Onko 42-vuotias mies liian vanha etsimään lapsetonta naista ydinperheen perustamiseen?
En ole komeasta ulkonäöstä ja työssäkäynnistä huolimatta vielä löytänyt.
Kommentit (134)
On liian vanha. Jotain pahasti muutakin vialla, jos ei vielä parisuhteessa, vaikka on muka niin komea. Työssäkäynti nyt perusedellytys perheen perustamista ajatellen.
Minulle olisit liian vanha. Se riippuu niin mieltymyksistä. Minulle tärkeää on, että mies on hyvännäköinen, urheilee ja pitää itsestään huolta. Lisäksi saisi olla samaa ikäluokkaa eli noin 28-35-vuotias (olen itse 32 v.). En viehäty itseäni kovin paljon vanhemmista miehistä, mutta ei tarvitse olla nuori poika.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Minut valitsi juuri sinun ikäisenä sellainen mies, joka ei halunnut lapsellista naista. Tai mies oli 38 ja minä 35.
Olin kyllä häneen itse kiinnittänyt huomioni ja kauan sitten, mutta elämät eri. Yhtäkkiä vaan oltiinkin siinä.
Nyt on perhe.
Tutustukaa harrastuksissa. Sitä suosittelen lämpimästi. Porukka on niissä omina itseinään.
Aapee, olet just sopiva.
Nyt vaan rohkeasti tutustumaan.
Harrastuksiin. Yllätä itsesi jollain ihan uudenlaisella.
Ri kannata kauheasti energiaa uhrata siihen, että oletko sopiva.
Kyllä olet. Lähde siitä. Etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rikas, niin naisia ei haittaa vaikka olisit 80 vuotias. Katsos naisia kiihottaa vain yksi asia. RAHA.
Ja tämän takia hoivakodit joutuu pitämään ovet ja ikkunat lukittuina, kun muuten tunkisi naisia kosiomatkalla ovista ja ikkunoista?
Perhe on perhe, hoitaja on hoitaja. Hoitaja voi myös olla mies. Ja mitä aikaisemmin salakavalat naiset paljastavat omat juonensa, sitä paremmin perhe voi valmistautua omaisuuden suojeluun.
Hmmm. Sinun pitää siitä selvää.
Ole oman elämäsi sherlock. Ole utelias. Lähde kokeilemaan. Tsemppiä.
Ole oma ittes. Se riittää. Se on just hyvä.
Uskoo ken tahtoo, mutta olen päälle 70, eikä leikki/pelleily lapsenlasten kanssa ei ole ongelma! Pysyy kunnossa, ja se on hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos taskut ovat syvät, niin miksipä ei?
Syvät on ja täysin tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Ne naiset ovat mukavia siksi.
Aina kannattaa yrittää. Ehkä olet vaan myöhään kypsynyt isäksi. Vapaita aikuisia naisia varmasti löytyy perhettä perustamaan.
Kannattaisi harkita myös säteittäis elikkä ns. etä perheiden perustamista, aluksi vaikkapa kuusi etäis perhettä. Jokaisessa vaimo ja 1-4 lasta, mikseipä kaksi miehen kanssa perhettä 1-3 adoptio lapsella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vıtun ydinperhe? Puhu suomea, vammainen. Siis mies haluaa perustaa perheen naisen kanssa?
Ydinperhe tarkoittaa sitä, että perheeseen kuuluvat vain mies ja nainen sekä lapset, eikä esim. kenenkään sukulaisia.
Ap:lle teoriassa ei, mutta itselleni herää tuosta aika monta kysymysmerkkiä. Liittyen miehen moraaliin, mitä on tehnyt elämänsä aiemmat vuodet, onko sitoutunut kenties kaveriporukkaansa tai johonkin miesyhteisöön (onko siis edes vapaa perustamaan ydinperhettä vai etsiikö vain pillu-synnyttäjää, kun sitoumus on aidosti jossakin muualla). Ne lapset perivät miehen genetiikan ja muistot - siellä ei saa olla mitään hähmäistä. Onko mies sosiaalinen, ilkeä, pystyykö hän edes elämään toisten kanssa lähietäisyydellä väkivallattomasti tai hyväksikäyttämättä näitä?
