Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä sana kaunis oikein tarkoittaa? Kauneus on estetiikan termi, ja minulle on hieman epäselvä millainen termi on kyseessä, kun sitä ihmiseen sovelletaan.
Tässä yhteydessä kauneutta ajatellaan varmaan ihan subjektiivisesti. Aloituksessa kysytään, että riittäisikö parisuhteessa vain se, että puolison ulkoinen olemus miellyttää omaa silmää erityisen paljon.
Näinhän se menee. Täysin katsojasta kiinni mitkä kukin näyttää. Jotkut naiset ovat kauniita vain sillä tavalla että on kiva katsoa mutta eivät kuitenkaan ole haluja herättävän näköisiä.
Esim. mallit,missit tms. tai ainakin suurin osa heistä mitä minä olen nähnyt elämäni aikana ovat sel
Oletko nähnyt malleja ja missejä paljonkin livenä? Kyllä ne varmasti herättäisi halut jos näkisit muuten kuin lehtikuvan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kulujen-vuokrantasaaja-kämppis-avo-henkilö
Kyllä
Terveisin köyhä mies...
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, rikas ja tarpeeksi tyhmä riittää avioliittoon. Tingin jopa kauneudesta, jos on tarpeeksi rikas.
Köyhät ja tyhmät miehet etsii nimenomaan elättäjää.
Sellainen nainen on kiva, jonka kanssa voi lentää ilman ilmastoahdistusta viikoksi Italiaan, juoda proseccoa hotellin parvekkeella ja käydä illalla ravintolassa syömässä miettimättä onko se pizzan päällä oleva Parman kinkku elänyt varmasti onnellisen elämän. Oletko mun rakkaus 💘
Vierailija kirjoitti:
Ja nuori.
Mies on simppeli olento. Ja haluaa siittää jälkikasvua vielä vaarinakin.
Vanhemmalle miehelle riittää kauneuden kriteeriksi nuori nainen. Ei sillä todellisella kauneudella ole niin väliä.
Mies vaan ei kykene siihen enää. Sperma ei ole enää kunnossa ja edes koko toimitus ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ja nuori.
Mies on simppeli olento. Ja haluaa siittää jälkikasvua vielä vaarinakin.
Vanhemmalle miehelle riittää kauneuden kriteeriksi nuori nainen. Ei sillä todellisella kauneudella ole niin väliä.
Ei todellakaan kaikki halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Pitää olla NORMAALIPAINOINEN!
Kauneus on kokonaisuus, ei vain kasvot.
Jos nainen on normaalipainoinen tai hoikka niin riittää.
M40
Eli pipipäinen mies haluaa itse olla se ongelma.