Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies roikottanut kohta 2 vuotta tapailusuhteessa

Vierailija
06.05.2025 |

Miten ihmeessä nykyään saa alkuun ihan perinteisen parisuhteen? Tutustuin opiskelijatapahtumassa kohta jo kaksi vuotta sitten mukavaan mieheen, johon ihastuin. Olisin ollut kauan sitten valmis jo vaikka muuttamaan yhteen, mutta mies ei ole valmis. Haluaa vaan tapailla. Vietetään aikaa yhdessä ja ollaan yötä toistemme luona. Mutta silti mies ei halua ottaa sitä askelta oikeaan seurusteluun. Tai tietääkö edes mitä se tarkoittaa. Mulle siis. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä, kun saa olla olla mun kanssa ja tapailla lähes joka päivä. Itse haluaisin jo eteenpäin.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Haluat sitoutua ja se rokottaa sua löysässä hirressä kunnes löytää jonkun toisen.

Nyt aikuistua ja lopetat suhteen.

Tai sitten alat viettämään yösi yksin. Jos nukkuu yöksi niin ei lyöt taksiin ilolla ja sanot että mee kotiisi kuorsaamaan ja syömään. Täältä ei saa pimppiä,  ruokaa eikä muitakaan etuja mitkä on parisuhteeseen varattu.

Vierailija
2/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet roikkunut tapailusuhteessa 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä roikut. Mahdollistat hyypiön käytöksen. Lopeta. Ei se vaikeaa ole, itse nakkasin ukon pihalle puoli vuotta sitten. 

Sain omanarvontuntoni, yöuneni ja oman kotini takaisin.

Vierailija
4/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.

Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?

Vierailija
5/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä ja katsele ympärillesi.

Vierailija
6/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä ja katsele ympärillesi.

Katso ennemmin itseesi. Sen naiset aina unohtavat.

Vierailija
7/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.

Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?

On mielestäni monia. Opiskelen hyvää ammattiin, pidän lapsista, toivon perhe-elämää ja olen ihan nättikin. ap

Vierailija
8/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse tuollaisessa suhteessa. Yllättävää, mutta se muuttui parisuhteeksi, jopa avioliitoksi. Joka päättyi eroon. Nyt mulla on tunne, ettei mua arvostettu ikinä vaan otettiin koska ei muuta saatu tai jaksettu etsiä.

Jos jaksaisin jäpätä vaikka tiktokissa jotain, tekisin varmaan videon siitä, että älkää naiset alentuko tapailunaisiksi. Ootte siinä helpon seksin vuoksi.

Vierailija
9/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakkosta niin mies sen jälkeen alkaa seurustelee kanssasi.

Vierailija
10/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, sinä ihan itse haluat olla ja pysyä roikotettavana tuossa tapailusuhteessa vaikka haluat muuta. 

Ei se ole miehen vika, että sinä et ota omaa elämääsi haltuun.

Vierailija
11/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tapailla muitakin tietysti. Ja pidät huolta, että mies tietää tämän asian. Koska ette seurustele, sehän on silloin aivan sama sulle treffailla muitakin. 

Sanot vaan kun on tulossa käymään, että sori nyt vaan mutta tänään ei sovi, tänään Mikko tulee käymään . Mutta katotaan jos ensi viikolla jossain välissä olisi aikaa.

Ota tosiaan etäisyyttä ja tee selväksi, että jos ei ole vakavaa niin sitten ei ole. Itse joskus nuorena ja sinisilmäisenä pösilönä roikuin 7 vuotta saman miehen kanssa. Ei halunnut sitoutua yhtään mihinkään.

Yksi päivä sitten sanoin vaan, että nyt riitti. No hälle tuli hätä ja kiire ja paniikki ja ehdotti naimisiinmenoa, yhteenmuuttoa ja lapsia.  Oli myöhäistä enää sitten siinä vaiheessa, kärsivällisyyden raja oli jo ylitetty

Vierailija
12/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vakavaa keskustelua miehen kanssa aiheesta. Mitä kumpikin haluaa suhteelta ja elämältä jne.

Joka tapauksessa, älä jatka enää itse vaan tapailua. Joko mies haluaa tuon keskustelun jälkeen kunnon seurustelusuhteeseen kanssasi, tai sitten on parempi lähteä eri teille. Älä ole miehen kanssa, joka ei halua tarpeeksi samaa suhteelta ja yhteiselämältä ja tulevaisuudelta kuin sinä itse.

Rakastatteko toisianne? Miten muuten mies kohtelee sinua, ottaako huomioon sinut, ja ilosi ja surusi? Millainen on muuten luonteeltaan ja millainen sinä olet? Onko hän joskus iemmin kertonut syytä haluttomuuteensa sitoutua kunnolla?

Tapaileeko hän muitakin samalla?

Vierailija
13/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, sinä ihan itse haluat olla ja pysyä roikotettavana tuossa tapailusuhteessa vaikka haluat muuta. 

Ei se ole miehen vika, että sinä et ota omaa elämääsi haltuun.

Onhan se miehenkin vika. On helppo valita laiskan elätin asema. Tämä on vähän samantyyppistä naisen syyllistämistä, kuin näissä r-tapauksissa. Mutta joo, nakkaa luiskaan tuollainen mies. Jos hän haluaisi perustaa perheen kanssasi, asuisitte jo yhdessä.

Vierailija
14/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette suhteessa joka on miehen mielestä oikein sopiva eikä hän koe tarvetta tehdä muutoksia kun taas sinulle suhde ei ole sopiva vaan haluat siihen muutoksia. Suomeksi sanottuna miehen pitäisi siis olla jatkossa se jolle suhde ei ole sopiva.

Kai tiesit että vain itseään voi muuttaa? (eikä sekään yleensä onnistu)

Kannattaisi katsella itselle sopivampi kumppani joka haluaa suhteelta samanlaisia asioita. Silloin kummankaan ei tarvitsi odottaa asioiden muuttuvan paremmiksi kun ne olisi kummankin mielestä jo valmiiksi just täydellisesti.

Vierailija
15/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
16/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi haaskata aikaansa tuollaisessa suhteessa joka ei ole itselle sopiva eikä mieluisa. Nyt olet sitoutunut ihmiseen ja suhteeseen jolla todennäköisesti ei tule olemaan onnellista loppua ja samaan aikaan missaat kaikki mahdollisuudet tavata itsellesi oikeasti sopiva ihminen joka haluaa suhteelta samoja asioita kuin sinäkin.

Se sopivan kumppanin löytyminen muuttuu todella paljon vaikeammaksi kun ikä alkaa olla lähempänä kolmea kuin kahtakymmentä.

Vierailija
17/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus anaaliseksin saanti ratkaisee nämä tilanteet naisen eduksi.

Ok, pitää tilata strap-on. Mutta eikö anaaliseksistä tykkäävät miehet ole vähän epäilyttäviä?

En ole koskaan sillä tavalla takaa päin miehen kanssa... mutta josko tuo auttaisi asiaan?

Sait ylipuhuttua, tilaan heti! Voisin samalla jotain muutakin kivaa hankkia

-ap

Vierailija
18/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässäkin tarvitaan isoa timanttisormusta sormeen ja jämäkkä asuntolaina kaksin tuloin jotta Naisen viimeiset merkit vaatimuslistassa tulee täyteen?

Tiedän seniorit jotka eivät muuttaneet koskaan yhteen mutta olivat pariskunta koko ikänsä. Tiedän edesmenneen seniorin joka ei mennyt koskaan naimisiin "vaimonsa" kanssa ja tällä oli vieläpä viikonloppu-perhe toisaalla.

Parisuhde on diili joka neuvotellaan yhdessä siihen lähtevien kanssa. Näissä yleensä nainen haluaa käsiksi roikottavan miehen omaisuuteen virallista reittiä nimettömän kautta. Naista köyhempi mies haluaa yhteiselämän yleensä muodollisesti pätevän naiskanditaatin kanssa vaikka samassa kuussa kun trefailusta pääsee laverille.

Vierailija
19/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tyylllä ei tule ongelmia, olisit tyytyväinen.

Vierailija
20/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette suhteessa joka on miehen mielestä oikein sopiva eikä hän koe tarvetta tehdä muutoksia kun taas sinulle suhde ei ole sopiva vaan haluat siihen muutoksia. Suomeksi sanottuna miehen pitäisi siis olla jatkossa se jolle suhde ei ole sopiva.

Kai tiesit että vain itseään voi muuttaa? (eikä sekään yleensä onnistu)

Kannattaisi katsella itselle sopivampi kumppani joka haluaa suhteelta samanlaisia asioita. Silloin kummankaan ei tarvitsi odottaa asioiden muuttuvan paremmiksi kun ne olisi kummankin mielestä jo valmiiksi just täydellisesti.

Ap voi kertoa nyt miehelle, millainen suhde hänelle olisi sopiva, ja että pelkkä tapailu ei enää ole. Se on ollut hänelle vain välivaihe. Mies voi sitten valita, haluaako hän mieluummin sitten samaa (kunnon seurustelu) vai tuleeko ero.

Tuo toinen hyvä vaihtoehto, jota toinen kommentoija jo ehdotti, on tuo, että kertoo alkavansa ja alkaakin nyt tapailla muitakin, kun suhde ei ole kerran syventynyt sitoutuneeksi seurusteluksi. 

Kai te jotain ap olette jo puhuneet miehen kanssa aiheesta, mitä mies sanoo?