Onko täällä ketään joka olisi suhteessa kaksoisliekkinsä kanssa? 💫
Kommentit (86)
Kaksoiliekki on vain sokerikuorrutettu sana tarkoittaen todella toksista parisuhdetta, yleensä narsistista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoiliekki on vain sokerikuorrutettu sana tarkoittaen todella toksista parisuhdetta, yleensä narsistista suhdetta.
Saattaa olla humpuukia, mutta luulin sen tarkoittavan toistensa kaltaisia, yhteensopivia ihmisiä. Miestä ja naista.
Taas tätä sielunsisaruutta ja kaksoisliekkiä. Opetelkaa arvostamaan itseänne älkääkä uskoko satuihin.
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta näin.
Minä ja mieheni rakastuttiin töissä. Oltiin niin samanlaisia monessa asiassa. Tehtiin paritöinä töitä n. 10 vuotta. Naimisissa ollaan oltu 15 vuotta, nykyiset työtehtävät erilaiset. Meillä on samat arvot, olemme työntekijöinä samankaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla humpuukia, mutta luulin sen tarkoittavan toistensa kaltaisia, yhteensopivia ihmisiä. Miestä ja naista.
Johan tuo kertoo tarpeeksi. Pitää olla jotain seksuaalista, että voi alistaa toisen kaksoiliekki/sielusisaruus-humpuukilla.
Vai eikö kaksoisliekkiä voi olla homojen tai tavallisten ystävien välillä? Niinpä. Juoskaa, jos joku alkaa selittämään jotain kaksoisliekki/sielu-satuja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaksoisliekki?
Se on sellainen ultimaattinen kumppani sinulle, katso youtubesta Teal Swanin video aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni rakastuttiin töissä. Oltiin niin samanlaisia monessa asiassa. Tehtiin paritöinä töitä n. 10 vuotta. Naimisissa ollaan oltu 15 vuotta, nykyiset työtehtävät erilaiset. Meillä on samat arvot, olemme työntekijöinä samankaltaisia.
Kuulostaa ihanalta! Mutta uskotteko olevanne kaksoisliekkejä tai sielunsisaruksia, vai ihan vain tasa-arvoisesti parisuhteessa?
Tämä kaksoisliekkien ja sielunkumppaneiden olemassaolo ei ole mielipidekysymys vaan fakta :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaksoisliekkien ja sielunkumppaneiden olemassaolo ei ole mielipidekysymys vaan fakta :)
Vähän niin kuin kemikaalivanat ja rokotteiden magneettisuus? Kristalli on tosiaan monella tavalla paha huume.
En. Mutta minulla on ystävänä "kaksoisliekki". Meidän välillä ei ole mitään romanttista, mutta koen hänen kanssaan sellaista selittämätöntä yhteyttä ja kaikki vain on soljunut vaivatta alusta asti. Siinä ihmisessä ei ole yksinkertaisesti mitään, mikä ärsyttäisi vaan hän on ihan kuin minä.
Kaksoisliekki eli joku hullu epäterve riippuvuussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Otahan lääkkeet, pökälenaama.
Hehheh, onko vähän liian vaikea ja monimutkainen asia sinulle? XD
Vierailija kirjoitti:
Olet, kuulemma, samasta p_llustakin vielä syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaksoisliekkien ja sielunkumppaneiden olemassaolo ei ole mielipidekysymys vaan fakta
Vähän niin kuin kemikaalivanat ja rokotteiden magneettisuus? Kristalli on tosiaan monella tavalla paha huume.
Maa on litteä, lentokoneet toimivat vedellä, 5G+kemikaalivana aiheuttavat homoutta, Putin on avaruudesta, Clinton on lisko, Lady Gaga on kannibaali. Enkelitkin ovat totta, eivät mielipideasia. Minulla on enkelikirja, jossa lukee näin.
Mee sinä lapsonen tutimaan.