Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valaistumisen/ykseyden tiloja. Minulle tapahtui eilen jotain poikkeavaa. Tietääkö täällä kukaan näistä asioista?

Vierailija
16.05.2025 |

Minulla ei ole psyykkisiä häiriöitä, en kuule harhoja tai näe. Olen muuten kyllä aika valveutunut ihminen ja kyseenalaistan paljon asioita. Olen sellainen omassa päässäni ja kehossani oleva pohdiskelija joka katselee elämää ns sivussakatsojana mutta on myös omalla tavallaan aktiivisena toimijana. 

Minulle erilaiset valaistumisen tilat joskus näyttäytyvät hetkellisesti. Uskon sen olevan yleisempää kuin siitä puhutaan. Näitä olisikin mieleniintoista kuulla jos jollakin olisi jaettavana. 

Eilen minulle tapahtui niin, että makasim sängyllä. Keho tuntui todella kevyeltä, kuin minua olisi kannateltu. Tunsin sen, tunsin henkiä lähelläni vaikka en siis koskaan tuollain ole tuntenut. Samaan aikaan minut valtasi lämmin olo ja rinnalla olevani käsi tuntui sulautuvan kehooni. Aivan kuin rintani ja käteni eivät olisi eri kehonosia vaan tunsin täysin kehoni olevan yhtä sulaa lämmintä energiaa. Minulla oli varmasti värähtelytasot korkeammalla kuin normaalisti. Nämä ovat ihania hetkiä ja ainakin toistaiseksi harvinaisia olleet. Ehkä nyt kun alan avautumaan enemmän niin olisi ihanaa kokea enemmänkin. 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
102/103 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla