Siis mikä on tämä juttu, että jos et pidä Vikmanista, olet naisvihamielinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f38b7fa7-db79-4b1c-b64c-6ee5d6…
Ja jos et suoraan myönnä olevasi misogyyni, niin kyseessä on sisäistetty naisviha. Mikä ihme saa tämänkin toimittajan kirjoittamaan näin? Miksi on niin hiton vaikea hyväksyä, että kaikki eivät vaan pidä Vikmanista ja hänen musiikistaan? Onko taustalla narsismia?
Aion ihan kiusallani äänestää Kaj'ta.
Kommentit (80)
Jokaisesta artistista jokainen pitää tai ei pidä koko maapallolla. Nyt kumminkin välikisassa Eikö oli eniten äänestetty. Tykkää ketkä tykkää ja ketkä eivät se on heidän asia , veetäkö tätä änkyttää. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Omistan kymmeniä naiskavereita ja en itse pidä Erika Vikmanista. Olenko siis naisvihaaja?
No kun sen noin muotoilet.. :P
Olihan Marininkin kritisointi naisvihaa. Purran jostain syystä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan kymmeniä naiskavereita ja en itse pidä Erika Vikmanista. Olenko siis naisvihaaja?
No kun sen noin muotoilet.. :P
Tämä on näitä 2020-luvun juttuja. Jos et pidä jostain niin olet automaattisesti vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä lystäätää. Joko tykätätään tai ei niinkuin muidenkin artistien kohdalla.
Ilmiö syntyi puolivahingossa melkein kymmenen vuotta sitten erään trailerin kommenttikentässä. Cha-ching.. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä lystäätää. Joko tykätätään tai ei niinkuin muidenkin artistien kohdalla.
Enemmän osu itellä silmään tuo naisten omistaminen mutta omaamistahan toki tarkoitettiin eikä ollut nyt kielitaidosta kyse kuitenkaan. =D
Vierailija kirjoitti:
Purran kannatus romahti rökääleesti 48% ja koko perujen kannatus romahti peräti kaksi kolmasosaa. 😆😆😆😆🤑🤑🤑
Mitä tekemistä vikmanilla ja naisella on??????????????????
Kyllähän toi valitus on alkanut kääntyä jo Erikaa vastaan, ei suomalaiset pidä jatkuvasta syyllistämisestä ja negatiivisuudesta, kun kyseessä pitäisi olla kepeä laulukilpailu.
Pitkälle on päässyt . Saa nähdä miten tänään käy. Eri maat äänestää kun Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiusaaja. Ei hänestä tarvitse pitää, mutta mölinät pidä omana tietonasi. Et taida edes pitää itsestäsikään.
Näyte naisten narsismista ja gaslightingista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiusaaja. Ei hänestä tarvitse pitää, mutta mölinät pidä omana tietonasi. Et taida edes pitää itsestäsikään.
En pidä. Tämä keskustelupalsta on sitä varten että täällä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmaisunvapaus. Ihmisillä on tarve ilmaista etteivät pidä siitä, että Suomea edustaa noin huono kappale esittäjän revitellessä pakaroitansa.
Idioottien juttuja. Niitähän riittää. Ei kai näitä kukaan ota tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Purra ei ole woke eikä vasemmistolainen. Vasemmalta tämä vihapuhe tulee.
En ole koskaan tykännyt halvoista sutturoista eikä Erikan musiikilliset saavutukset auta asiaa. Toisaalta, ei kosketa minua koko viisut, en seuraa kuin medioiden pakkotukotuksen. - n 34
Ei kai me voidakaan äänestää Erikaa Suomessa? Vai onko säännöt muuttuneet?
Myönnän, että olen kateellinen Erikalle: itse en voi mennä nivelrikon takia enää polvilleen - Erika voi.
Voimakas esitys hänellä on. Perinteisiä miesrockkareiden eleitä ja asentoja. Vaatteet juu vanhoista p***okuvista, mutta on tekijä ei vain objekti. Laulu sen verran vaikea, ettei valitettavasti sovi yhteislauluksi. Itse en tämän sorttisesta pukeutumisesta tai sanastossa lauluissa pidä, mutta kiva, että on tällaista heille, jotka pitävät.
Toivon Erikan menestyvän, jos ei muuten, niin tulevaisuudessa se toisi veroeuroja. Voittokin olisi mukavaa, mutta viisujen järjestäminen tulisi Suomelle kalliiksi turvajärjestelyineen.