Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?
Kommentit (93)
Täällä maalla muori aina sanoi pojille, että pitää ottaa rikas nainen, ei sillä naamalla montaa puuroa keitetä!
Myös sellainen sievä ja hoikka riittää. Harrastan liikuntaa viikossa 5-7 tuntia. Olisi niin kiva, että nainenkin tykkäisi liikunnasta ja voisimme yhdessä kasvattaa lapsemme liikunnallisiksi ihmisiksi.
M41
Ei pelkästä kauneudesta ole hirveästi iloa, jos persoonat eivät muuten kohtaa. Haluan, että minulla ja puolisollani on samanlainen arvomaailma, haluamme elämältämme samoja asioita ja ylipäätään tunnemme olomme hyväksi toistemme seurassa, voimme puhua ja tehdä asioita yhdessä. Mieluummin ihan tavallisen näköinen nainen, joka hymyilee minulle ystävällisesti ja halaa kuin maailman kaunein nainen, joka vain murjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös sellainen sievä ja hoikka riittää. Harrastan liikuntaa viikossa 5-7 tuntia. Olisi niin kiva, että nainenkin tykkäisi liikunnasta ja voisimme yhdessä kasvattaa lapsemme liikunnallisiksi ihmisiksi.
M41
Jos ei sulla ja toivemirkulla ole jo valmiiksi molemmilla niitä lapsia tuoda suhteeseen mukananne, niin kiirettä pitää. Ei ne sukusolut säily ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kriteerini naiselle:
- ei mt-ongelmia (mielellään)
-savuton
-kohtuudella alkoa
-Draama vapaa
-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...
-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista
-testailua ja manipulointia en katso hyvällä
-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos
Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.
Selitäppä toi mt ongelmat?
Elämässä tapahtuu asioita mitkä voivat järkyttää sen tasapainoisimmankin mielen.
Sillon on todella tärkeää että toinen osaa olla tukena.
Eri asia jos mt-ongelmia tulee ait suhteessä kuin että alkaisi treffailla jo valmiiksi mt-ongelmaista
Semmoinen ois kiva, joka ei halua seurustella hyödynnettävien ominaisuuksien vaan sen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Pitää olla NORMAALIPAINOINEN!
Oon normaalipainoinen/hoikka, bmi noin 20. Mut silti mulle jotenkin oudosti tulee joku kaksoisleuan tapainen (kärjistettynä) kun kattoo tietystä kulmasta. Vaikka olisin 10 kg alipainoinen niin se ei sitä asiaa muuttaisi. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kriteerini naiselle:
- ei mt-ongelmia (mielellään)
-savuton
-kohtuudella alkoa
-Draama vapaa
-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...
-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista
-testailua ja manipulointia en katso hyvällä
-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos
Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.
Selitäppä toi mt ongelmat?
Elämässä tapahtuu asioita mitkä voivat järkyttää sen tasapainoisimmankin mielen.
Sillon on todella tärkeää että toinen osaa olla tukena.
Eri asia jos mt-ongelmia tulee ait suhteessä kuin että alkaisi treffailla jo valmiiksi mt-ongelmaista
Jos se mt aiheuttaa agressioita niin pitääkö alkaa itsensä ja elämänsä uhraavaksi jeesukseksi ja ilmaiseksi terapeutiksi?
Nuorena huomasin, että joillekin miehille olisi riittänyt kauneus. Minä en halunnut sellaista miestä, joka hyväksyy ja rakastaa minua vain kauniina. Löysin sellaisen ja suhde on perustunut kestävämmille asioille kuin ulkonäköön. Elämässä onkin tullut monenlaisia vaiheita ja sairautta ja ulkonäköni ja painoni on vaihdellut moneen kertaan.
"ei mt-ongelmia (mielellään)"
Minusta taas jos ihminen on täysin ehjä, hän ei oikein tunne elämää. Vähän kuin vasikka navetassa vs. laitumella temmeltänyt vasikka.
Kyllä. Kiva on, jos on hyvä asuntoasioissa ja pistää tuulemaan, ja käy töissä muutamia vuosia ennen kuolemaa.
Ihana vaimo. Huumorintajuinen. Kaunis. Kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.
Ei pidä paikkansa. Vaikka nainen olisi Einsteinin ja Indira Gandhin sekoitus älyllisesti, niin rumana ja varsinkin lihavana ei olisi parisuhteeseen kelpaava. Jos naama ja kroppa eivät miellytä, niin loppu on sitten historiaa, mitä mahdolliseen kiinnostumiseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästä kauneudesta ole hirveästi iloa, jos persoonat eivät muuten kohtaa. Haluan, että minulla ja puolisollani on samanlainen arvomaailma, haluamme elämältämme samoja asioita ja ylipäätään tunnemme olomme hyväksi toistemme seurassa, voimme puhua ja tehdä asioita yhdessä. Mieluummin ihan tavallisen näköinen nainen, joka hymyilee minulle ystävällisesti ja halaa kuin maailman kaunein nainen, joka vain murjottaa.
Ihan tavallisen näköiset naiset ovat yleensä "riittävän sieviä" parisuhteeseen. Se riittää hyvin, jos ei ole "luonnevikainen" tai ainakaan runsaasti ylipainoinen.
No ei riitä. Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä, kyllä siihen parisuhteeseen muitakin asioita vaaditaan.
Kyl se luonne on tärkeempi ja huumorintaju. Sekä yhteiset arvot. Saa olla omia harrastuksia.
Tulee hyvin toimeen ja elämä iloa on myös.
Kohtasin tälläisen ihmisen jossain vaiheessa. Mut en paljo mitään voinut kun hän oli jo varattu.
Sit päätin että kai pitää jatkaa elämää. En halunnut sotkea kenenkään suhdetta. Yritin kaverina mut vetovoima oli niin suuri että muutaman kerran tavatessa ajattelin että kohta mopo karkaa käsistä. Ja en halua olla 3 pyörä.
Jos on tarkoitettu niin tiemme kohtaa vielä myöhemmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.
Ei pidä paikkansa. Vaikka nainen olisi Einsteinin ja Indira Gandhin sekoitus älyllisesti, niin rumana ja varsinkin lihavana ei olisi parisuhteeseen kelpaava. Jos naama ja kroppa eivät miellytä, niin loppu on sitten historiaa, mitä mahdolliseen kiinnostumiseen tulee.
Pipulilla pariutujan kanssa ei kannata tehdä lapsia, sillä ei ole monogaminen.
en oikeastaan koe haluavani naista..? minusta nykymaailma on pilannut naisen
pitäisi olla aika harvinainen ja elänyt jossain säkissä, jotta haluaisi
Riittää rumempikin jos se on rikas ja joka tavoin antelias. Ja mykkä.
No tämä. Exä jätti mut kylmällä ja julmalla tavalla. Pakeni. Mä jäin suhteen raunioihin ahdistuneena, masentuneena, unettomuudesta kärsivänä. Kaikki meni kertaheitolla sekaisin ja elämältä putosi pohja. Erosta kaksi vuotta ja edelleen koitan saada itseäni kasaan. Munaton mies jatkanut huoletta elämäänsä.