Valaistumisen/ykseyden tiloja. Minulle tapahtui eilen jotain poikkeavaa. Tietääkö täällä kukaan näistä asioista?
Minulla ei ole psyykkisiä häiriöitä, en kuule harhoja tai näe. Olen muuten kyllä aika valveutunut ihminen ja kyseenalaistan paljon asioita. Olen sellainen omassa päässäni ja kehossani oleva pohdiskelija joka katselee elämää ns sivussakatsojana mutta on myös omalla tavallaan aktiivisena toimijana.
Minulle erilaiset valaistumisen tilat joskus näyttäytyvät hetkellisesti. Uskon sen olevan yleisempää kuin siitä puhutaan. Näitä olisikin mieleniintoista kuulla jos jollakin olisi jaettavana.
Eilen minulle tapahtui niin, että makasim sängyllä. Keho tuntui todella kevyeltä, kuin minua olisi kannateltu. Tunsin sen, tunsin henkiä lähelläni vaikka en siis koskaan tuollain ole tuntenut. Samaan aikaan minut valtasi lämmin olo ja rinnalla olevani käsi tuntui sulautuvan kehooni. Aivan kuin rintani ja käteni eivät olisi eri kehonosia vaan tunsin täysin kehoni olevan yhtä sulaa lämmintä energiaa. Minulla oli varmasti värähtelytasot korkeammalla kuin normaalisti. Nämä ovat ihania hetkiä ja ainakin toistaiseksi harvinaisia olleet. Ehkä nyt kun alan avautumaan enemmän niin olisi ihanaa kokea enemmänkin.
Kommentit (103)
Jonkun psykiatrin mielestä olisit hullu. Mutta se kertoo vain psykiatriasta.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun psykiatrin mielestä olisit hullu. Mutta se kertoo vain psykiatriasta.
Onhan se aika absurdia miten ihmiset määrittelevät oikean ja väärän. Olemme huvittava laji.
Vierailija kirjoitti:
'Pyyde saada lisää tuollaisia kokemuksia on egoa vahvistava toimenpide.
Todellisessa valaistumisen tilassa ei egoa ole olemassa.
Ego on olemassa niin kauan kun mielessä on ajatuksia.
Ego on mentaalinen olento.
Egon on mahdotonta kohdata ykseyden tilaa..
Ykseyden tila on ajatukseton.
Ego koostuu mielikuvista, ajatuksista ja muistikuvista.
Ego ei voi kohdata eikä kokea tilaa joka ei ole ajatusta. Kun mieli on täysin tyhjä kaikista ajatustuotteista, silloin rajallinen tila lakkaa ja rajaton, ykseyden tila ilmenee.
Ego ei ole siinä tilassa olemassa eikä kokemassa.'
Tämä ei minulta. En osallistu tämäntyylisiin anopalstoilla.
Käyn hengelliset pohdintani omissa oloissani tai turvallisesti samanhenkisten kesken täysin ilman ilkkumishenkeä.👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Rukoile Jumalaa, hän kuulee. Kaikenmaailman värähtelytasot ja sellaiset voivat tuntua ihanilta, ja egoa hyväileviltä mutta ovat kaunis harhautus.'
'Mistäs sä sen tiedät? Ootko kokeillut?'
'Olen, molempia. Vain toinen oli kunnollinen hommeli, ja toinen tyhjä lelu jossa piilee ansa joka näkyy vasta ajan kanssa.'
Ei täältä. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Missähän kristitty mystikko on? Hänellä voisi olla tietoa.:
'Ei ole vuoteen ainakaan näkynyt.:
Minä en ole mainittu
palstan 'kristitty mystikko',
mutta juuri sitä minä olen:
Kristitty mystikko. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up.
Kerrankin mielenkiintoinen aihe.
Kertokaa te jotka olette perehtyneet aiheeseen?
Kiitos ap avauksesta ja kerrohan lisää mitä olet kokenut.
Kiitos.
Sen verran pitkästi kerrottavia tapahtumia, että palaan huomenna kertomaan. Kiva, että edes jotakuta kiinnostaa. Mielellään keskustelisi näistä enemmänkin.
Aloittaja
Ruotsissa keskustelemme näistä asioista . Olemme laatineet sajteja joissa otetaan yliuonnolliset asiat keskusteluun. Mene mukaan ja käännä teksti ruotsiksi.Saat vastauksia sieltä. Monta viisasta.
Onnea heräämisestä! 😌 Aiotko etsiä kaksoisliekkisuhdetta? 💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up.
Kerrankin mielenkiintoinen aihe.
Kertokaa te jotka olette perehtyneet aiheeseen?
Kiitos ap avauksesta ja kerrohan lisää mitä olet kokenut.
Kiitos.
Sen verran pitkästi kerrottavia tapahtumia, että palaan huomenna kertomaan. Kiva, että edes jotakuta kiinnostaa. Mielellään keskustelisi näistä enemmänkin.
Aloittaja
Ruotsissa keskustelemme näistä asioista . Olemme laatineet sajteja joissa otetaan yliuonnolliset asiat keskusteluun. Mene mukaan ja käännä teksti ruotsiksi.Saat vastauksia sieltä. Monta viisasta.
Laita linkkiä?
LSD saattaa oireilla monien vuosien kuluttua käyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
LSD saattaa oireilla monien vuosien kuluttua käyttämisestä.
En ole koskaan käyttänyt.
