Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies asetti uuden rajapyykin seurustelulle - tapaisitko enää?

Vierailija
18.05.2025 |

Meillä siis takana parit onnistuneet tärskyt, paljon viestittelyä ja puhelimessa puhumista. Mies on saanut minut vakuuttuneeksi siit että tässä on nyt jotain todella erityistä ja että hänellä on vähän mennyt "polkimet sekaisin" kun ei osannut odottaa että löytyisi nainen joka pitää haavittaa vaimoksi jne.

Nyt hän kuitenkin sanoo että tässä pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus tai hän ei voi taata mitään. Että hänelle kuulemma käy joskus niin ettei naisen kanssa "pystykään" koska ei ole vetovoimaa. On nyt ladannut seuraavalle tapaamisellemme tuon selvittämisen odotukset. Minulle tuli sellainen olo kuin olisin arvioitavana ja vähän lässähti ihastus häneen. Minä ainakin tiedän haluanko jotakuta ja onko vetovoimaa jo kauan ennen kuin olen nähnyt toisen alasti. Tuli sellainen olo etten halua mennä treffeille ollenkaan. :( Ylireagoinko?

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sarjavedätykseltä, jossa mies kehuu ensin naisen maasta taivaaseen ja sitten kun on päässyt sänkyyn eli tavoitteeseensa niin siirtyy seuraavaan. Vähän liian läpinäkyvää.

Tämä. Ensin koukutusta vaimosmatskua puheilla ja sitten kiristystä seksillä, jonka jälkeen häivytään kuvioista sillä verukkeella, että sänkykemia ei muka toimi.

No mun kanssa miehet kyllä haluavat sitten jatkaa niitä sänkypuuhia, mutta vakavaa suhdetta ei sitten olekaan tiedossa. Panosuhde jatkuisi ties miten kauan ellen itse laittaisi sille pistettä. Hyvät panot saatan pitääkin. Huonot lähtee heti luiskaan. Mutta vaimomatskua olen aina tasan siihen asti kunnes harrastan seksiä. Pitäisikö vaan odottaa sitä aamenta, jos jotain vakavampaa haluaa?

Vierailija
102/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulinat pois ja pimppi kehiin. Et sinä kovin tarkka ole siitä muutenkaan ollut, kuten tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sitten kun on itse mies, joka ei ole kiirehtinyt ja hosunut ei painostanut tai muutoin epäasaillisesti lainkaan yrittänyt saada seksiä naiselta vaan kuvitellut ja ajatellut, että seksi tulee sitten kuviooihin kuin jonkun gtaian tai muun "ihmeellisen voiman" saattelamana tai kuinak siihen edetään, jos edetään omalla painollaan. Niin mitä olen saanut kokea? Nainen kokee ja tuntee, että en ole hänen kanssaan tosissaan kun kaikki muut miehet ovat tehneet niin ja niin paljon nopeammin aloitteen intiimimpään kanssa käymiseen."

No ei se seksi tule suihteeseen minkään ihmeellisen ulkopuolisen voiman vetämänä vaan ihan niiden ihmisten omien päätösten ja tekojen surauksena. Joten olet kyllä tämän käsittänyt hieman väärin ja siksi naisetkin ajattelevat että et ole niin innostunut.

Itse olen myös hieman ujo ja varovainen mies mutta kyllä minun on pitänyt ihan tietoisesti itseni psyykata siihen että selkeiden seksuaalisten aloitteiden teko ei ole millään tavalla kiltteyden ja huomaavaisuuden vastakohta vaan se on asia jolla ne suhteet nyt vain etenevät. Ja asia jota ihmiset nyt vai tekevät. Ja että asiat eivät tapahdu itsestään vaan koska niitä itse vie eteenpäin omalla käytöksellään.

Vierailija
104/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kiitos vastauksista! Ainakin oon saanut vahvistusta sille että joku kello soittaa. Pitää varmaan vähän selventää kuviota: meillä on hiukan välimatkaa joten "suhde" vai mikälie on ollut aika paljon puhelimen varassa - tekstarit ja videopuhelut kovassa käytössä. Kun tavattiin ekan kerran, se oli ihan julkisella paikalla ja tokan kerran oli sitten pidempi visiitti (jonka aikana ei menty seksuaalisesti kovin pitkälle, mutta vetovoimaa oli hullun lailla). Nyt kolmannet tärskyt pitäisi sitten sopia yökyläilyksi ja siksi mies on antanut ymmärtää että tässä se nyt selviää, onko sitä ainesta yhteiseen tulevaisuuteen. Ja että jos ei ole, voidaan se käsitellä aikuisina.

Olen vähän ihmeissäni että yhtäkkiä tuli aidaltapudottaja kun muutaman kuukauden toinen on keuhkonnut miten erityistä tämä meidän välinen yhteys on. Jotain ristiriitaa aistin ja se saa vetäytymään ja pidän miehestä jotenkin vähemmän kun tämä tuli vähän niinkuin puskista kun ensin hän hoki että kiire ei ole. Nyt onkin joku tulitesti, se aiheuttaa epämukavaa oloa.

En ole kauhean kokenut miesten suhteen - mitä jos onkin vedätys? :(

-ap

Vierailija
105/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää ap vaikuttaa joko vedätykseltä tai sitten mies on todella törppö ja itsekäs. Kannattaa miettiä että haluatko tällaisen ihmisen kanssa pidemmän suhteen. 

Vierailija
106/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee naimisiin, ja kun otetaan housut pois niin naisella on daddys little hole tatuointi alapäässä.

Vierailija
107/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kiitos vastauksista! Ainakin oon saanut vahvistusta sille että joku kello soittaa. Pitää varmaan vähän selventää kuviota: meillä on hiukan välimatkaa joten "suhde" vai mikälie on ollut aika paljon puhelimen varassa - tekstarit ja videopuhelut kovassa käytössä. Kun tavattiin ekan kerran, se oli ihan julkisella paikalla ja tokan kerran oli sitten pidempi visiitti (jonka aikana ei menty seksuaalisesti kovin pitkälle, mutta vetovoimaa oli hullun lailla). Nyt kolmannet tärskyt pitäisi sitten sopia yökyläilyksi ja siksi mies on antanut ymmärtää että tässä se nyt selviää, onko sitä ainesta yhteiseen tulevaisuuteen. Ja että jos ei ole, voidaan se käsitellä aikuisina.

Olen vähän ihmeissäni että yhtäkkiä tuli aidaltapudottaja kun muutaman kuukauden toinen on keuhkonnut miten erityistä tämä meidän välinen yhteys on. Jotain ristiriitaa aistin ja se saa vetäytymään ja pidän miehestä jotenkin vähemmän kun tämä tuli vähän niinkuin

No kuuntelet itseäsi etkä ole enää miehen kanssa tekemisissä.

Ihmisillä tulee usein isoimmat harmitukset siitä, kun ovat tehneet virheitä VAIKKA heillä oli kyllä tunne siitä, ettei kannattaisi, eli eivät kuunnelleet sitä tunnetta.

Virhekin on paljon helpompi sietää, jos aidosti ei tajunnut. Siinä taas on syyllinen peilissä, jos tajusi ja meni silti. 

Vierailija
108/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee naimisiin, ja kun otetaan housut pois niin naisella on daddys little hole tatuointi alapäässä.

Tai jonku toisen miehen nimi

Vierailija
109/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi ladella naiselle mitään vaatimuksia. Ei seksi ekalla kerralla ole niin ihanaa ja romanttista aina mitä voitte kuvitella. Mies hätäisesti panee kuitenkin ja nainen jää ilman orgasmia. Kyllä siinä pitää olla koskettelua ja suutelua, hierontaa ja miehen varsinkin pitää antaa naiselle hyvää suuseksiä.

Vierailija
110/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin valitettavasti mukaan samanlaiseen kuvioon. Kova kiire oli ja naimisiin mentävä pian. Pyöritti todellisuudessa useampaa naista, fiksummat tajusivat kuvion, tyhmin meni naimisiin hänen kanssaan. Toisilla naisilla leikkiminen jatkuu myös naimisissa ollessa.

Vierailija
111/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovana naisena tuo olisi kauhuskenaario. Minulta ei heru pildeä ennen avioliittoa.

Vierailija
112/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vedetään nyt höplästä... 😣

Vierailija
113/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

okemattomuutensa vuoksi tuntee itsensä arvottomaksi.

Voi mielen pimeyttä.

Seksi on normaali ja luonnollien asia. - Valitettavasti kaikki eivät suhtaudu "kokemattomuuteen" yhtä avoimesti ja ennakkoluulottomasti. Hollywoodissa on jopa tehtty kassamagneetti ja useita kertoja Suoemnkin televisiossa näytetty leffa 40v.. nietsyt (mies). . -Pahoittelen heidän puolesta, jota eivät ole tuota leffaa nähneet. -Mutta leffan opetuksen tai sanoman, jos sellaista siltä voidaan odottaa, niin se lopuksi ensin taustaksi

(Opetus)elokuvamme kertoo yksinelävästä miehestä nimeltä Andy, Hän elää arksita eloaa vailla isompia murheita ja suruja. 

Hänellä on mukava asunto, jonka pitää siistinä ja puhtaana, työ, joka tuo hänelle ilm. riittävän elannon. On kavereita ja naapurissakin pidetty ehkä vähän omaleimaisena mutta hyväntahtosiena mukavana naapuri miehenä. On harrastuksia. Andy on tavanomaisen fiksu ja huomaavainen. U

Ihan mielenkiintoinen analyysi, mutta kyseessä ei kuitenkaan ole mikään opetuksellinen elokuva jossa olisi joku syvällinen sanoma, se on huumorileffa. Siksi en lähtisi ottamaan kyseisestä elokuvasta mitään elämänopetuksia siitä, miten vaikka yhteiskunta suhtautuu neitsytmiehiin. Se on vain elokuvaa, sen tarkoitus on viihdyttää.

Vierailija
114/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovana naisena tuo olisi kauhuskenaario. Minulta ei heru pildeä ennen avioliittoa.

No minä en ole uskossa, haluaisin testata miestä itsekin eikä ole seksin suhteen mitään sellaisia ongelmia. Mutta tämä lähestymistapa aiheuttaa epämukavan olon. Mies on myös sanonut että hänelle on tullut tilanteita joissa joku yksityiskohta naisen kropassa häiritsee niin paljon ettei tule mitään. Kuulostaa niin arvaamattomalta että tässä voisi käydä kummin päin tahansa ja kokisin torjumisen tässä tapauksessa melko nöyryyttävänä.

-ap

Vierailija
115/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Se manipuloi sua ihan olan takaa. Älä mene tollasen kanssa sänkyyn. Sit jos sinne erehdyt niin sen jälkeen sillä on taas joku uusi agenda millä manipuloi sua ja tätä jatkuu siihen asti kunnes kyllästyt ja teet siitä lopun. Löydät paremmankin, älä oikeesti anna tollaselle. 

Vierailija
116/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua mikä tyyppi, mieti millaisen suhteen tuon kanssa saa. Pääset sellaiseen manipuloivaan toksiseen läheisriippuvuussuhteeseen ettei mitään rajaa. Ja rajoja just tässä testataan! Lähde ennen kuin on mitään pelissä.

Vierailija
117/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole uskossa, haluaisin testata miestä itsekin eikä ole seksin suhteen mitään sellaisia ongelmia. Mutta tämä lähestymistapa aiheuttaa epämukavan olon. Mies on myös sanonut että hänelle on tullut tilanteita joissa joku yksityiskohta naisen kropassa häiritsee niin paljon ettei tule mitään. Kuulostaa niin arvaamattomalta että tässä voisi käydä kummin päin tahansa ja kokisin torjumisen tässä tapauksessa melko nöyryyttävänä.

-ap

Kuulostaa ihan älyttömältä. Jos on tosiaan rakastunut, niin mitä ihmeen yllätyksiä sitä voi eteen edes tulla? Joka häiritsee liikaa. Ja joku tarkka aikaraja kuulostaa oikeasti pahalta. Unohda tyyppi. 

Vierailija
118/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo mikä tollo! Ällö mies ensin rakkauspommittaa ja jo etukäteen pohjustaa että katoaa seuraavan vaimomatskun luokse heti kun pimpulia on irronnut :D

Tuollaisella asetelmalla mieshän manipuloi itselleen kaiken vallan peitellen sen johonkin rakkauslirputukseen? Ja jo etukäteen horjuttaa sinun asemaasi ('todista olevasi huomioni arvoinen antamalla seksiä' + 'minä päätän seksin perusteella tuleeko meistä suhde' (=jota mies ei siis takuuvarmasti etsi jos puolituntemattomia kutsuu vaimoksi).

Oikeasti ihastunut mies tekisi kaikkensa yrittääkseen tehdä sinuun vaikutuksen. Sinun tinderprinssisi käsitys vaikutuksen tekemisestä on pillun kiristys tapailun lopettamisen uhalla...? Ei hirveän romanttista :D

Tuollaiset manipuloijat etsii huonoitsetuntoisia uhreja jotka on helppo miellyttämisenhalusta taivutella siihen mitä herra nyt vain kehtaa pyytää. Ihanaa, oon tyypin mielestä vaimomatskua, pitää vaan ensin todistaa että oon hyvä sängyssä, toivottovasti oon tarpeeksi hyvä, kelpaankohan miehelle, suostun vähän pidemmälle mitä itse haluan tehdäkseni vaikutuksen jne jne jne.

Hälytyskellot on ihan oikeassa. Hylkykoriin tuollainen manipuloiva vonkaaja.

Vierailija
119/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hän kuitenkin sanoo että tässä pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus tai hän ei voi taata mitään.

Sanoisin tähän että ei hänen tarvitsekaan taata mitään. Minä haluan tutustua rauhassa tai en ollenkaan. Herra on hyvä ja valitsee.

(Jättäisin lisäksi sanomatta että minulle ei ole ikinä käynyt niin että mies olisi kokenut minut seksuaalisesti yhteensopimattomaksi, joten en pidä tärkeänä tällaisen asian "selvittämistä" heti kärkeen.)

Vierailija
120/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän ihmeissäni että yhtäkkiä tuli aidaltapudottaja kun muutaman kuukauden toinen on keuhkonnut miten erityistä tämä meidän välinen yhteys on. Jotain ristiriitaa aistin ja se saa vetäytymään ja pidän miehestä jotenkin vähemmän kun tämä tuli vähän niinkuin

Pari kertaa tavatun puolituntemattoman kanssa ei voi olla mitään "erityistä yhteyttä"

Mies manipuloi sinua sänkyyn

Mies esittää seksin testinä jossa sinun mielipiteilläsi ei nyt niin ole väliä

Jäitä hattuun! Sovi seuraavat treffit julkiselle paikalle ja sano että haluat tutustua ennen sänkyyn hyppäämistä. Miehen reaktio tulee kertomaan paljon. Jos etsii vaimoa eikä pillua, ja teidän yhteytenne oli niin satumainen kuin veikko satuilee, niin parin kuukauden odotus ei tunnu missään. Tutustu kunnolla, kysy mitä tyyppi etsii, tapaileeko muita, millaisen suhteen haluaa ja KAIKKI noiden vastaukset pitää aidosti mätsätä sen kanssa mitä itse haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi