Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet ahdistuksesta eroon luonnonmukaisin

Vierailija
11.05.2025 |

Keinoin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä ja kuntosalilla, olen karsinut somea enkä klikkaile sellaisia uutisia, joiden tiedän pahentavan ahdistusta ja maailmantuskaa. Yritän lukea hyvistä asioista jatkuvan negatiivisen uutisvirran ohella. Voisin varmaan paremmin, jos lopettaisin täysin uutisten katselun. Keskityn harrastuksiin, jotka tuo iloa ja hyvää mieltä. Olen karsinut kalenterista kaiken sellaisen, mikä ei ole välttämätöntä ja mihin ei ole aitoa halua osallistua.

Mulla auttaa myös ympäristön siisteys. Tarkoitan sitä, että oma ahdistus ja levottomuus pahenee jos asunto on sekaisin ja siivoamatta pitkään. Itselläni on heti helpompi olla, kun ei tarvitse tiedostaa että asunto on kuin pommin jäljiltä ja jotain pitäisi sen eteen tehdä.

Noiden ohella riittävästi unta ja säännöllisesti terveellistä ruokaa, joka pitää nälän poissa.

Vierailija
42/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis saattaa olla paras lääke ahdistukseen. Sieniä en ole uskaltanut kokeilla, vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ruokkii ahdistusta, joten se pois.

Vierailija
44/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla puhelimen ja tabletin pois. Ainoa syy käyttää tietokonetta on se että opettelee koodaamaan. Poista kaikki somet.

Ole hyvä.

Mitä teet sitten ajallasi? Juokset talon ympäri?

Onko vaihtoehtoja vain kaksi? Some ja juokseminen? Ei mene sinulla  kovin hyvin.

Vierailija
45/45 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas ulkoilma & enemmän liikettä ovat auttaneet. Oon perusluonteeltani niin jäätävään ahdistukseen taipuva, että uskonnosta on myös ollut apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi