Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästä kauneudesta ole hirveästi iloa, jos persoonat eivät muuten kohtaa. Haluan, että minulla ja puolisollani on samanlainen arvomaailma, haluamme elämältämme samoja asioita ja ylipäätään tunnemme olomme hyväksi toistemme seurassa, voimme puhua ja tehdä asioita yhdessä. Mieluummin ihan tavallisen näköinen nainen, joka hymyilee minulle ystävällisesti ja halaa kuin maailman kaunein nainen, joka vain murjottaa.
Ihan tavallisen näköiset naiset ovat yleensä "riittävän sieviä" parisuhteeseen. Se riittää hyvin, jos ei ole "luonnevikainen" tai ainakaan runsaasti ylipainoinen.
Aika harva mies muhun kiinnitti huomiota vaikka olin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen enkä ole luonnevikainen. Kaveriporukalla kun oltiin liikkeellä, niin aina niitä porukan kaunottaria tuli miehet jututtamaan ja mun koettiin olevan vain tiellä koska siihen malliin jotkut mulkoili.
Vierailija kirjoitti:
Myös sellainen sievä ja hoikka riittää. Harrastan liikuntaa viikossa 5-7 tuntia. Olisi niin kiva, että nainenkin tykkäisi liikunnasta ja voisimme yhdessä kasvattaa lapsemme liikunnallisiksi ihmisiksi.
M41
Minä olen tuollainen nainen mutta en etsi äitiydessä loisivaa miestä. Sukusolun voit kyllä luovuttaa jos historiasi on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kriteerini naiselle:
- ei mt-ongelmia (mielellään)
-savuton
-kohtuudella alkoa
-Draama vapaa
-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...
-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista
-testailua ja manipulointia en katso hyvällä
-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos
Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.
Hyvä lista. Jatketaan vähän:
- Ei terapian asiakkaita. Kokemusta on, etteivät pääse koskaan traumoistaan eroon ja terapia pitää haavoja auki vuosia, koska menneiden asioiden ei anneta unohtua.
- Ei introverttejä. "Tarvitsen omaa aikaa yksin hiljaisessa ja tyhjässä kodissa"-tyyppiset eivät ole parisuhdemateriaalia.
- Ei sellaisia, jotka eivät tiedä tai sano, mitä haluavat. Mies ei ole mikään selvännäkijä tai ajatus
Ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
ei
Ja miksi kukaan nainen haluaisi edes treffeille negatiivisen miehen kanssA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästä kauneudesta ole hirveästi iloa, jos persoonat eivät muuten kohtaa. Haluan, että minulla ja puolisollani on samanlainen arvomaailma, haluamme elämältämme samoja asioita ja ylipäätään tunnemme olomme hyväksi toistemme seurassa, voimme puhua ja tehdä asioita yhdessä. Mieluummin ihan tavallisen näköinen nainen, joka hymyilee minulle ystävällisesti ja halaa kuin maailman kaunein nainen, joka vain murjottaa.
Ihan tavallisen näköiset naiset ovat yleensä "riittävän sieviä" parisuhteeseen. Se riittää hyvin, jos ei ole "luonnevikainen" tai ainakaan runsaasti ylipainoinen.
Aika harva mies muhun kiinnitti huomiota vaikka olin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen enkä ole luonnevikainen. Kaveriporukalla kun oltiin liikkeellä, niin aina niitä porukan kaunottaria tuli miehet jututtamaan ja mun koett
Täytyy muistaa, että kauneus on katsojan silmässä. Itse en tavallisena miehenä edes yritä niitä kaunottaria, vaan tavallisen näköisiä ja normaalipainoisia naisia, joista useimmat kuitenkin ovat naisellisia ja viehettäviä.
M vm -73
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kukaan nainen edes haluaisi treffeille negatiivisen miehen kanssA?
Jos ei tykkää punaisesta väristä autossa tai on kokenut tietyntyyppiset naiset hankaliksi tai mahdottomiksi parisuhteen kannalta, niin mitä negatiivista siinä on? Ihminen ottaa opikseen kokemuksistaan.
Ei naisen tartte olla ees erityisen kaunis. Riittää että suostuu seksiin pyydettäessä eikä sano mihinkään pyyntöön ei
Eihän se naisen naaman muoto vaikuta siihen arkeen mitä eletään. Parisuhteen pitäisi myös kestää jos naama joutuisi onnettomuuteen ja käytännössä tuhoutuisi.
Kaunis ja jalat auki säännöllisesti, niin tämä kompensoi aika paljon negatiivisia piirteitä.
Kulujen-vuokrantasaaja-kämppis-avo-henkilö
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies muhun kiinnitti huomiota vaikka olin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen enkä ole luonnevikainen. Kaveriporukalla kun oltiin liikkeellä, niin aina niitä poru
Kauneus ei ole katsojan silmissä. Ihmisiä miellyttää enemmän sellaiset kasvot, joissa kultainen leikkaus on kohdillaan.
Mitä ap?
Ei pelkkä kaunis nainen riitä. Mitä tekisin hyvännäköisellä, joka muutoin olisi tylsä, tietämätön ja tyhmä?
Jota saisi hävetä muiden seurassa. Kyllä semmonen nainen jäisi, pelkäksi pano suhteeksi.
Tuollaisia nuoria bimboja, on johtajilla pilvin pimein salassa.
Nainen saa olla tavallisen kaunis, ei sellainen joka poseeraa kameran edessä ja pitää itse itseään kauniinpana kuin onkaan. Sellainen sisältä kaunis joka arvostaa myös minun lapsia, eikä pidä heitä taakkana, en minäkään pidä suhteessa toisen lapsia, vaan arvostan heitä kuten omiani. Traumoja saa olla, kunhan niistä pystyy puhumaan, ottaa avun vastaan mitä tarjota voin (kuuntelu ja keskustelu) avoimuus ja pyrkii jatkamaan elämää, eikä sulkeutuisi. Nauttii pienistä asioista, hakeutuu lähelle, eikä kavahda kun itse hakeudun. jatkuva suunnittelu on raskasta, kuten myös jatkuva arkinen valittaminen kuinka raskasta töissä on. Toki niistä pitää kertoa, mutta vapaalla pitäisi työt unohtaa, eikä tuoda murheita kotiin päivä toisensa jälkeen. Ja exät on exiä syystä, eikä he kuulu elämään muuten kuin ehkä lasten kautta. Seksi on yhteistä, eikä siinä pidä olla vain yhtä veturinkuljettajaa
En edes halua kaunista naista. Kauneus on viimeinen kriteeri mitä minulla on. Tärkeintä on luonne että on kiva ja tullaan toimeen ja on huumorintajua. Sellainen rento tavallinen nainen kelpaa minulle. En halua mitään vaikea luonteista naista vaan helpon ja kivan joka kuitenkin sanoo mitä ajattelee kuten jos ei saa läheisyyttä tarpeeksi niin sitä pitää osata vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.
Alkuhuuman mentyä pitää ymmärtää, että todellakin se valittu on tutuin ja kaikkein ihanin läheinen parhain ystävä, rakastettu ja kumppani.
Mitä tuleekaan, siitä mennään ja selvitään. Aina. Päätös rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se naisen naaman muoto vaikuta siihen arkeen mitä eletään. Parisuhteen pitäisi myös kestää jos naama joutuisi onnettomuuteen ja käytännössä tuhoutuisi.
Silti naisille se miehen naama on tärkeä kriteeri
Katsohan ap ympärillesi.
Nätkö kovinkin monta kaunista naista tai rikasta miestä jotka ovat niin ikävilä luonteeltaan, etteivät saa parisuhdetta mitenkään?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ihan tilastojenkin perusteella jos mehen tulot romahtavat, ero on todennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.
Alkuhuuman mentyä pitää ymmärtää, että todellakin se valittu on tutuin ja kaikkein ihanin läheinen parhain ystävä, rakastettu ja kumppani.
Mitä tuleekaan, siitä mennään ja selvitään. Aina. Päätös rakastaa.
Ja kuitenkin ratkaisevinta on syntyykö se alkuhuuma.
Hyvä lista. Jatketaan vähän:
- Ei terapian asiakkaita. Kokemusta on, etteivät pääse koskaan traumoistaan eroon ja terapia pitää haavoja auki vuosia, koska menneiden asioiden ei anneta unohtua.
- Ei introverttejä. "Tarvitsen omaa aikaa yksin hiljaisessa ja tyhjässä kodissa"-tyyppiset eivät ole parisuhdemateriaalia.
- Ei sellaisia, jotka eivät tiedä tai sano, mitä haluavat. Mies ei ole mikään selvännäkijä tai ajatustenkukija.
- Ei yh, aikä varsinkaan vuosia sinkkuna ollut yh, joka on unohtanut, että parisuhteesssa on joustettava ja tehtävä kompromisseja.