Vierailija kirjoitti:
On liian vanha. Lapset tuolla iällä erityislapsia.
Erityislapsia ovat sellaiset jotka joutuvat lääkärien ja mahojen kynsiin.
Vanhempien iällä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko leikkiä pienten lasten kanssa enää tuossa iässä?
Ei niiden lasten kanssa ole pakko leikkiä. Sitä varten niillä on kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisit liian vanha. Se riippuu niin mieltymyksistä. Minulle tärkeää on, että mies on hyvännäköinen, urheilee ja pitää itsestään huolta. Lisäksi saisi olla samaa ikäluokkaa eli noin 28-35-vuotias (olen itse 32 v.). En viehäty itseäni kovin paljon vanhemmista miehistä, mutta ei tarvitse olla nuori poika.
Itselle ei olisi ikä este, en muutenkaan etsi miehestä mitään. Kunhan on moraalinen ja pysyy omalla kaistallaan, eli tekee työnsä ja tuo leivän pöytään, niin ihan sama. En kaipaa miessukupuolen validaatiota enkä varsinkaan koskettelua. Lapset riittävät oikein mainiosti halikavereiksi.
Mutta en suostuisi miksikään synnyttäjäksi miehen kaveriporukalle. Vanhemmat miehet ovat usein aika lukkiutuneita porukoihinsa ja siksi heille ei ole muodostunut parisuhdettakaan, kun elämän perusta on jossakin muualla kuin siinä parisuhteessa. Tällaisesta lähtökohdasta mies ei varsinaisesti etsi perhettä, vaan jotakin naista tekemään hänelle synnytystyötä, joka tekee asetelmasta erilaisen, naisen roolista panopiian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei olisi ikä este, en muutenkaan etsi miehestä mitään. Kunhan on moraalinen ja pysyy omalla kaistallaan, eli tekee työnsä ja tuo leivän pöytään, niin ihan sama. En kaipaa miessukupuolen validaatiota enkä varsinkaan koskettelua. Lapset riittävät oikein mainiosti halikavereiksi.
Mutta en suostuisi miksikään synnyttäjäksi miehen kaveriporukalle. Vanhemmat miehet ovat usein aika lukkiutuneita porukoihinsa ja siksi heille ei ole muodostunut parisuhdettakaan, kun elämän perusta on jossakin muualla kuin siinä parisuhteessa. Tällaisesta lähtökohd
Niin joo, homoseksuaalisilla joutsenilla on tapana feikata heteroutta ja varastaa naaraan poikaset kuitenkin sen toisen koiraan kanssa kasvatettavaksi. Naaraan kanssa ollaa vain parittelu ja kun munat ovat kuoriutuneet, homopari ilmestyy takaisin ja naaras ajetaan pois.
Mies, jolla on vahva sosiaalinen verkosto, oli se sitten homoseksuaalinen tai muuten henkisesti tiivis, on vähän tällainen. Se että etsii yhtäkkiä synnyttäjää, ilman että kaipaa naista tai seuraa, on iiiiiiso red flag.
Jos löydät jonkun sellaisen joka ei ole kenellekään muulle kelvannut koska on niin tyhmä. Kovin älykäs ei nimittäin voi olla, jos hyväksyy parisuhteen missä toisen kriteerit on lapseton ja suostuu perustamaan ydinperheen. Sinänsä alunperinkin kysymys on typerä ja turha. Oletko liian vanha? Mitä väliä sillä on? Et sä itseäsi nuoremmaksikaan saa muutettua. Ja vanhenet joka sekunti. Itse sä kriteerisi määrittelet.
Ja sitten ei ollakkaan ydinperhe nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa.