Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä se siis ihan oikeasti on, elämä.

Vierailija
13.05.2025 |

En jaksa pitkästi avautua, ei sitä kukaan lukisi, mutta olen oikeasti niin lopullisen ja loputtoman jumissa tässä elämässä, että tässä se sitten oli ja on, mitään muuta ei ole eikä tule.

Lapset hakevat paikkaansa vielä ja mm yht.kunnan tilanne tekee parhaansa, että hakevatkin ties miten kauan eli huolta siitäkin.

Työpaikka mättää, mutta muuta ei ole eikä tule, ei mitään käryä mitä uuttakaan opiskelisi eikä siihen olisi voimiakaan, enää.

Avioliitosta en sano mitään.

Aamulla ylös, pakottamalla itsensä töihin, aivan raatona kotiin, pakollisia kotihommia, mitään muuta ei jaksa, ei jaksaisi niitäkään. Illalla nukkumaan ja kas, taas aamu ja sama alusta.

Kuristun😬💀

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asuinaluekriisi.

Vierailija
22/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea elämä on paljon karumpaa kuin ruusuiset mielikuvat asioista. Tämä on tullut myös todistettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on kaikki hyvin työttömänä. Ei oo stressii eikä mitään.

Vierailija
24/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea elämä on paljon karumpaa kuin ruusuiset mielikuvat asioista. Tämä on tullut myös todistettua.

Jaa-a. Mun elämässä kaikki taas on mennyt paljon paremmin ja ollut paljon hienompaa kuin joskus kuvittelin. Vaikka ei elämä tuolloin nuorempanakaa hullumpaa ollut.

Vierailija
25/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on kaikki hyvin työttömänä. Ei oo stressii eikä mitään.

Todella vaikeata uskoa ettei työttömänä olisi stressiä, siis jos ei elä jollain perinnöllä, lottovoitolla tmv. Tai puoliso maksaisi aivan kaiken ja se olisi ns fine.

Ap *kokemusta myös työttömyydestä ennenkuin nykyisen kyykyttämisen ajat työkkäristä ym olivat*

Vierailija
26/32 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kadehdin sinua. On lapsia, töitä, avioliitto, varmaan oma kämppäkin. Mulla ei ole mitään noista eikä tule. 

Itsellä sama tilanne ja olen jo ikäloppu 35-vuotias.

Olen jo hyväksynyt sen, että olen vain yhteiskunnan rikkaruoho, joka ei enää koskaan tule pääsemään mihinkään töihin. Väärä sukupuoli, väärä ikä, kaksi väärää korkeakoulututkintoa. Ja kiitos ensikertaiskiintöiden ja aikuiskoulutustuen lakkauttamisen, en voi edes vaihtaa alaa enää. Hyväksymällä oman tilanteen helpottaa oloa kummasti, muutamalla satasellakin syö jotain.

Jos et ihan tumpelo niin oppisopimuksella ammattiin.

Vierailija
27/32 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämälle kiitos, sain siltä kaiken.

Vai mites se laulu menikään...

Vierailija
28/32 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin ymmärrä näitä aloituksia ja ajatuksia. Kai tuo on jotain masennusta, mitä AP tuntee. 

Kaikkien elämä on kiireistä ja arkista, mutta yleensä ihmiset saavat nautintoa niistä pienistäkin asioista. Mitä ne nyt kenelläkään ovat. 

Eikai elämässä ole kenellekään mitään luvattu, tai siinä pidä olla jotain tietynlaista sisältöä. 

Elämä itsessään on ihana matka, seikkailu, jonka saat kokea  

Vierailija
29/32 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ymmärrä näitä aloituksia ja ajatuksia. Kai tuo on jotain masennusta, mitä AP tuntee. 

Kaikkien elämä on kiireistä ja arkista, mutta yleensä ihmiset saavat nautintoa niistä pienistäkin asioista. Mitä ne nyt kenelläkään ovat. 

Eikai elämässä ole kenellekään mitään luvattu, tai siinä pidä olla jotain tietynlaista sisältöä. 

Elämä itsessään on ihana matka, seikkailu, jonka saat kokea  

Niin varmaan joo, mutta kokeile kokea ja elää sitä seikkailua pas kasuossa sementtipainot nilkoissa, kuten kuvattiin.

Vierailija
30/32 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo, mutta kokeile kokea ja elää sitä seikkailua pas kasuossa sementtipainot nilkoissa, kuten kuvattiin.

Miksi luulet, ettei minun elämässäni ole ollut työttömyyttä, sairautta, ja erilaisia kriisejä ja jopa traumoja, ihan aidosti kovia juttuja,ja paljon. On ollut, kuten kaikkien elämässä on, hyviä ja huonoja aikoja. 

On itsestä kiinni, ihan sieltä omasta korvien välistä, onko elämä sementtipainot nilkoissa rämpimistä. 

Vierailija
31/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, ettei minun elämässäni ole ollut työttömyyttä, sairautta, ja erilaisia kriisejä ja jopa traumoja, ihan aidosti kovia juttuja,ja paljon. On ollut, kuten kaikkien elämässä on, hyviä ja huonoja aikoja. 

On itsestä kiinni, ihan sieltä omasta korvien välistä, onko elämä sementtipainot nilkoissa rämpimistä. 

Ja koska oletat, ja ainakin edellytät kommetistasi päätellen, että kaikkien korvien väli on kuin sinulla, niin elämä ei voi eikä ainakaan saa olla ja tuntua pas kasuossa sementtipainot nilkoissa rämpimiseltä?!

Yritä huomioida ihmisten erilaiset lähtökohdat ja kokemukset, ihan lapsuudesta lähtien, se kaikki vaikuttaa siihen miten asiat kokee ja missä vaiheessa saattaa vaikka kuppikin mennä nurin. Joillakin on sitä pas kaa lapsuudesta lähtien, esim.

Mutta jatkot sulle "ihanaan seikkailuusi".

Vierailija
32/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle on tehtävissä vaikka mitä, kun lakkaat selittelemästä itsellesi. Myös päälle. Jo ihan hormonikorvaus voi olla paikallaan.