Onko 42-vuotias mies liian vanha etsimään lapsetonta naista ydinperheen perustamiseen?
En ole komeasta ulkonäöstä ja työssäkäynnistä huolimatta vielä löytänyt.
Kommentit (134)
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Miksi hävisin lapselliselle naiselle? Aikamoinen nolo tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
On haluttu aiemminkin suhteeseen ja lapsen äidiksi ja on todistetusti hedelmällinen.
Suurin osa lapsettomista naisista on varattu miehelle kuka ei myöskään halua lapsia. Ja omanikäinen mies myös. Mutta kyllä niitä varmasti jonkin verran vapaana on,mutta jos etsit jotain 20-33 vuotiasta ne kyllä yleensä kattelee ikäisiään.
Pitäähän sitä seurustellakin ennen lapsien tekoa ainakin 3-4 vuotta. Vai hetikö niitä lapsia alkaa tehdä, aika ahdistavaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos taskut ovat syvät, niin miksipä ei?
Syvät taskut on varkaalla.
Ei. Ap, oot 20 vuotta myöhässä.
Jos kukaan ei ole ap sinua tuohon ikään mennessä halunnut, ainoa vaihtoehto on kehitysmaan rahan perässä oleva nainen.
Ulkonäkö ja ikä ovat sivuseikkoja. Jos nainen tuntee olevansa kanssasi henkisesti ja fyysisesti turvassa, saat hänet nauramaan ja käyttäydyt sivistyneesti, löydät hänet. Toki raskaaksi tulon mahdollisuudet vähenevät naisilla alkaen 25 vee, mutta 25 ver voi hyvinkin tulla vielä raskaaksi. Älä luovuta, ala harrastamaan jotain uutta. Sieltä hän löytyy.
Kyllähän sinä voisit jo lapsen saaneenkin naisen huolia, vai etkö muka, hyvä Ap? Älä ole liian ehdoton kriteeriesi kanssa, sinulla alkaa jo olla kiiru. Nättejä ja hoikkia löytyy heistäkin..
Vierailija kirjoitti:
Mikä vıtun ydinperhe? Puhu suomea, vammainen. Siis mies haluaa perustaa perheen naisen kanssa?
Inceli ei tajua. Ydinperhe on suomea.
Jos oot tähän mennessä ollut aina sinkku, niin ei käy. En halua olla kenenkään miehen eka naisystävä tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Mitä noloa on äideissä? Kokeile jo nasserasse päättää, pitääkö tehdä lapsia vai ei.
Mies on luuseri ja vauva, jos ei lapsista pidä. Ja varsinkin jos ei huolehdi omistaan, kuten sun faija.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä naista etsit?
50-80 v. Olen sillä tavoin realisti.
Ap
Mistä mie tiedän??