Noin kymmenen vuotta sitten kaikki sai alkunsa. Olen vuosi vuodelta saanut kokea ja ymmärtää enemmän. Oikeita ihmisiä tullut opastamaan. Välillä ollut sellaisia tuskan hetkiä että jouduin kohtaamaan elämän sellaisenaan ja luopumaan ulkoapäin tulevasta helpotuksesta, onneksi. Tämä on pitkä prosessi ja jatkuu.
Aloittaja
Ei kvanttiteleportaatio vaan luonnollinen dopamiinipurskahdus.
Aloittaja kysyi kokemuksia, mulla on unessa koettu tempaus "taivaaseen", en osaa sitä muuten kuvailla. Vain se hurja voima, joka mut vei ja sitten olin yhtä kaikkien maailman sielujen kanssa. Ne olivat sellaisia kauniita sinisiä tuikkivia tähtiä ja mäkin varmaan sitten olin sellainen tuikkiva tähti. Ja mulla ei ollut enää mitään, olin ja en ollut olemassa, mitään minuutta tai tahtoa tai tarvetta ei ollut. Oli vain käsittämättömän lämmin armon ja rakkauden tunne, joka ei ollut tästä maailmasta. Se oli niin -- ääretöntä ja mä vain tiesin, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ja meitä kaikkia rakastetaan sellaisina kuin me ollaan, meillä on koti, mihin me palataan, koska me olemme yhtä. Ja musta tuntuu, että mun pitää aina kertoa tästä, kun tilaisuus tulee ja joku tämän lukee ja saa siitä jotain tärkeää itselleen.
No, tuon unen jälkeen varmaan tietoisesti olen alkanut etsiä henkisyyttä. Edessä on pitkä pitkä pitkä matka, ja varmaankin se matka on tärkein, ei se määränpää. En ole mikään enkeli, elämä on tarkoitettu elettäväksi. Aion ruveta pitää Ikthys-korua, kun oikea hetki tulee, koska uskon alkukirkkoon ja tykkään kuunnella näitä healing sounds eli eri taajuuksia, koska uskon myös siihen, että niillä todellakin on parantava vaikutus. Olen noin vuoden kuunnellut niitä joka päivä vajaan tunnin sekä ryhtynyt samalla avaamaan hartioita, niskaa ja selkärankaa. Ajatukset katoavat, niiden tilalla on aivoissa jotain muuta, tyhjyys, avaruus ja keveyden, rauhan tunne. Joku energia jolla ei ole sanoja eikä muotoa. Aivojen tilalla on joku ääretön muu olotila. Vähän sellainen lapsellinen tunne. Toivon, että useampi löytäisi nämä soundit, varsinkin masentuneet ja ahdistuneet, koska he voisivat todella saada apua itselleen. Mutta tietenkin pitää itse olla valmis ottamaan se vastaan. Sillä se, mitä me etsimme, etsii meitä. Ja ihme on läsnä koko ajan pienissä asioissa. Tänä aamuna just mietin, että en varmaan koskaan löydä kanavaa puhua näistä asioista ja sitten täällä aloittaja kysyi muiden kokemuksia.
Nuo eivät ole varsinaisesti valaistumisen tiloja, vaikka sinänsä ihan todellisia ja mahtavia kokemuksia. Valaistumisesta puhutaan nykyisin aika kevyesti, ja monenlaisia erikoisia kokemuksia pidetään ikään kuin valaistumisena tai valaistumistiloina. Tämä on vähän niin kuin muoti-ilmiö tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyi kokemuksia, mulla on unessa koettu tempaus "taivaaseen", en osaa sitä muuten kuvailla. Vain se hurja voima, joka mut vei ja sitten olin yhtä kaikkien maailman sielujen kanssa. Ne olivat sellaisia kauniita sinisiä tuikkivia tähtiä ja mäkin varmaan sitten olin sellainen tuikkiva tähti. Ja mulla ei ollut enää mitään, olin ja en ollut olemassa, mitään minuutta tai tahtoa tai tarvetta ei ollut. Oli vain käsittämättömän lämmin armon ja rakkauden tunne, joka ei ollut tästä maailmasta. Se oli niin -- ääretöntä ja mä vain tiesin, että mua rakastetaan sellaisena kuin olen, ja meitä kaikkia rakastetaan sellaisina kuin me ollaan, meillä on koti, mihin me palataan, koska me olemme yhtä. Ja musta tuntuu, että mun pitää aina kertoa tästä, kun tilaisuus tulee ja joku tämän lukee ja saa siitä jotain tärkeää itselleen.
No, tuon unen jälkeen varmaan tietoisesti olen alkanut etsiä henkisyyttä. Edessä on pitkä pitkä pit
Kiitos! 🙏🌟
On olemassa kahta valaistumisen tilaa.
Osittainen ja täydellinen valaistumisen
Tilaa.
Osittaisen valaistumisen tilassa ego kokeesanoinkuvaamatonta universaalista rakkauden virtaa jota ei voi sanoin kuvata.
Koska ego kokee sen tilan niin kyseessä on rajallinen tila.
Täydellisessä valaistumisen tilassa, äärettömässä, rajattomassa tilassa Tietoisuus ei tiedosta menttaalista kohdetta lainkaan siis ajatuskasvannaisia, siis maailmankaikkeutta ja siinä olevia ilmiöitä ego mukaan lukien.
Siinä tilassa Tietoisuus tiedostaa sanoin kuvaamatonta aut5uutta ja hiljaisuuden.
Tämä tila on absoluuttinen totuuden tila. Ykseys.