Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?

Vierailija
17.05.2025 |

Vai mitä muuta naisessa pitää olla?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, rikas ja tarpeeksi tyhmä riittää avioliittoon. Tingin jopa kauneudesta, jos on tarpeeksi rikas.

Vierailija
62/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.

Samaa mieltä! Kauan piti etsiä, mutta löytyi! Sattuma tuli peliin, ja käytin tilanteen heti.Yli 30 vuotta avioelämää enkä ole katunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sellainen sievä ja hoikka riittää. Harrastan liikuntaa viikossa 5-7 tuntia. Olisi niin kiva, että nainenkin tykkäisi liikunnasta ja voisimme yhdessä kasvattaa lapsemme liikunnallisiksi ihmisiksi.

M41

Jos ei sulla ja toivemirkulla ole jo valmiiksi molemmilla niitä lapsia tuoda suhteeseen mukananne, niin kiirettä pitää. Ei ne sukusolut säily ikuisesti.

Ei minua yh haittaisi. Tiedän useita sporttisia yh-naisia. 

M41

Vierailija
64/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein nainen joka on sängyssäni yön viettänyt oli 100,0% aloitekyvytön meritähti & lahna, joka ei siis tehnyt tasan yhtään mitään ja jonka silmäkulma ei värähtänyt teki itse mitä hyvänsä.  Jälkikäteen kuulemani perusteella epäilen käyttäneen tujua mt-lääkitystä.

Onneksi oli sen verran reilusti etäämpää ja työ- ja asuinpaikkakin vaihtui itsellä sopivasti, että ghostaaminen kävi kätevästi.

AP:n peräänkuuluttama ulkonäkö toki vaikuttaa kohtaamisvaiheessa*, mutta sen merkitys ainakin itsellä hiipuu nopeasti ja muut asiat nousevat pinnalle.

*kuulin radiosta hauskan analogian Tinder-pyyhkäisylle: "Lavatansseissakin valinnan joutuu tekemään nopeasti ulkonäön perusteella"

Vierailija
65/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tavallaan turha, koska en tule itse kelpaamaan koskaan yhdellekään kauniille naiselle.

Vierailija
66/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun on reikä ylhäällä ja alhaalla, eikä höpise turhia. Anaaliin otto on plussaa. 

Vierailija
67/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin riittää, toisille ei. Aivot olisivat ihan mukava ominaisuus.

Vierailija
68/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tykit ja tiukka pimppa.

Vierailija
69/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt aivoja tarttee, ne tekee naisesta levottoman kun miettii liikoja.

Vierailija
70/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kriteerini naiselle:

- ei mt-ongelmia (mielellään)

-savuton 

-kohtuudella alkoa

-Draama vapaa

-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...

-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista

-testailua ja manipulointia en katso hyvällä

-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos

Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.

Selitäppä toi mt ongelmat?

Elämässä tapahtuu asioita mitkä voivat järkyttää sen tasapainoisimmankin mielen.

Sillon on todella tärkeää että toinen osaa olla tukena.

Juu, jos suhteen jo alettua 'tapahtuu asioita', olen ilman muuta vahvasti tukena.

Mutta jos jo tapailuvaiheessa on mt-ongelmia, ei tutustuminen tule etenemään.

Vierailija
71/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei mt-ongelmia (mielellään)"

Minusta taas jos ihminen on täysin ehjä, hän ei oikein tunne elämää. Vähän kuin vasikka navetassa vs. laitumella temmeltänyt vasikka.

No te mt-ongelmaiset voitte vaikka pariutua keskenään "tuntemaan elämää".

Vierailija
72/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää riittävän vetävä mies, ruma mies ei kiitos. Olipa mies miten mukava tahansa. Olen nainen. 

noo sinulla ei ole varaa arvostella tai valita kumppania. Ei miehillekään kelpaa ruma akka.

Näillä miehillä tuntuu olevan varaa arvostella ja jostain syystä ei ketään löydy. Miehen harhat riittää, mikä HÄNELLE kelpaa. Ei muuten kelpaa ruma, vanha ja ylipainoinen. Oikeastaan juuri mikään noista.

Vierailija
73/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on usein myös älykäs. No problem. 

Vierailija
74/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naisen naaman muoto vaikuta siihen arkeen mitä eletään. Parisuhteen pitäisi myös kestää jos naama joutuisi onnettomuuteen ja käytännössä tuhoutuisi.

Silti naisille se miehen naama on tärkeä kriteeri

Katso välillä pariskuntia, joita tuolla kulkee, niin näet että ei todellakaan ole.

Vierailija
75/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kriteerini naiselle:

- ei mt-ongelmia (mielellään)

-savuton 

-kohtuudella alkoa

-Draama vapaa

-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...

-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista

-testailua ja manipulointia en katso hyvällä

-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos

Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.

Suurimmalla osalla ihmisistä on mt-ongelmia, masennus on suomalaisten kansantauti. Et edes tunnistaisi  suurinta osaa mt-ongelmaista enne kuin he kertoisivat sen sinulle. 

Vierailija
76/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun on reikä ylhäällä ja alhaalla, eikä höpise turhia. Anaaliin otto on plussaa. 

Onko sinulla nuo ominaisuudet?

Terveisin setämies69

Vierailija
77/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se melko pitkälle riittää.

Vierailija
78/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sellainen sievä ja hoikka riittää. Harrastan liikuntaa viikossa 5-7 tuntia. Olisi niin kiva, että nainenkin tykkäisi liikunnasta ja voisimme yhdessä kasvattaa lapsemme liikunnallisiksi ihmisiksi.

M41

Jos ei sulla ja toivemirkulla ole jo valmiiksi molemmilla niitä lapsia tuoda suhteeseen mukananne, niin kiirettä pitää. Ei ne sukusolut säily ikuisesti.

Ei minua yh haittaisi. Tiedän useita sporttisia yh-naisia. 

M41

Nyt tarkkana, mitä sanot tai toivot. Minäkin luulin, ettei yh parin teinin kanssa haittaisi, mutta sainkin lopulta huomata olevani naiselle yhtä tärkeä, kuin joku pihatonttu. Pidin sitä ihan normaalina, että äiti sanoo lastensa olevan elämän tärkein asia, mutta en ajatellut, että naisen pyhä kolminaisuus olisi lapset-työ-oma aika.

Vierailija
79/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä sana kaunis oikein tarkoittaa? Kauneus on estetiikan termi, ja minulle on hieman epäselvä millainen termi on kyseessä, kun sitä ihmiseen sovelletaan.

Olen pahoillani, siirry seuraavaan ketjuun. Tämä on keskusteluketju, ei käsitteiden määrittelyn alkeiskurssi.

Vierailija
80/93 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on usein myös älykäs. No problem. 

Käsittääkseni ulkonäön ja älykkyyden välillä ei esiinny minkäänlaista korrelaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme