Mua kiusataan koulussa
Isommat pojat kiusaa mua ja mun luokka kavereita ja ne tietää et ne tekee väärin ja niille on sanottu siitä mut ne ei lopeta. Miten ne saa lopettamaan sen? Mä tarviin apua.
Kommentit (15)
Filetillä seinään siksi aikaa kun haet käsityö luokasta kirveen.
Voit joko olla niiden bitch tai lakata olemasta bitch. Oma valinta.
Pyydä vanhempiesi tekeen niistä lapsista joko huoli-ilmoitus tai lastensuojeluilmoitus, oppiipahan!
Vierailija kirjoitti:
Lyö niitä
Just niin, isointa kunnolla klyyvariin. Leuasta putoo mut nenään kun lyö kunnolla niin saa mustat silmät. No mercy....
Onko koulun toimesta kutsuttu kiusaajien vanhemmat kakaroineen keskustelemaan tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko koulun toimesta kutsuttu kiusaajien vanhemmat kakaroineen keskustelemaan tilanteesta?
Näillä "keskusteluilla" voi pyyhkiä persettä. Eivät johda mihinkään, kiusaajat nauravat silmät päästään ja kiusaavat kahta kauheammin.
Kiusaaja ei ymmärrä kuin samaa kieltä mitä itse puhuu.
Muista ettei sinun tarvitse voittaa. Riittää että vedät nenän auki riittävän monta kertaa niin jättää rauhaan.
Yritä löytää joku moottoripyörämies tai jos tunnet jonkun ison vanhemman miehen jota pyydät hakemaan sinut koulusta pari kertaa.Selitä tilanne. Varmana loppuisi keljuilu.
Minä opettelin yhden hienon hyppypotkun. Heitän aina van dammet tarvittaessa.
Yksi liike täydellisesti. Teet sen ennen kuin sinua yritetään ryöstää. Teet sen ilmaan näyttävästi ja lähtevät pakoon.
Toimii myös ladattuna naamaan.
Elokuvista mallia.
Älä alennu niiden tasolle. Nämä typerät kommentit tässä ketjussa eivät ole ratkaisu. Ovat vain haitaksi sinulle itsellesi. Aikuisten tehtävä on keksiä ratkaisut tähän ongelmaan, joten heidän puheille ja sitä kautta saatte apuja. Ensimmäiset keinot ovat kevyitä, mutta aikuisita löytyy kyllä muitakin keinoja puuttua kiusaajien tekemisiin. Tärkeintä on nyt, että kerrotte vanhemmillenne ja koulun aikuisille.
Vanhempien kanssa reksin juttusille.
Tapa ne