Onko 42-vuotias mies liian vanha etsimään lapsetonta naista ydinperheen perustamiseen?
En ole komeasta ulkonäöstä ja työssäkäynnistä huolimatta vielä löytänyt.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä naista etsit?
50-80 v. Olen sillä tavoin realisti.
Ap
Miten 50v nainen voi saada 4 lasta??
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja ikä ovat sivuseikkoja. Jos nainen tuntee olevansa kanssasi henkisesti ja fyysisesti turvassa, saat hänet nauramaan ja käyttäydyt sivistyneesti, löydät hänet. Toki raskaaksi tulon mahdollisuudet vähenevät naisilla alkaen 25 vee, mutta 25 ver voi hyvinkin tulla vielä raskaaksi. Älä luovuta, ala harrastamaan jotain uutta. Sieltä hän löytyy.
Kyllä ihan kymmenen vuotta vanhempi 35v ja sitä vanhempikin tulee vielä yleensä raskaaksi ja saa terveitä lapsia. Ap:n ei kannata enää haihatella joidenkin parikymppisten perään, on tosi harvinaista että sen ikäinen haluaisi perustaa perheen noin paljon vanhemman miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan ei ole ap sinua tuohon ikään mennessä halunnut, ainoa vaihtoehto on kehitysmaan rahan perässä oleva nainen.
Tämä valinta kuulostaa juuri siltä, mitä toivoin, vaikka nainen saattaakin tulla suuresta maasta. DD
Vierailija kirjoitti:
Mikä vıtun ydinperhe? Puhu suomea, vammainen. Siis mies haluaa perustaa perheen naisen kanssa?
Sivistä itsesi hyvä ihminen, googlaa edes mitä ydinperhe tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä voisit jo lapsen saaneenkin naisen huolia, vai etkö muka, hyvä Ap? Älä ole liian ehdoton kriteeriesi kanssa, sinulla alkaa jo olla kiiru. Nättejä ja hoikkia löytyy heistäkin..
No mitäpä jos AP ei halua katella nurkissaan toisten lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä voisit jo lapsen saaneenkin naisen huolia, vai etkö muka, hyvä Ap? Älä ole liian ehdoton kriteeriesi kanssa, sinulla alkaa jo olla kiiru. Nättejä ja hoikkia löytyy heistäkin..
No sitten ap hyväksyy sen, että hänellä on huomattavasti pienemmät mahdollisuudet saada perhettä laisinkaan.
Vinkkejä naisenhskuun. Tärkein: älä tuijota naisia, se on iljettävää. Heitä äidin ostamat Pomarfinnit menemään. Älä käytä verryttelytakkia aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ap hyväksyy sen, että hänellä on huomattavasti pienemmät mahdollisuudet saada perhettä laisinkaan.
Heh heh heh, edelliset kommentit ovat yllättävän yhteneväisiä, ja niissä tuntuu olevan ajatus, että lapsen saaneet äidit ovat huonommassa asemassa verrattuna naimattomiin naisiin. Haluan kysyä teiltä, äideiltä, pitäisikö teidän tuntea itsenne alistuneeksi? Jos ette tunne näin, oletteko oikeasti lukeneet edelliset kommentit tarkasti?
Ap alkaa nyt kiltisti vain aisuriksi.
Ala vaan juomaan...pelisi on menetetty..
Et minusta ole liian vanha. Hyvä ikä kun varmaan rillutteluaika mennyt ohi jo. Tietenkin lähdettävä katsastamaan naistarjontaa.
Lukiessani monia tämän foorumin postauksia, tunnen todella sääliä itseäni. :)
T:Yksinhuoltajaäiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Miksi hävisin lapselliselle naiselle? Aikamoinen nolo tilanne.
On haluttu aiemminkin suhteeseen ja lapsen äidiksi ja on todistetusti hedelmällinen.
Kukaan täysjärkinen mies ei halua toisen miehen hedelmiä vaivoikseen. Lapseton nainen menee mennen tullen yh/eroäidin edelle.
M
Ainahan sitä etsiä saa, mutta ei se sinunkaan spermasi enää priimaa ole.
Tässä yllä olevassa kommentissa on niin sanottuja sinkkuja naisia sekä miehiä, jotka kokevat sinkkunaisten olevan parempia valintoja. Miksi keskustella anonyymisti? Ehkä te tällaiset miehet ja naiset voisitte sopia hyvin yhteen. Todella hukkaan menee.
Minä olen M40 ja enemmän saan flirttiä ja positiivista huomiota 10-15 vuotta nuoremmilta naisilta. Toki annan sitä huomiota myös heille. Muutaman saanut jo sänkyynikin.
Olen töissä sairaalassa insinöörinä ja meillä on työhuoneissa lasiseinät. Meillä on myös enemmän naisia kuin miehiä töissä.
Naiset kuulemma vitsailevat keskenään, että jos haluaa positiivista huomiota niin kulkee usein minun työhuoneen ohitse :D.
Jaksatko tuon ikäisenä sitä sirkusta? Ei saa nukkua, aina on joku flunssa tai oksennustauti... huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ilman lapsia, mutta usein tuntuu, että ne miehet joista pidän, valitsevat lopulta naisen, jolla on lapsi.
N35
Miksi hävisin lapselliselle naiselle? Aikamoinen nolo tilanne.
On haluttu aiemminkin suhteeseen ja lapsen äidiksi ja on todistetusti hedelmällinen.
Kukaan täysjärkinen mies ei halua toisen miehen hedelmiä vaivoikseen. Lapseton nainen menee mennen tullen yh/eroäidin edelle.
M
No ei mene todellisuudessa. Samat tyypit pariutuu yhä uudelleen ja uudelleen, jos sattuvat eroamaan. Osa on taas ihan aina yksin.
Mummoko väitti pulloposkipojua komeaksi?