Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusimmat päivitykset liittyen... (en voi enempää suositella lukemaan)

Vierailija
17.05.2025 |

Siihen yhteen eksään, joka otti yhteyttä. Tehdään pieni yhteenveto:

- ei periaatteessa mitään tietoa deittisovelluksessa

- kiihtyy, kun feikki ottaa puheeksi minut (ei tietenkään nimeltä mainiten)

Feikki olen siis minä itse xdddddd Halusin selvitellä vähän että kannattaako minun edes harkita vastaamista.

- valehtelee ihan älyttömiä asioita minuun liittyen xdddd

- ja on haukkunut pariin otteeseen xddd

- ei kutsu minua eksäksi

- ... mitä ensin ihmettelin, kunnes tajusin: alitajuntainen tapa kieltää ero xddd Vähän niin kuin se sellainen itsensä etäännyttäminen asioista sanomalla "se miekkonen, se naikkonen, se asia, se ihminen"... Ensin mietin että mikä v:n pointti on valehdella tuostakin, kunnes älysin, että sillä tavalla miekkosen ei tarvitse kutsua minua eksäksi xdddd nerokasta! Minulta siis xdddd

Jatkan jos muistan lisää. Ainiin ja eksä ei ole alun perinkään aloittanut keskustelua. Feikki on ollut hiljaa eikä eksäkään ole sanonut mitään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en oikein koskaan pystynyt kunnolla käsittelemään asioita, koska se kaikki oli niin absurdia enkä saanut vastauksia, joita tarvitsin. Jotenkin vähän tuntuu, että miekkonen tiesi sen oikein hyvin ja juuri siksi panttasi tietoa. xddddd en halua palata viesteihini, mutta muistaakseni sanoin jotain että haluan vain ja ainoastaan muutaman vastauksen ja siinä kaikki. Eli panttaamalla vastauksia voi yrittää pitää toisen kiinni menneessä niin, ettei hän pääse kunnolla eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan jos muistan lisää. Ainiin ja eksä ei ole alun perinkään aloittanut keskustelua. Feikki on ollut hiljaa eikä eksäkään ole sanonut mitään.

Niin siis feikki joutui aloittamaan ensimmäisen kerran. Nyt feikki on ollut hiljaa ja samoin eksä. Ei ole mitenkään aloitteellinen eikä flirtti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla