Onko täällä ketään joka olisi suhteessa kaksoisliekkinsä kanssa? 💫
Kommentit (86)
Kaverini rakastui mieheen, jonka kanssa ovat tai olivat "sielunsisaruksia" ja kaksoiliekkiäkin hoettiin. Todella rasittavaa seuraa, koska he olivat parempia kuin ketkään muut. Heidän suhteensa oli universumin tärkein ja paras, me muut raukat vain kärvisteltiin korkeintaan keskinkertaisessa todellisuudessa. He puhuivat vain omasta upeudestaa, kokonaisuudestaan, yhteydestään ja siitä, miten he ovat niin mahtavia.
Se siitä kaveruudesta, en tiedä, mitä tälle pariskunnalle kuuluu. Aivan sietämätöntä nenänvartta katsomista ja itsensä korostamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon parisuhteessa mun kolmoisliekin kanssa. Onks täällä muita sellaisia?
Mulla on vitosliekki! Oon vankina hellan, nyrkin, viinapullon ja mieheni välissä, meitä on yhdessä viisi ja olemme liimautuneet yhteen. Palvon miestäni, hän on elämäni ja rakastan olla hänen piikansa.
Luulin löytäneeni sellaisen mutta olikin ihan tavallinen narsku.
Kyynisenkolkko vauvis.fi ei ole se foorumi, jossa lähtisin avaamaan aihetta edes huumorilla.
Keskustelen näistä teemoista vain henk.koht./face2face.
Ei tarvetta myydä näkemyksiäni yhtään kenellekään.
Minun puolestani kukin saa uskoa vaikka hattivatti-jumaluuteen; en lähde tuputtamaan näkemyksiäni.
Fun fact: Jos haluat löytää tässä elämässä kaksoisliekkisi, niin se tarkoittaa että sinulla on kaksoisliekki!
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaksoisliekkien ja sielunkumppaneiden olemassaolo ei ole mielipidekysymys vaan fakta :)
Vain pieni osa ihmisistä tapaa kaksoisliekkinsä jossain elämänsä vaiheessa. Jotka eivät ole tavanneet ja tunnistaneet kaksoisliekkiään, eivät siihen yleensä usko. En minäkään uskonut ennen kuin tapasin Hänet.
Olemme hyvin eri ikäisiä, ja hyvissä parisuhteissa tahollamme. Emme edes ystävystyneet. En ole kertonut kenellekään, että uskon kaksoisliekkiin. En edes Hänelle. Pidän sen omana salaisuutenani. Minulla on vahva aavistus, että tapaamme vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaksoisliekki?
Amerikkalaisen kulttijohtajan keksimä termi, jolla myytiin ns. "Self-help" oppaita kultin odottaessa maailmanloppua joskus 60-70-luvulla. Idea on siinä, että jokaisella ihmisellä on yksi ja ainoa ihannekumppani, koska nämä jakavat yhteisen sielun.
Narsisti hullaannuttaa uhrinsa saduillaan. Olemme kaikki erityisiä ja yksilöitä, mutta satuihin ei kannata uskoa. Eikä ainakaan perustaa elämäänsä narsistin valheille.
Rakkaus on ihanaa ja sitä ei voi olla maailmassa ja elämässä liikaa. Mutta narsistinen valheiden verkko on petollinen, sinne voi hukkua pitkäksi aikaa. Varokaa oikeasti.
En usko että näitä liekkejä on olemassakaan, kyseessä on obsessio ja toksinen suhde.
Ihan hirveän lapsellista ja sinisilmäistä. Kuinka tyhmänä ne näihin uskovia pitää?
Fun fact: Onko kukaan ollut parisuhteessa sellaisen kanssa, jolla on anusliekki? Tehdään siis pieraisemalla tymäkkä kaasuseos anuksesta ja napataan se kiinni sytkärillä siitä hanurin huulilta.
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: Jos haluat löytää tässä elämässä kaksoisliekkisi, niin se tarkoittaa että sinulla on kaksoisliekki!
Jos haluat löytää kaksoisliekin, osta kaasuhella.
Mulla on ihana mies ja ihana suhde. Mutta ei kyllä mitään sisaruksia olla, eikä todellakaan leikitä millään tulella.
Ihan rehellisesti voin sanoa miehelleni, että rakastan ja arvostan häntä, samoin hän uskaltaa kertoa mulle tunteensa. Ei tarvita mitään koodikieltä tai satuja.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta minulla on ystävänä "kaksoisliekki". Meidän välillä ei ole mitään romanttista, mutta koen hänen kanssaan sellaista selittämätöntä yhteyttä ja kaikki vain on soljunut vaivatta alusta asti. Siinä ihmisessä ei ole yksinkertaisesti mitään, mikä ärsyttäisi vaan hän on ihan kuin minä.
Minun ja "kaksoisliekkini" välinen ihmissuhde ei todellakaan ole soljunut eikä sujunut vaivattomasti. Päinvastoin. Kiusallisuus ja vaivaantuneisuus kuvastavat sitä. Mutta johtunee aika pitkälle tilanteesta, jossa kohtasimme. Siinä kontekstissa nyt vaan emme voineet ryhtyä "sielunsisaruksiksi".
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveän lapsellista ja sinisilmäistä. Kuinka tyhmänä ne näihin uskovia pitää?
Sen verran tyhminä, että aiheesta on monta kirjaa myynnissä amazonissa. Noin kympin kappale, ilmaiset postitukset yli viidenkymmenen euron tilauksiin!
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: Onko kukaan ollut parisuhteessa sellaisen kanssa, jolla on anusliekki? Tehdään siis pieraisemalla tymäkkä kaasuseos anuksesta ja napataan se kiinni sytkärillä siitä hanurin huulilta.
Ystävien kanssa ollaa tätä harjoitettu, mutta eihän näissä liekkisuhteissa tarvi olla mitään seksuaalista tai romanttista.
Upeaa touhua, tuntuu todella läheiseltä, toinen tietää heti, kun paukku on päässyt. Sillai rutkutetaan samaa suolien kieltä. Tällaiseen suoliensisaruuteen ei kaikki pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta minulla on ystävänä "kaksoisliekki". Meidän välillä ei ole mitään romanttista, mutta koen hänen kanssaan sellaista selittämätöntä yhteyttä ja kaikki vain on soljunut vaivatta alusta asti. Siinä ihmisessä ei ole yksinkertaisesti mitään, mikä ärsyttäisi vaan hän on ihan kuin minä.
Minun ja "kaksoisliekkini" välinen ihmissuhde ei todellakaan ole soljunut eikä sujunut vaivattomasti. Päinvastoin. Kiusallisuus ja vaivaantuneisuus kuvastavat sitä. Mutta johtunee aika pitkälle tilanteesta, jossa kohtasimme. Siinä kontekstissa nyt vaan emme voineet ryhtyä "sielunsisaruksiksi".
Siis siihen pitää erikseen ryhtyä? Miten se toimii, eikö se olekaan kohtalon sanelemaa? Mitä te saatte tästä vs. ystävyys?
Vierailija kirjoitti:
Ei niin tyhminä kuin raamattuun ja Koraaniin uskovia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin tyhminä kuin raamattuun ja Koraaniin uskovia ;)
No pienempi kultti, mutta ihan samaa kastia.
Mä oon parisuhteessa mun kolmoisliekin kanssa. Onks täällä muita sellaisia?