Kuinka monta lasten sähköpotkulautaonnettomuutta kesän aikana tulee? Anna veikkauksesi!
Kuinka monta vakavaa onnettomuutta tänä kesänä nähdään?
Kommentit (14)
Aika vauhdilla ne menee ja autoilijat on armottomia. Niinkuin se mersumuija pysähtyi suojatielle tyttöjen eteen tahallaan. Veikkaan että paljon tulee ruumiita ja vammautuneitahan ei tilastoida.
Lasten skuuttailu on vanhempien vastuulla.
En arvaile tämmösiä vaikka aihe oli minulle eilen tärkeä
Minäkin olisin halunnut teininä mopon. Vanhemmat sanoivat: ei tapahdu.
Jotain kolmekymmentä, enempi kuin hukkumisia.
Sähköpotkulauta yritysten pitäisi ottaa armoton linja että vuokrauksia tehdään vain 18 vuotta täyttäneille ja mikäli lauta tavataan alaikäisen hallusta niin tuntuva seuraamus huoltajalle joka on tunnuksensa luovuttanut. Esimerkiksi 1000 euroa ja tunnuksen sulkeminen voisi olla hyvä.
Joitain satoja. Sopii kysyä, miten lapset saavat maksulliset vuokraskuutit liikkeelle ilman vanhempien apua.
Liian vähän koska ne hel vetin vehkeet on vieläkin maisemissa.
seinäjoella ennakko tapaus jossa kaupunki vuokrasi skuutteja kaverilta jakoi niitä ilmaiseksi käyttöön.13v ajoi 10v päälle jo 2 kertaa leikattu nyt odotetaan kuntoutumista jos ei kuntoudu seinäjoen kaupunki on vastuussa maksaa tytölle eläkettä loppu iän.
387 sellaista kolaria, jotka vaativat sairaalahoitoa ja 26 kouolemaan johtanutta onnettomuutta, joissa geenipoolista poistuva on toivottavasti itse törmäilijä ei kukaan viaton sivullinen.
Vierailija kirjoitti:
387 sellaista kolaria, jotka vaativat sairaalahoitoa ja 26 kouolemaan johtanutta onnettomuutta, joissa geenipoolista poistuva on toivottavasti itse törmäilijä ei kukaan viaton sivullinen.
No niin. Ensimmäinen uutinen aiheesta. 14 vuotias ku(u)sipää on lannannut 92 vuotiaan mummelin sairaala kuntoon.
Tuolta kakaralta pitäisi amputoida molemmat jalat ilman puudutusta ja vanhemat pitäisi pistää suorittamaan toimenpide.
6-7 kuolonuhria, 12-15 loppuiäkseen vammautunutta.