Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?

Vierailija
17.05.2025 |

Vai mitä muuta naisessa pitää olla?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.

Ei pidä paikkansa. Vaikka nainen olisi Einsteinin ja Indira Gandhin sekoitus älyllisesti, niin rumana ja varsinkin lihavana ei olisi parisuhteeseen kelpaava. Jos naama ja kroppa eivät miellytä, niin loppu on sitten historiaa, mitä mahdolliseen kiinnostumiseen tulee.

Pipulilla pariutujan kanssa ei kannata tehdä lapsia, sillä ei ole monogaminen.

Ei ihmisen tarvitse olla monogaminen, mikäli toinen on "hullu" tai pihtari. Toki olisi korrektia erota ensin, ennen kuin alkaa pissivehkeitä sovittamaan yhteen uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
82/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kriteerini naiselle:

- ei mt-ongelmia (mielellään)

-savuton 

-kohtuudella alkoa

-Draama vapaa

-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...

-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista

-testailua ja manipulointia en katso hyvällä

-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos

Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.

Suurimmalla osalla ihmisistä on mt-ongelmia, masennus on suomalaisten kansantauti. Et edes tunnistaisi  suurinta osaa mt-ongelmaista enne kuin he kertoisivat sen sinulle. 

Voi olla, mutta minä miellän sellaiset mt-ongelmiksi, joiden vuoksi on pitänyt olla hoidossa tai joihin joutuu syömään lääkkeitä. Mielialalääkkeitä tarjotaan nykyään suunnilleen silloinkin, kuin menet hakemaan apua liikavarpaisiin. Sen sijaan kovin vahvasti kirjoilla oleva on jo selkeästi mt-ongelmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tykit ja tiukka pimppa.

Pienet, kiinteät rinnat ja hyvä peppu.

Vierailija
84/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on usein myös älykäs. No problem. 

Käsittääkseni ulkonäön ja älykkyyden välillä ei esiinny minkäänlaista korrelaatiota.

Kyllä niillä on, terveys myös. Sopusuhtainen ja kaunis on todennäköisesti terveempi kuin epämuodostunut ja epäsosiaalinen. 

Vierailija
85/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkaa näyttään jo  hyvältä ja jopa kauniilta näitä hänen tilioteita selatessani

-mies69

Vierailija
86/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tykit ja tiukka pimppa.

Pienet, kiinteät karvaiset rinnat ja tiukka hyvä peppureikä.

vanha homo

Vierailija
87/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on usein myös älykäs. No problem. 

Käsittääkseni ulkonäön ja älykkyyden välillä ei esiinny minkäänlaista korrelaatiota.

Kyllä niillä on, terveys myös. Sopusuhtainen ja kaunis on todennäköisesti terveempi kuin epämuodostunut ja epäsosiaalinen. 

Puoli naamaa tulehtuneen peräpukaman näköistä tökeröä feikkihuulta! Oi onpa kaunista symmetriaa! Mitö muuta? Kilon sillikoonit? 

Vierailija
88/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä, idi00tti vai jotain aivan muuta? Täällä vastailee NAIKKOSET. Yhä edelleen. Tämä on naikk0sten palsta, ymmärrätkö???

Vierailija
89/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kriteerini naiselle:

- ei mt-ongelmia (mielellään)

-savuton 

-kohtuudella alkoa

-Draama vapaa

-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...

-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista

-testailua ja manipulointia en katso hyvällä

-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos

Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.

Suurimmalla osalla ihmisistä on mt-ongelmia, masennus on suomalaisten kansantauti. Et edes tunnistaisi  suurinta osaa mt-ongelmaista enne kuin he kertoisivat sen sinulle. 

Voi olla, mutta minä miellän sellaiset mt-ongelmiksi, joiden vuoksi on pitänyt olla hoidossa tai joihin joutuu syömään lääkkeitä. Mielialalääkkeitä tarjotaan nykyään suunnilleen silloinkin, kuin menet hakemaan apua liikavarpaisiin. Sen sijaan kovin vahvasti kirjoilla oleva on jo selkeästi mt-ongelmainen.

Kirjolla olija ei välttämättä ole mt-ongelmainen, vaikka usein onkin, koska yhteiskunta, ikätoverit ja aina vanhemmatkaan eivät hyväksy kirjolla olevan käyttäytymistä.

Vierailija
90/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että nainen on mun makuun eli on haluja herättävän näköinen mun makuuni niin naisen luonteen pitää myös olla mun makuun.

Vierailija
91/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä sana kaunis oikein tarkoittaa? Kauneus on estetiikan termi, ja minulle on hieman epäselvä millainen termi on kyseessä, kun sitä ihmiseen sovelletaan.

Tässä yhteydessä kauneutta ajatellaan varmaan ihan subjektiivisesti. Aloituksessa kysytään, että riittäisikö parisuhteessa vain se, että puolison ulkoinen olemus miellyttää omaa silmää erityisen paljon. 

Vierailija
92/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä sana kaunis oikein tarkoittaa? Kauneus on estetiikan termi, ja minulle on hieman epäselvä millainen termi on kyseessä, kun sitä ihmiseen sovelletaan.

Tässä yhteydessä kauneutta ajatellaan varmaan ihan subjektiivisesti. Aloituksessa kysytään, että riittäisikö parisuhteessa vain se, että puolison ulkoinen olemus miellyttää omaa silmää erityisen paljon. 

Näinhän se menee.  Täysin katsojasta kiinni mitkä kukin  näyttää.  Jotkut naiset ovat kauniita  vain sillä tavalla että on kiva  katsoa mutta eivät kuitenkaan ole haluja herättävän näköisiä.

Esim. mallit,missit  tms. tai ainakin  suurin osa heistä mitä minä olen nähnyt  elämäni aikana ovat sellaisia että on vain kiva katsoa mutta ei muuta. Niitä mun makuun olevia naisia näen välillä tuolla kaupoissa tms. kävelee kadulla joskus vastaan eli ihan tavisnaisia.

Vierailija
93/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se alkaa näyttään jo  hyvältä ja jopa kauniilta näitä hänen tilioteita selatessani

-mies69

jyrki jyrki älä tyrki ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi