Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valaistumisen/ykseyden tiloja. Minulle tapahtui eilen jotain poikkeavaa. Tietääkö täällä kukaan näistä asioista?

Vierailija
16.05.2025 |

Minulla ei ole psyykkisiä häiriöitä, en kuule harhoja tai näe. Olen muuten kyllä aika valveutunut ihminen ja kyseenalaistan paljon asioita. Olen sellainen omassa päässäni ja kehossani oleva pohdiskelija joka katselee elämää ns sivussakatsojana mutta on myös omalla tavallaan aktiivisena toimijana. 

Minulle erilaiset valaistumisen tilat joskus näyttäytyvät hetkellisesti. Uskon sen olevan yleisempää kuin siitä puhutaan. Näitä olisikin mieleniintoista kuulla jos jollakin olisi jaettavana. 

Eilen minulle tapahtui niin, että makasim sängyllä. Keho tuntui todella kevyeltä, kuin minua olisi kannateltu. Tunsin sen, tunsin henkiä lähelläni vaikka en siis koskaan tuollain ole tuntenut. Samaan aikaan minut valtasi lämmin olo ja rinnalla olevani käsi tuntui sulautuvan kehooni. Aivan kuin rintani ja käteni eivät olisi eri kehonosia vaan tunsin täysin kehoni olevan yhtä sulaa lämmintä energiaa. Minulla oli varmasti värähtelytasot korkeammalla kuin normaalisti. Nämä ovat ihania hetkiä ja ainakin toistaiseksi harvinaisia olleet. Ehkä nyt kun alan avautumaan enemmän niin olisi ihanaa kokea enemmänkin. 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt erittäin todentuntuisen ja mieleen jäävän unen myös, jossa minä siis valitsin perheeni johon täällä synnyin!

Olin taivaassa ja siellä riemuitsimme minun syntymäpäiviä. Oli läheisiä paljon ja yhtä onnen ja ilon juhlaa. Sitten samalla hetkellä näin näyn jossa valitsin äitini ja isäni, he olivat hääautossaan istumassa ja takapenkillä minun isosiskoni. Valitsin heidät. 

Se uni jäi mieleen. 

Vierailija
42/103 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
44/103 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
45/103 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
46/103 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
47/103 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
48/103 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
49/103 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
50/103 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
51/103 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niissä kaksoisliekkisuhteissa sen miehen on oltava rikkaampi kuin naisen?

Vierailija
52/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
53/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap vielä haluat että kommentoidaan?

Tiesitkö, että out-of-body-kokemuksen pystyy ihan opetellakin?

Vierailija
54/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisissä piireissä on muoti-ilmiöitä. Nyt monet kuvittelevat olevansa jossain kaksoisliekkisuhteessa. Sitten on ollut jotain yksisarvis- ja delfiinienergioita sun muuta. Pidemmällä ns. henkisen kehityksen tiellä olevat naureskelevat näille muoti-ilmiöille. 

Vierailija
55/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän olisi jos Gazassa alkaisi pohtia moisia? Ja etsimään kaksoisliekkisuhdetta? Tai Nälkä- Sudanissa?  Karnivorelle tai pätkäpaastolle?

Vierailija
56/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän olisi jos Gazassa alkaisi pohtia moisia? Ja etsimään kaksoisliekkisuhdetta? Tai Nälkä- Sudanissa?  Karnivorelle tai pätkäpaastolle?

Siis mikä pointtisi on? Jos joku vaikka Gazassa haluaisi löytää oman kaksoisliekkinsä (jos siellä asuva ylipäätään tietäisi mikä se on), niin se tarkoittaisi että hänellä kaksoisliekki olisi tässä elämässä 💫

Vierailija
57/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisissä piireissä on muoti-ilmiöitä. Nyt monet kuvittelevat olevansa jossain kaksoisliekkisuhteessa. Sitten on ollut jotain yksisarvis- ja delfiinienergioita sun muuta. Pidemmällä ns. henkisen kehityksen tiellä olevat naureskelevat näille muoti-ilmiöille. 

Aina kun ilmaantuu uusi tällainen muoti-ilmiö, ilmaantuu myös opettajia opettamaan kyseistä asiaa. Sitten pidetään kursseja ja ollaan niin näissä energioissa, kunnes asia hiipuu. Sitten tulee taas joku uusi muoti-ilmiö ja sama meno toistuu. 

Vierailija
58/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus herätessä kokenut uskomattoman kauniin jumalallisen rakkauden. Tai oikeammin kun herään juuri vielä muistan sen, mutta pian valvetajunnassa se jää vain muistoksi. Olen myös kokenut, kuinka unen aikana saa lohdutusta. Oli vaikea viikko, mutta tuntui, että joka yö sai lohdutusta ja voimia.

Vierailija
59/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on ns henkinen kehitys jo pielessä jos on pisaraakaan omahyväisyyttä tai itsekorostusta ja siihen nämä aina jumahtavat. Oikotietä ei ole eikä malleja siihen kuka olet koska olet erilainen kombo kuin muut. SE se olisi löydettävä että hengittelisi kokonaan sovussa itsensä kanssa ja voimat järjestäytyisivät sisällä niin että se ura aukenee siitä kuin hengitys toteuttaa merkityksellisesti itseään. 

Vierailija
60/103 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi pitää torjua enkelikasetteja tuovat henkilöt. He yrittävät tartuttaa tämän mielenterveyden haitan toistelemalla loitsujaan jotka eivät millään tapaa ole rationaalisia.

Nämä "henget" tunnetaan monella eri nimellä, mutta lopputulenema on sinänsä terveen ihmisen sairastuttaminen jotta hän on otollinen liitettäväksi johonkin tätä asiaa harjoittavaan seuraan palvelijaksi.

Aasiassa on monia tyylisuuntia joihin kuuluu oikea meditaatio, jossa ihminen tavoittelee harmoniaa sisimpänsä kanssa, nämä ovat puhtaita ja varauksettomia pyrkimyksiä tasapainottaa ihmisen henkistä balanssia toisin kuin satuihin ja loruihin perustuvat enkelit ja peikot joilla rajoitetaan ihmisen käytöstä tiettyyn sabloonaan. Heidän sabloonaan.

Yksettä ei ole, on vain miljardeja ihmisiä joilla on jokaisella oma tietoisuus, energia, ja kyky tuottaa vaikutusta muihin ihmisiin. Aasialaiset meditaatiot, uskonnot ja elämänkatsomus ovat paljon länsimaita edellä.