Onko 42-vuotias mies liian vanha etsimään lapsetonta naista ydinperheen perustamiseen?
En ole komeasta ulkonäöstä ja työssäkäynnistä huolimatta vielä löytänyt.
Kommentit (134)
Eli haluat siis naisen, joka on hedelmällisessä iässä, haluaa lapsia, on tutkittu ja todettu ettei ole ongelmia hedelmällisyydessä, pidät hänestä niin paljon että haluat sitoutua, hänkin pitää sinusta ja hänkin haluaa lapsia melko nopeasti, lisäksi olisi hyvä että toiveet esim. asuinpaikkakunnasta ja uskonnosta jne. kohtaavat. Haluaisit myös, että tämä nainen löytyy mahdollisimman pian.
No, onnea matkaan. Muista myös, että raskaus ei välttämättä onnistukaan heti, yrityksistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä voisit jo lapsen saaneenkin naisen huolia, vai etkö muka, hyvä Ap? Älä ole liian ehdoton kriteeriesi kanssa, sinulla alkaa jo olla kiiru. Nättejä ja hoikkia löytyy heistäkin..
No mitäpä jos AP ei halua katella nurkissaan toisten lasta?
No et kai kuvittele, että yksikään yh katselisi nurkissaan ap:ta :D Eihän ap kelpaa yhdellekään naiselle Suomessa. Jo 42 vuotta yksin.
Ei ole, meillä ensimmäinen lapsi syntyi kun mies 41- ja toinen kun mies 43-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, meillä ensimmäinen lapsi syntyi kun mies 41- ja toinen kun mies 43-vuotias.
Ja tapasitte, kun mies oli minkäikäinen? Oliko miehesi ollut aina sinkku myös ja ensi kertaa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä naista etsit?
Jos on tarkoitus omilla sukusoluilla saada lapsi tai useampikin ja kuitenkin edetä rauhallisesti suhteessa niin tuossa vaiheessa naisen olisi syytä olla jo mielellään 10 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia jo ennestään?
Jos haluaa ydinperheen niin ihan määritelmällisesti mitään eroperhekuvioita ei siihen kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat siis naisen, joka on hedelmällisessä iässä, haluaa lapsia, on tutkittu ja todettu ettei ole ongelmia hedelmällisyydessä, pidät hänestä niin paljon että haluat sitoutua, hänkin pitää sinusta ja hänkin haluaa lapsia melko nopeasti, lisäksi olisi hyvä että toiveet esim. asuinpaikkakunnasta ja uskonnosta jne. kohtaavat. Haluaisit myös, että tämä nainen löytyy mahdollisimman pian.
No, onnea matkaan. Muista myös, että raskaus ei välttämättä onnistukaan heti, yrityksistä huolimatta.
Mistä ihmeestä olet tämän taas päätellyt? Naurettavaa.
Nelikymppiset naiset ovat tuhkakohtuja ja aikamoista yh-roskaa. Toivottavasti on pinkka kunnossa.
Hyvin epätodennäköistä, että yli 40v mies löytää lapsetonta naista perhettä perustamaan.
Ei niitä vapaita naisia niin vain löydä enää tuossa iässä.
Tuurilla joku eronnut yh-mamma voi sut ottaa. Voit hänen kanssaan sitten kokeilla, lähteekö vauvansiemenet itämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä naista etsit?
Jos on tarkoitus omilla sukusoluilla saada lapsi tai useampikin ja kuitenkin edetä rauhallisesti suhteessa niin tuossa vaiheessa naisen olisi syytä olla jo mielellään 10 vuotta nuorempi.
Tuossa ei ole kyllä miehelläkään aikaa vuositolkulla seurustella, sperman laatu ei ole enää tuossa iässä priimaa ja monella parilla lapsettomuus johtuu miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen M40 ja enemmän saan flirttiä ja positiivista huomiota 10-15 vuotta nuoremmilta naisilta. Toki annan sitä huomiota myös heille. Muutaman saanut jo sänkyynikin.
Olen töissä sairaalassa insinöörinä ja meillä on työhuoneissa lasiseinät. Meillä on myös enemmän naisia kuin miehiä töissä.
Naiset kuulemma vitsailevat keskenään, että jos haluaa positiivista huomiota niin kulkee usein minun työhuoneen ohitse :D.
Flirttailla voi aina, mutta siitä flirtistä on aika pitkä matka parisuhteeseen tai perheen perustamiseen.
Kyllä sun kannattaisi unohtaa nuo perhehaaveet. Joku vanhempi mamma voisi tuon ikäisen aikamiespojan huolia.
Aika redflag tuon ikäinen mies, joka haluaisi perheen muttei ole vielä siihen kyennyt. Ei ole jostain syystä naisille aviomies/isimateriaaliksi aikaisemmin kelvannut. Jotain mätää.
Kyllä sä olet vähän myöhässä liikenteessä.
Monilla on tuossa iässä jo aikuisia lapsia.
Minun henkilökohtainen mielipiteeni on, että jotkut ihmiset ovat erityisen tyhmiä, koska he ajattelevat verisukulaisuuden olevan tärkeämpää kuin tunnesiteet. Jos miehesi rakastaa sinua, hän hyväksyy sen, ettet halua saada lapsia. Itse asiassa, jos mies todella rakastaa sinua, hän rakastaa myös lastasi. Tämä keskustelu toistuu ja toistuu samojen typerien ihmisten etsiessä ylemmyyden tunnetta ja olemassaolon oikeutusta. Onko tämä itsetyytyväisyys todella tehokasta teille?
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko leikkiä pienten lasten kanssa enää tuossa iässä?
Älä pelleile. Mun isä oli 40, kun synnyin. Mun isä jaksoi leikkiä vielä miniäun tyttärenikin kanssa.
Siis rakentaa majoja metsään, pelata palloa ym.
Yli nelikymppisille miehille syntyneitä esikoisia on 10 prosenttia vauvoista, googlasin tiedon. Valtaosa esikoislapsista syntyy alle 35-vuotiaille miehille.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/raskaus/vauvakuume/mies-silla-vali…
Kauheinta on ne naiset, jotka ovat synnyttäneet mutta eivät ole äitejä. Mihin kategoriaan he kuuluvat? Miten heidän asemansa vertautuu naimattomiin naisiin ja yksinhuoltajaäiteihin?
Onko sinulla lapsia jo ennestään?