Onko 42-vuotias mies liian vanha etsimään lapsetonta naista ydinperheen perustamiseen?
En ole komeasta ulkonäöstä ja työssäkäynnistä huolimatta vielä löytänyt.
Kommentit (134)
Onhan nuita mutta pitää etsiä oikeista metsistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rikas, niin naisia ei haittaa vaikka olisit 80 vuotias. Katsos naisia kiihottaa vain yksi asia. RAHA.
Vaikka olisit 85-vuotias mies, joka makaa sängyssä liikkumattomana ja tarvitsee sairaanhoitajaa huolehtimaan sinusta, niin kauan kuin olet tarpeeksi rikas tai joku nainen on kiinnostunut perinnöstäsi, niin kauan kuin pystyt siemensyöksyyn, tulet yllättymään iloisesti tullessasi jälleen isäksi.
Ei todellakaan ole liian vanha. Jos olisit nainen, joo varmaankin.
Toivottavasti joku täällä kieltää, niin ei tartte ruveta (huh, helpotusta).
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rikas, niin naisia ei haittaa vaikka olisit 80 vuotias. Katsos naisia kiihottaa vain yksi asia. RAHA.
Eikä kiinnosta. Oma mies on työtön.
Ei onnistu naisen löytäminen sellaiselta mieheltä ainakaan, joka kyselee tuollaisia vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsetko yksin rahaa ja huolehditko lapsista?
Tämän jutun mukaan alle prosentti tulee isäksi ensimmäistä kertaa yli 45-vuotiaana.
Vaikea sanoa. Olen itse nainen, ikää 37 v. Luulen, että raskaaksi tuleminen saattaisi olla hankalaa. Olen saanut ainoan lapseni 25-vuotiaana, ja silloin yrittäminen kesti 1,5 vuotta, vaikka oltiin exäni kanssa molemmat nuoria. En ole koskaan päättänyt, ettenkö haluaisi lisää lapsia. Elämä vain on mennyt niin, ettei se ole ollut realistista. Ei johdu millään tavalla siitä, että roikkuisin exässäni vielä kiinni. Ei vaan ole tullut kohdalle oikeaa miestä.
Ex-puolison kanssa opin sen, että laimeaan suhteeseen ei kannata tyytyä. Tein sen virheen, että ajattelin rakkauden vielä joskus syventyvän. Ei niin käynyt. Alun perinkin oltiin toisillemme väärät ihmiset. Heti eron jälkeen rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni oikein tulisesti, mutta sitten tuli hänelle muutto kauas työn perässä. Hän sanoi suoraan, että etäsuhde ei riitä hänelle. Joko otan riskin ja muutan hänen luokseen lapseni kanssa tai sitten pysytään ystävinä. Ei se ole niin yksinkertaista muuttaa, koska pienelle lapselle on tärkeä sekä äiti että isä. Sen suhteen päätyttyä ei ole ollut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsetko yksin rahaa ja huolehditko lapsista?
Kun tapasin mieheni, hänen tulonsa olivat alhaisemmat kuin minun, emmekä heti halunneet lapsia avioliiton jälkeen, halusimme työskennellä vielä muutaman vuoden ja säästää lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisille miehille syntyneitä esikoisia on 10 prosenttia vauvoista, googlasin tiedon. Valtaosa esikoislapsista syntyy alle 35-vuotiaille miehille.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/raskaus/vauvakuume/mies-silla-vali…
Tuo 10 prosenttia on siis Yhdysvalloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen M40 ja enemmän saan flirttiä ja positiivista huomiota 10-15 vuotta nuoremmilta naisilta. Toki annan sitä huomiota myös heille. Muutaman saanut jo sänkyynikin.
Olen töissä sairaalassa insinöörinä ja meillä on työhuoneissa lasiseinät. Meillä on myös enemmän naisia kuin miehiä töissä.
Naiset kuulemma vitsailevat keskenään, että jos haluaa positiivista huomiota niin kulkee usein minun työhuoneen ohitse :D.
Flirttailla voi aina, mutta siitä flirtistä on aika pitkä matka parisuhteeseen tai perheen perustamiseen.
Ei se vaadi kuin yhden afterwork-tilaisuuden.
Ei pikkujoulupano ole parisuhde.
Ei tietenkään. On sitten eri asia löytyykö sellaista naista.
Se on kyllä totta että sinkkuäiti voi tarjota vain aikasi tuhlaamista "suhteessa"
Jos haluaa lapsia yli nelikymppisenä, kannattaa miettiä tarkasti kestääkö sen, että lapsi on vammainen. Elämä autistisen, kehitysvammaisen lapsen kanssa on rankkaa, vaikka olisikin varaa ostaa kaikki mahdollinen tuki hänelle kuten on tietämässäni tapauksessa. Vähävaraisemmassa perheessä äiti usein joutuu jäämään pois töistä, mikä vaikuttaa myös perheen elintasoon.
Itse en uskaltaisi tuohon lähteä, tein lapset jo alle kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia hoivakodit joutuu pitämään ovet ja ikkunat lukittuina, kun muuten tunkisi naisia kosiomatkalla ovista ja ikkunoista?
Et ole liian vanha. Voit helposti löytää jonkun 4-kymppiä lähestyvän naisen joka on valmis etenemään nopeasti ja perustamaan perheen.
terv.
Mies 41v.
Ei jos löydät jonkun,joka haluaa lisääntyä kanssasi muustakin syystä että haluat jälkeläsiä. Etsi nuorempi, perheetön(ei siis yh), ja todella miehen ja lapsenkipeä yksilö. Siinä on haittansa,mutta jos Sinä haluat lapsen, olet varmasti valmis myös yksinhuoltajaksi,eikö niin? Tai sitten teet kuten suurin osa mulkuista tässä maassa ja jätät lapsen heitteille koska et jaksa arkea ja vastuuta. Ehkä sinun on tuossa iässä parasta tyytyä vain seksiin ilman vastuuta avuttomien elämistä,vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Et ole liian vanha. Voit helposti löytää jonkun 4-kymppiä lähestyvän naisen joka on valmis etenemään nopeasti ja perustamaan perheen.
terv.
Mies 41v.
Kuinka helppoa se mahtaa olla, kun tilastojen mukaan alle yksi prosentti suomalaismiehistä tulee isäksi ensimmäistä kertaa yli 45-vuotiaana.
Se että jollekin joskus tapahtuu näin ei tee asiasta helppoa tai todennäköistä.