Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viskicolaa ei saisi juoda?

Vierailija
25.01.2026 |

Oikeinjuojat aina märisemässä siitä. Vodkacola on sitten kuitenkin heillekin ok.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luulevat että sotket colaan jotain single maltia ja pilaat viskin. Perus kaatoviskiä ja colaa niin toimii kyllä hyvin.

Vierailija
2/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla oikein suomalaisten suosikkidrinkki. Maailmalla tuota menee paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, äidin miesystävä osti/toi pullon Bourbonia. Sitä ei silloin avattu, jouluna sitten. Kokista sekaan. Kysyi sitten myöhemmin, et joko joitte sen? Sanoin, et hyvää, kokiksen kanssa. Vastasi siihen, et siitähän tuli ihan lastenjuomaa. :)

Niinhän se oli, 4 Ruusua se. Olin muuten (vasta) 17v. eli periaatteessa rikos (eiköhän nyt poliisilleilla ole muutakin tutkittavaa kuin et joku 17v. ottaa viskipaukun? :)))

Samaa mieltä, jos sitä kolaa tekee mieli, niin ostaa/juo vaikka kossu- tai leijonakolaa, mikä niistä on kaikista halvinta(?)

Vierailija
4/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vahvat maut yhdessä. Mieluummin jotain kirkasta limua tai soodavettä viskin kaveriksi. Sitä joi jopa itse Churchill.

https://winstonchurchill.hillsdale.edu/myth-churchill-alcohol/

Vierailija
5/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sekoitus pilaa molemmat juomat. Cokis jäillä ja viski sellaisenaan.

Vierailija
6/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos joku drinkki niin mieluiten juuri viskicola ja aina joku katsoo vähän kieroon eli siinä mielessä osuva avaus.

Vierailija
7/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon mielelläni jack and coke, kunhan se on coca-colaa ja on riittävästi jäitä. Lemmyn raideri oli muistaakseni 2 litraa Jack Danielsia hänelle ja 1 litra Jim Beamia muille. Ja 120 tölkkiä olutta jne. Ja jatkuva virta jäitä kun edelliset loppuu.. :)

Vierailija
8/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei saisi juoda?

Toki kalliin juoman aromit menevät siinä hukkaan, mutta perusviskille on yksi lysti, miten nauttii.

Kukin makunsa mukaan.

t: nimim. Assburger

Vierailija
9/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallu ja colaa / Pommac ihan kelvollista juotavaa. Toisaalta jokainen tulee autuaaksi omalla mielijuomallaan.

Jos viskiä olen saanut (en osta itse) niin laitan kyllä colaa joukkoon.

Kotona on aina konjakkia XO ja sen verran hienoa kamaa että snadit lasilliset ilman lantrausta 4.6 ja 6.12.

Vierailija
10/10 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vanhempi kaveri täytti 60v. (olen itse nyt samanikäinen). Tarjosin hänelle baarissa viskipaukun/shotin. Kysyin, et löytyykö J.D:ia - ei, eikä J.B.kään. Jotain vähän kalliimpaa se oli. Näytti uppoavan :)

.....

Harrastin metsäkävelyä, kävelylenkin jälkeen lähiöpubiin "stobelle". Tiskillä vanha, tuttu mies kysyi, et vieläkö olen jaksanut käydä metsässä? Vastasin, et kyllähän siellä on tullut lähes joka polku tutuksi. Innostui siitä ja sanoi: Tuopa tarjoilija 2 viskiä, eikä sitä ihan halvinta sorttia! :) Oli oman uransa tehnyt Puolustusvoimissa, sanoi, et just tuohon se meidän menestys perustui sota-aikana.

(en oikein ois halunnut sitä viskiä, mutta en ruvennut "valikoimaan"; konjakin oisin mielummin ottanut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi