Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuosikymmentä vanhoja vaatteita ja kenkiä teillä on vielä jäljellä kaapeissa? Mitkä ovat syyt että olet säästänyt? Minä tuntisi

Vierailija
11.05.2024 |

Kuinka monta vuosikymmentä vanhoja vaatteita ja kenkiä teillä on vielä jäljellä kaapeissa? Mitkä ovat syyt että olet säästänyt? Minä tuntisin itseni ihan alastomaksi jos olisi vain nämä nykypäivän halvat rätit joilla verhota tämä kroppani... Bikinit harmittaa... kuinka vanha nainen voi käyttää bikineitä? Tykkään kyllä että uimapuvut tulevat kunnolla muotiin...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi halutessaan käyttää joko kokuimapukua tai bikineitä.

En ymmärrä aloittajan kysymystä.

Vierailija
2/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vaatteet on pois heitetty. Bikineitä ei ole koskaan ollut. Uimapuku on hyvä uidessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni bikineitä voi käyttää kuinka vanha nainen tahansa. Pitää vaan ostaa jotkut muut, kuin nuorekkaat kolmiobikinit.

Vierailija
4/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni bikineitä voi käyttää kuinka vanha nainen tahansa. Pitää vaan ostaa jotkut muut, kuin nuorekkaat kolmiobikinit.

Voi toki, jos haluaa.

Vierailija
5/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhimmat käytössä olevat vaatteet on lukioajoiltani eli 1990-luvun lopulta. Samoin mulla on ysärin lipulla ostettuja priimakuntoisia pussilakanoita käytössä. 

Ja käytän edelleen bikineitä. Ikää 49 ja kolme raskautta takana eikä kroppakaan oli mallinnitoissa mutta eipä mua kiinnosta mitä muut ajattelee.

Vierailija
6/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on säästössä jotain vaatteita nuoruudesta, esim. ylioppilasjuhlissa pitämäni paita, joka on tosi kaunis. En minä sitä enää käyttäisi, mutta en halua siitä luopuakaan. Lisäksi on jotain vanhoja farkkuja, en oikeastaan tiedä miksi, mutta vaikea heittää pois. 

Vierailija
7/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 23 vuotta vanhat läskipohjanengät ajoilta kun olin pikkulikkana Spice Girls-fani. Ne oli liian isot ja on edelleen, mutta pakko oli saada, isä heltyi ostamaan.

En ole heittänyt pois, kun ne on oikeasti osoittautuneet käteviksi esim muutoissa kun tarvitsee vaikka asentaa lamppuja ja ripustaa verhoja, tulee se 12-13 senttiä pituutta lisää niillä kun aika lyhyt olen.

Vähän harmittaa kun tuon ajan legendaarisia bändipaitoja ei ole tallessa enää. Backstreet Boys ja Hanson olis aika kovia nykyään:D

Vierailija
8/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallessa mmummon vaatteita 1940-luvulta.

uikkareita ja bikineitä ei kyllä voi kovin vanhoina käyttää,  niistä menee muutamassa vuodessa huonoksi kaikki kuminauhat, enkä ole keksinyt keinoa, millä niitä korjaisi.

Vierailija
9/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen paljon vaatteita 1980- ja 90-luvuilta. Ovat paljon laadukkaampia kuin nykyiset rievut. Yöpaitoja ja t-paitoja olen itse käyttänyt, mutta mekkoja ja farkkuja on mennyt paljon tyttären käyttöön. 

Vierailija
10/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kummitätini (vähän bättre folk) lähetti minulle pieneksi jääneitä vaatteitaan. Eihän ne paljettiluomukset ym nuorta paljon kiinnostaneet ja jäljellä on enää Diorin valkoinen paitapusero ehkä 50-70 vuotta vanha nykyisin ja se on edelleen kuin uusi. Näkee kyllä, mitä laatu tarkoitttaa yksityiskohdista. Pari kertaa olen sitä pitänyt, kun on ollut joku esiintymistilanne, jotenkin se antoi itsevarmuutta, enkä jännittänyt sitten niin paljon. Nyt kaiken kokeneena kotkana en kyllä jännitä mitään.

Vierailija
11/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt hyväkuntoisia vaatteita ysäriltä. En yhtään uikkaria. Nythän ysäri vaatteet on muodissa. Tosin en käytä vaatteita siksi, että ne on muodissa vaan että pidän niistä. Lähinnä olen säästänyt lappuhaalarit, farkkutakeja yms.

Vierailija
12/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, mummun kutoma, 80-luvulta. Käytössä edelleen.

Vierailija
13/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla noita vintage takkeja, hameita, mekkoja, paitoja ja housuja. Taitaa suurinosa olla peräisin 1960-70 luvulta. Muutama ysärin vaate vielä kaapissa ehjänä. Laatu on kyllä ihan eri ku nykyajan räteissä.

Vierailija
14/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy jotain 80- ja 90-luvuilta. Ja tietty enemmän vielä noiden jälkeiseltä vuosikymmeniltä. Harmittaa, että en ole säästänyt enempää. Tuolloin vaatteet tehtiin vielä kestämään ja kunnon materiaaleista. 

Vierailija
15/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat aktiivikäytössä olevat vaatteet on -70-luvun maxihameita. Laadukasta puuvillaa tekivät silloin. Vanhimmat trikoopaidat ovat ysäriltä. Nykytuotantoa en haluaisi ostaa, on niin heikkolaatuista.

Vierailija
16/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhimmat käytössä olevat vaatteet on lukioajoiltani eli 1990-luvun lopulta. Samoin mulla on ysärin lipulla ostettuja priimakuntoisia pussilakanoita käytössä. 

Ja käytän edelleen bikineitä. Ikää 49 ja kolme raskautta takana eikä kroppakaan oli mallinnitoissa mutta eipä mua kiinnosta mitä muut ajattelee.

Minulla on 70-luvulta pussilakanoita käytössä,ja ovat vielä parempia kuin tällä vuosituhannella ostetut. Luulisin ja muistaakseni ihan kotimaista laatua. Vaatteita 90- luvulta,tosin ne jo vähän "mökki kamaa".