaa että löytyisi nainen joka pitää haavittaa vaimoksi jne.

Nyt hän kuitenkin sanoo että tässä pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus tai hän ei voi taata mitään. Että hänelle kuulemma käy joskus niin ettei naisen kanssa "pystykään" koska ei ole vetovoimaa. On nyt ladannut seuraavalle tapaamisellemme tuon selvittämisen odotukset. Minulle tuli sellainen olo kuin olisin arvioitavana ja vähän lässähti ihastus häneen. Minä ainakin tiedän haluanko jotakuta ja onko vetovoimaa jo kauan ennen kuin olen nähnyt toisen alasti. Tuli sellainen olo etten halua mennä treffeille ollenkaan. :( Ylireagoinko?

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se petaa jo sitä, kun ei kunnolla seiso. Voi laittaa sitten sun syyksi

Tämä mullekin tuli heti mieleen.

Vierailija
122/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi deittimies myös vähän sanoitti asiaa sillä tavalla, että haluaisi "testata" seksuaalista yhteensopivuutta. No ei mulla ollut mitään sitä vastaan.

Emme olleet yhteensopivia, koska mies oli sängyssä aivan lahna. Itse olen yhteensopiva tiikerikissojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kiitos vastauksista! Ainakin oon saanut vahvistusta sille että joku kello soittaa. Pitää varmaan vähän selventää kuviota: meillä on hiukan välimatkaa joten "suhde" vai mikälie on ollut aika paljon puhelimen varassa - tekstarit ja videopuhelut kovassa käytössä. Kun tavattiin ekan kerran, se oli ihan julkisella paikalla ja tokan kerran oli sitten pidempi visiitti (jonka aikana ei menty seksuaalisesti kovin pitkälle, mutta vetovoimaa oli hullun lailla). Nyt kolmannet tärskyt pitäisi sitten sopia yökyläilyksi ja siksi mies on antanut ymmärtää että tässä se nyt selviää, onko sitä ainesta yhteiseen tulevaisuuteen. Ja että jos ei ole, voidaan se käsitellä aikuisina.

Olen vähän ihmeissäni että yhtäkkiä tuli aidaltapudottaja kun muutaman kuukauden toinen on keuhkonnut miten erityistä tämä meidän välinen yhteys on. Jotain ristiriitaa aistin ja se saa vetäytymään ja pidän miehestä jotenkin vähemmän kun tämä tuli vähän niinkuin

Hyvin todennäköisesti on vedätys, josta sinun tulee nyt vetäytyä. 

Jos välimatkaakin on, niin yhtäkkinen kova kiire voi kieliä siitä, että et välttämättä ole ainoa. Etpä olisi ensimmäinen, joka menee perheellisen miehen retkuun. 

Vierailija
124/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovana naisena tuo olisi kauhuskenaario. Minulta ei heru pildeä ennen avioliittoa.

No minä en ole uskossa, haluaisin testata miestä itsekin eikä ole seksin suhteen mitään sellaisia ongelmia. Mutta tämä lähestymistapa aiheuttaa epämukavan olon. Mies on myös sanonut että hänelle on tullut tilanteita joissa joku yksityiskohta naisen kropassa häiritsee niin paljon ettei tule mitään. Kuulostaa niin arvaamattomalta että tässä voisi käydä kummin päin tahansa ja kokisin torjumisen tässä tapauksessa melko nöyryyttävänä.

-ap

Jäbä on joku keskinkertainen kutonen - seiska ja sä itse olet ysi tai kybä? Ainakin kuulostaa siltä, kun sua tehdään epävarmaksi. Tulee pahenemaan ajan kanssa vielä paljon tuosta jos jo alkumetreillä dissaa tolleen sua.

Etsi kympin mies, ei kannata heittää helmiä sioille. Ei kannata antaa huonoille mahkua, ne ei kestä sitä, ne tulee painaan sut maanrakoon.

Miehen tulisi tehdä sun olo hyväksi ja varmaksi, onnelliseksi. Siitä tiedät, kuka on oikea. 

Vierailija
125/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo mikä tollo! Ällö mies ensin rakkauspommittaa ja jo etukäteen pohjustaa että katoaa seuraavan vaimomatskun luokse heti kun pimpulia on irronnut :D

Tuollaisella asetelmalla mieshän manipuloi itselleen kaiken vallan peitellen sen johonkin rakkauslirputukseen? Ja jo etukäteen horjuttaa sinun asemaasi ('todista olevasi huomioni arvoinen antamalla seksiä' + 'minä päätän seksin perusteella tuleeko meistä suhde' (=jota mies ei siis takuuvarmasti etsi jos puolituntemattomia kutsuu vaimoksi).

Oikeasti ihastunut mies tekisi kaikkensa yrittääkseen tehdä sinuun vaikutuksen. Sinun tinderprinssisi käsitys vaikutuksen tekemisestä on pillun kiristys tapailun lopettamisen uhalla...? Ei hirveän romanttista :D

Tuollaiset manipuloijat etsii huonoitsetuntoisia uhreja jotka on helppo miellyttämisenhalusta taivutella siihen mitä herra nyt vain kehtaa pyytää. Ihanaa, oon tyypin mielestä vaimomatskua, pitää vaan ensin todistaa että oon hyvä sän

Erittäin hyvin kiteytetty. 

Tää jäbä on varppina Andrew Taten seuraaja. Joku "high value man" jota kiinnostaa naisen "body count" ja mitä nainen tuo pöytään. Naisen pitää todistaa joka päivä arvonsa kun jäbä istuu arvostelemassa ja etsii naisesta virheitä.

Ei jatkoon. 

Vierailija
126/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnutaan ihan aidosti kuviteltavan, että miehet jaksaa pari kuukautta viestitellä naiselle maalaillen toiveita yhteisestä tulevaisuudesta jne. ihan vaan sen takia, että pääsis kerran polkemaan ja sitten heittämään mäkeen. Ei millään pahalla, mutta ei se toosa nyt ihan niin ihmeellinen ja harvoin saatavilla oleva värkki ole, että sitä kerran saadakseen jaksais kuukausia pitää yhteyttä yllä. 

Minusta kuulostaa siltä että mies on ihan oikeasti tosissaan, mutta haluaa varmistua seksuaalikemioiden yhteensopivuudesta (ja siitä, miellyttääkö toisen keho) ennen kuin lähtee viemään suhdetta pidemmälle, mikä on VARSIN ymmärrettävää. Joo, toki sen vois tuoda huomattavasti asiallisemminkin esille. 

Rehellisyys on hyvästä. On se varmaan naisestakin oikeasti mukavampaa jos mies pakittaa ulos tapailusuhteesta sen takia että seksuaalikemiat ei sopineetkaan yhteen (ja kertoo tästä avoimesti naiselle), sen sijaan että nainen luulisi miehen olleen vain yhden kaadon perässä. Voisin kuvitella että on helpompi käsitellä miehen kokemus yhteensopimattomuudesta vrt. luulla olleensa lähtökohtaisesti vain yhden panon arvoinen, ainakin näin aikuisten maailmassa. 

Vierailija
127/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tunnutaan ihan aidosti kuviteltavan, että miehet jaksaa pari kuukautta viestitellä naiselle maalaillen toiveita yhteisestä tulevaisuudesta jne. ihan vaan sen takia, että pääsis kerran polkemaan ja sitten heittämään mäkeen. Ei millään pahalla, mutta ei se toosa nyt ihan niin ihmeellinen ja harvoin saatavilla oleva värkki ole, että sitä kerran saadakseen jaksais kuukausia pitää yhteyttä yllä. 

Minusta kuulostaa siltä että mies on ihan oikeasti tosissaan, mutta haluaa varmistua seksuaalikemioiden yhteensopivuudesta (ja siitä, miellyttääkö toisen keho) ennen kuin lähtee viemään suhdetta pidemmälle, mikä on VARSIN ymmärrettävää. Joo, toki sen vois tuoda huomattavasti asiallisemminkin esille. 

Rehellisyys on hyvästä. On se varmaan naisestakin oikeasti mukavampaa jos mies pakittaa ulos tapailusuhteesta sen takia että seksuaalikemiat ei sopineetkaan yhteen (ja kertoo tästä avoimesti na

Aikuisten maailmassa ymmärretään myös esittää asiat hienotunteisesti epävarmuuksia toisiin luomatta. Aikuisten maailmassa myös ymmärretään, että seksuaalinen kemia on molempien kokemus ja että itse seksikokemus on molemminpuolinen, myös nainen voi intiimin hetken jälkeen todeta, ettei homma natsaa ja lähdetään eri teille. Aikuisten maailmassa toimimattoman intiimin hetken jälkeen eri teille lähteminenkin voidaan hoitaa asiallisesti.

Ap kuvaili epävarman miehen, joka on todennäköisesti hyvin itsekeskeinen ja vaatii paljon tukea ja pönkitystä hauraalle miehuudelleen. Ap pääsee helpommalla kun ei asetu miehen arvioitavaksi. Mies tuskin ottaa kovin hyvin pakkejakaan huonon seksinäytteensä jälkeen. 

Vierailija
128/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on hyvästä. On se varmaan naisestakin oikeasti mukavampaa jos mies pakittaa ulos tapailusuhteesta sen takia että seksuaalikemiat ei sopineetkaan yhteen (ja kertoo tästä avoimesti na

Rehellisyys on eri asia kuin tökeryys.

Aika karkea kaveri jo alkuunsa. Nyt alkuunhan pitäisi vasta liehitellä. 

Vierailija
129/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma välitön reaktioni olisi, että tietenkään emme ole seksuaalisesti yhteensopivat. Minulle seksi on arvokas asia, johon suhde luonnollisesti kypsyy ja jonka on tarkoitus tuoda nautintoa ja iloa molemmille ja olla suhteen liima ja vahvistus.

Jos miehelle se on joku testausmaratoni jonka joku yksittäinen detalji kehossani pilaa, tietenkään en voisi koskaan nauttia seksistä hänen kanssaan. Hän suhtautuu seksiin niin pinnallisesti, että syvempi tyydytys jäisi minulta aina saamatta.

Ikävää tietysti hänelle, jos oli jo ennättänyt jotain pilvilinnoja rakentelemaan, mutta tietysti hänen itselleenkin parempi, että suhde ei edennyt pidemmälle. 

Vierailija
130/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kiitos vastauksista! Ainakin oon saanut vahvistusta sille että joku kello soittaa. Pitää varmaan vähän selventää kuviota: meillä on hiukan välimatkaa joten "suhde" vai mikälie on ollut aika paljon puhelimen varassa - tekstarit ja videopuhelut kovassa käytössä. Kun tavattiin ekan kerran, se oli ihan julkisella paikalla ja tokan kerran oli sitten pidempi visiitti (jonka aikana ei menty seksuaalisesti kovin pitkälle, mutta vetovoimaa oli hullun lailla). Nyt kolmannet tärskyt pitäisi sitten sopia yökyläilyksi ja siksi mies on antanut ymmärtää että tässä se nyt selviää, onko sitä ainesta yhteiseen tulevaisuuteen. Ja että jos ei ole, voidaan se käsitellä aikuisina.

Olen vähän ihmeissäni että yhtäkkiä tuli aidaltapudottaja kun muutaman kuukauden toinen on keuhkonnut miten erityistä tämä meidän välinen yhteys on. Jotain ristiriitaa aistin ja se saa vetäytymään ja pidän miehestä jotenkin vähemmän kun tämä tuli vähän niinkuin

Itselle vain tulee mieleen, että on löytänyt jonkun toisenkin ihanan erityisen naisen, ja haluaa nyt testata, kumpi on ihanampi?

Tai sitten pelkää, että jää kanssasi ilman seksiä loppuelämäkseen?

Ei ole silti oikein painostaa ketään yhtään mihinkään. Seksi on erityisen tärkeää, mutta se tulee omalla painollaan. Hyi tollaselle limanuljaskalle.

Vierailija
131/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin deittimies puhui henkeviä ja miltei samassa lauseessa sanoi miten tärkeää seksuaalinen yhteensopivuus on. Myöntelin, että pitäähän miehen yltää mun standardeihin. Pari kertaa panin ja ghostasin. Siinä voi mies pohtia oliko sittenkään niin hyvä sängyssä kuin luuli olevansa. Vastaus on: ei ollut.

Vierailija
132/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin deittimies puhui henkeviä ja miltei samassa lauseessa sanoi miten tärkeää seksuaalinen yhteensopivuus on. Myöntelin, että pitäähän miehen yltää mun standardeihin. Pari kertaa panin ja ghostasin. Siinä voi mies pohtia oliko sittenkään niin hyvä sängyssä kuin luuli olevansa. Vastaus on: ei ollut.

Tähän olisi kiusaus. Panna ja todeta, että onneksi tuli testattua ja huonoksi havaittua.

Vierailija
133/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan seksin tilalle ihan mitä muuta kuin sitä itseään niin katsotaan miltä kuulostaa :D

"Mulla on tapaillessa ollut tapana katsoa millaisen kylpylämatkan kumppani voi mulle tarjota. Tämmöinen pitäis niinku alkuvaiheessa selvittää ja seuraavilla treffeillä vois. Aikaisemmin on ollut monia joissa joku pikku yksityiskohta on häirinnyt mutta sun kanssa on niin kivaa että oon varma että osaat järkätä mulle mieleisen"

Onko kysyjä kylpyläloman vaiko suhteen perässä, ap? :D

Vierailija
134/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen noinkin maalata. Mutta miksi hemmetissä mussuttaa vaimon haavittamisesta jos on noin herkässä pakki? Siinä laitetaan toinen aika ikävään psykologiseen dissonanssiin. Manipulointitaktiikka.

Vierailija
135/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan seksin tilalle ihan mitä muuta kuin sitä itseään niin katsotaan miltä kuulostaa :D

"Mulla on tapaillessa ollut tapana katsoa millaisen kylpylämatkan kumppani voi mulle tarjota. Tämmöinen pitäis niinku alkuvaiheessa selvittää ja seuraavilla treffeillä vois. Aikaisemmin on ollut monia joissa joku pikku yksityiskohta on häirinnyt mutta sun kanssa on niin kivaa että oon varma että osaat järkätä mulle mieleisen"

Onko kysyjä kylpyläloman vaiko suhteen perässä, ap? :D

Hyvä vertaus. Kyllä minulla lässähtäisi mielenkiinto naiseen, joka heti alkumetreillä ilmoittaisi, että pääasiallinen suhteen edellytys ja olennaisin asia on jokin materialistinen asia, mitä minä voin tarjota sekä ilmoittaisi oikein mittaroivansa kykyni tätä toimittaa. Olisi selvää, että suhde tulee pitkällä perässä ja tärkeintä on aivan muut seikat. Eli olettaisin, että kylpyläloman perässä ollaan ja suhde ei ole kovin olennainen, kunhan saa ilmaiset kylpylät.

Mutta vielä isompi lässähdys tulisi, jos etukäteen kerrottaisiin, että joku kehoni osa voi olla niin yöks että ei suhdetta. En voi kuitenkaan luvata kehoni pysyvän muuttumattomana aina, joten jäisin sitten odottamaan sitä yöks-hetkeä.

M54

Vierailija
136/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä samaa mieltä, että hienoa että on rehellinen siitä, että on niin pinnallinen että yksikin virhe kehossa voi pilata suhteen. Jokainen nainen voi sitten itse miettiä, haluaako lähteä arvioiduttamaan kehoaan kuin lihapalaa ja seksitaitojaan kuin tiukkaa pääsykoesuoritusta. Vai deittaisiko sittenkin mieluummin sellaista miestä, jonka asenne on "seksi kyllä toimii kun muut palaset on kunnossa".

Itselle täysi deal breaker tuollainen asenne seksuaalisuuteen.

Vierailija
137/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse naisena haluan pian tietää toimiiko kemiat sängyssä. Joidenkin kohdalla homma lässähtää jo ennen sänkyä. Se, että ennen seksiä on vetoa yms. ei tarkoita sitä, että homma toimii sängyssä hyvin. 

Mutta tuollaisen vaatimuksen esittäminen on turn off.

Kylä on seksivoittoista tämä elämä nykyään! Parin minuutin ilosta koko elämässä kerrallaan. Mielestäni seksi sujuu jos tappi reikään sujahtaa ilman pakottavia tunteita kummankaan taholta. Luultavasti silloin nauttiikin riittävästi.  Kuitenkin puoliso valitaan elämänkumppaniksi, jolloin ne muut piirteet on läsnä elämässä 23.58 tuntia elämässä. Oma puolisoni on valittu siten, ettei sänkyleikkejä enää edes ole mutta muuten olemme kuin eilen tavanneet. Olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä. Mutta noilla aloituksen spekseillä ei ole ihme, että lähes kaikki eroaa nykyisin! Ap:lle sanoisin, et jätä moinen. Etsiköön sopivamman sorvattavan. Ei tommoset naista arvosta, jos oikein mitata ja testata täytyy! Kyllä elämän kumppanilta vaaditaan enemmän apuja kuin sänkyelämä! Niin olen muuten mies. Silti tulen toimeen ihan hyvin ilman peitonheilutuksia.

Vierailija
138/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi ladella naiselle mitään vaatimuksia. Ei seksi ekalla kerralla ole niin ihanaa ja romanttista aina mitä voitte kuvitella. Mies hätäisesti panee kuitenkin ja nainen jää ilman orgasmia. Kyllä siinä pitää olla koskettelua ja suutelua, hierontaa ja miehen varsinkin pitää antaa naiselle hyvää suuseksiä.

Pitää ja pitää. En minä ainakaan halua ekalla kerralla mitään suuseksiä.

Vierailija
139/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaili epävarman miehen, joka on todennäköisesti hyvin itsekeskeinen ja vaatii paljon tukea ja pönkitystä hauraalle miehuudelleen. Ap pääsee helpommalla kun ei asetu miehen arvioitavaksi. Mies tuskin ottaa kovin hyvin pakkejakaan huonon seksinäytteensä jälkeen. 

Aivan sama tuli mieleeni! Mahdollisuus, että tältä mieheltä saisi hyvää seksiä on noin alle nolla. Hänellä selvästi on erektio-ongelmia, mutta ei lähde selvittämään niiden oikeaa syytä, vaan selittelee ne naisen ongelmiksi. Kenelläkään meistä ei ole täydellinen kroppa, joten jokaisesta naisesta tämä mies löytää selityksen löysälle munalleen. 

Tosin minä olisin kävellyt ulos jo siinä vaiheessa, kun aletaan horisemaan vaimomatskusta. Aivan kuten seksi, ei nuokaan asiat ole semmoisia, mitä suhteeseen voi hoputtaa ja pakottaa vaan tulevat ajan kanssa, jos tulevat.

Vierailija
140/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme