Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies roikottanut kohta 2 vuotta tapailusuhteessa

Vierailija
06.05.2025 |

Miten ihmeessä nykyään saa alkuun ihan perinteisen parisuhteen? Tutustuin opiskelijatapahtumassa kohta jo kaksi vuotta sitten mukavaan mieheen, johon ihastuin. Olisin ollut kauan sitten valmis jo vaikka muuttamaan yhteen, mutta mies ei ole valmis. Haluaa vaan tapailla. Vietetään aikaa yhdessä ja ollaan yötä toistemme luona. Mutta silti mies ei halua ottaa sitä askelta oikeaan seurusteluun. Tai tietääkö edes mitä se tarkoittaa. Mulle siis. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä, kun saa olla olla mun kanssa ja tapailla lähes joka päivä. Itse haluaisin jo eteenpäin.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmärrys ei riitä. Jos tapailette päivittäin, mikä määrittelee, että suhde on "tapailu" eikä "seurustelu"? Mikä ero niillä on tässä tapauksessa, kun on jo kestänyt pari vuotta?

42/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehelle ehdottaa taukoa? Sano, että haluat miettiä asioita kesän yli. Että et ole varma, mitä haluat. Sitten syksyllä voitte jutella ja katsotaan, miltä tuntuu. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen raskautuu???? onko valmis ottamaan vastuun jos vaikka hmmmmm ehkäisy pettää

Entä jos se onkin hänen toinen tapailunaisensa, joka tulee raskaaksi? 

Vierailija
44/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus anaaliseksin saanti ratkaisee nämä tilanteet naisen eduksi.

Perspanohullu poistoon.

Vierailija
45/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on armonaikaa minun kanssani. Jos ei sennjälkeenntiedä, niin saa olla.

Vierailija
46/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.

Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?

On mielestäni monia. Opiskelen hyvää ammattiin, pidän lapsista, toivon perhe-elämää ja olen ihan nättikin. ap

Kaikista noista huokui vain minäminäminä. Mitä mies saa?

Vierailija
47/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo ap, ei siitä tule lasta ei p,,kaa , niikuin vanha sanonta kuuluu. Roikkuu tavan vuoksi sinussa ,kunnes sattuu rakastumaan totisesti toiseen. Jäät ,kuin nalli kalliolle. Joten , jätä sinä se tyyppi, niin et katkeroidu.

Kyllä, usko jo ap. Olet vain panopuu paremman puutteessa.

Vierailija
48/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.

Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?

Olet idiootti, mutta taidatkin jo tietää sen. T. ulkomaalainen nainen

ihmeen hyvin kirjoitat suomea, vi tun ìdiootti :DD

Vierailija
49/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko miehelle ehdottaa taukoa? Sano, että haluat miettiä asioita kesän yli. Että et ole varma, mitä haluat. Sitten syksyllä voitte jutella ja katsotaan, miltä tuntuu. 

Entä jos mies löytää toisen tänä aikana? ap

Vierailija
50/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät arvosta itseään vaan roikkuvat tällaisissa panosuhteissa ?

Koska haluavat juuri saman jännämiehen, kuin muutkin naiset, ja luulevat olevansa se yksi ja ainoa, joka voi kesyttää jännämiehen. Miksi en panisi, kun se on tehty niin helpoksi?

t. jännämies

Vierailija
51/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän juuri toipua pahasta sydänsurusta, joka aiheutui vähän vastaavan tyyppisestä kuviosta. Annoin ihan liikaa aikaa miehelle joka ei lopultakaan kyennyt sitoutumaan. Jälkeenpäin helppo sanoa, että olisi pitänyt olla järkevämpi. En vain ollut, koska tunteet vei. Nyt on sydän rikki. Säästä sinä ap itsesi pahemmilta sydänsuruilta ja vedä kunnon rajat, mikäli mies ei voi antaa sinulle sitä haluat ja tarvitset niin lähde äläkä katso taaksesi.

Vierailija
52/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoat puuttuvat asiat on suhteen virallistaminen ja se että asiat ei mene niin kuin sinä haluaisit?

Vierailija
53/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti, mutta taidatkin jo tietää sen. T. ulkomaalainen nainen

Mistä maasta noin rääväsuisia tulee?

-eri

Vierailija
54/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut aivan liian helppo ja kiltti. Se ei oikeasti kiinnosta useimpia miehia vaikka muuta vaittaisivat. 

Mies ei mielestani ole tehnyt mitaan vaarin, onhan han ilmeisesti sanonut suoraan ettei halua kanssasi muuta kuin tapailua. Jos nainen haluaisi edeta vakavaan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen niin suhteeseen jaaminen tuollaisen kuulemisen jalkeen ei todellakaan saa miesta palavasti rakastumaan. Painvastoin. En nyt sanoisi etta mies suorastaan alkaa halveksia naista mutta jonkinlaiseksi epakiinnostavaksi  reppanaksi mies sen jalkeen kokee naisen, ainakin alitajuisesti. Ja mies haipyy nopeasti kun se tosirakkaus tulee jonakin paivana vastaan ja sinut jatetaan.

Ehdotan samaa kuin muutkin, laita ystavallisesti mutta paattavaisesti suhde poikki. Ei  tuloksettomia keskusteluja jotka eivat saa miesta rakastumaan sinuun. Ei mitaan taukoja vaan kerrasta loppu. Tuosta miehesta ei tule aviomiesta eika sinun lapsiesi isaa. 

Vierailija
55/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus anaaliseksin saanti ratkaisee nämä tilanteet naisen eduksi.

Entä jos miehen anaali ei yksinkertaisesti kiinnosta minua tipan vertaa? Voin tietysti miehelle ehdottaa, jos se kerran saa sitoutumishormonit hyrräämään.

Vierailija
56/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni monia. Opiskelen hyvää ammattiin, pidän lapsista, toivon perhe-elämää ja olen ihan nättikin. ap

Mutta sinulta puuttuu taito vetää rajoja ja vaatia kunnioitusta, joka sinulle kuuluu. Ei yökyläilyjä, seksiä eikä edes myöhään illalla kummankaan kotona tapaamisia, ei yöllä viestittelyä ja soittelua ym. Tiukkana saa olla, että oma itsekunnioituksesi ja miehen kunnioitus sinua kohtaan säilyy. Miehen täytyy osoittaa palavaa halua saada sinut j

Kuka edes haluaa miehen, jonka kunnioitusta pitää vaatia?

Vierailija
57/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa miehistä haluaisi tuollaisen suhteen, eivätkä etsi mitään parempaa. 

Vierailija
58/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on antanut kaikki "aviolliset edut" miehelle, saamatta itse mitään sitoutumisen tapaistakaan.

Liian moni nainen tekee saman virheen.

Vierailija
59/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan Ap, mutta mikään maailmassa ei saa tuota nykyistä miestä kiinnostumaan sinusta vakavasti. Laita tapailusuhde poikki kerrasta ja toivo löytäväsi parempi, sinulle sopivampi ja yhteisiä tulevaisuuden toiveita omaava mies. Älä jää roikkumaan pitemmäksi aikaa. 

Vierailija
60/183 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on antanut kaikki "aviolliset edut" miehelle, saamatta itse mitään sitoutumisen tapaistakaan.

Liian moni nainen tekee saman virheen.

Kai meille on niin hyvin opetettu, että miehet ja naiset ovat erilaisia, että yritämme ymmärtää, odottaa ja selitellä parhain päin, vaikka mies käyttäytyisi miten. Onko sittenkin lopulta niin, että välittävä ihminen käyttäytyy samoin, olipa kumpaa sukupuolta tahansa? Ja nämä ns. marsilaiset ovat vain keskenkasvuisia pikkupoikia.