Tabu, josta Suomessa ei haluta puhua: koiria on aivan liikaa ja todella useat niistä vieläpä huonosti koulutettuja räksyttäjiä.
Siis ihan oikeasti: 3-4 koiraa kerrostaloasunnossa ei ole normaalia. Ei myöskään se, että koira saa hepulin kun kävelyllä kohdataan vastaantulija.
Kommentit (416)
Vasemmisto haluaa kieltää koirat🥲
Vierailija kirjoitti:
Se paska porukka nyt haluaa muutenkin puuttua muitten elämään esim lihansyöntiin mut ei tuo itku mitään onneksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ekaks kiellettävä vasemmisto.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakin loppui🥲
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on 3 koiraa ja 2 kissaa. Kaikki rahat menee niihin, mutta se ei haittaa yhtään! Ne on mulle tärkempiä ja tuo elämääni niin paljon onnellisuutta. Lapsia en ole hankkimassa. Elämäni pyörii koirieni ympärillä toivottavasti aina. Onneksi miehenikin rakastaa eläimiä. Kaupungeissa on liikaa ihmisiä, mutta koiria ei voi ikinä olla liikaa. Tosin jos ihmiset ei osaa pitää niistä tarpeeksi hyvää huolta, se on väärin.
Koiria on liikaa siinä vaiheessa, kun allergiset ihmiset eivät enää mahdu sekaan. Niitä on nykyään niin paljon vähän joka paikassa, että allergisen on mahdotonta hoitaa asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on 3 koiraa ja 2 kissaa. Kaikki rahat menee niihin, mutta se ei haittaa yhtään! Ne on mulle tärkempiä ja tuo elämääni niin paljon onnellisuutta. Lapsia en ole hankkimassa. Elämäni pyörii koirieni ympärillä toivottavasti aina. Onneksi miehenikin rakastaa eläimiä. Kaupungeissa on liikaa ihmisiä, mutta koiria ei voi ikinä olla liikaa. Tosin jos ihmiset ei osaa pitää niistä tarpeeksi hyvää huolta, se on väärin.
Koiria on liikaa siinä vaiheessa, kun allergiset ihmiset eivät enää mahdu sekaan. Niitä on nykyään niin paljon vähän joka paikassa, että allergisen on mahdotonta hoitaa asiansa.
Jopa oli taas satuilua koiran vihaajalta. päälle hyökkää koirat ja hän on vielä allerginenkin niille jos koira menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kielletään lemmikkieläimet kokonaan. Pitäkää silmänne tavoitteessa: nollapäästöt 2035!
No tämä just! Ollaan muka niin ympäristön suojelijaa, mutta sitten pidetään useampaa (lihaa syövää) lemmikkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletään lemmikkieläimet kokonaan. Pitäkää silmänne tavoitteessa: nollapäästöt 2035!
No tämä just! Ollaan muka niin ympäristön suojelijaa, mutta sitten pidetään useampaa (lihaa syövää) lemmikkiä!
KIelletään sut saatanan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Hihnojen pituus pitäisi karsia kyllä minimiin, tyyliin taajama-alueella 1,5m max. Ne 10m flexit on ihan järjettömiä ja omistajat solmussa niiden kanssa. Eihän sellaisella pysty hallitsemaan yhtään mitään!
Erityisen kätevää on, kun ulkoiluttaja ja eläin ovat vastakkaisilla puolilla kulkuväylää. Kerran meinasi käydä koiralle huonosti, kun ajoin pyörällä alamäkeä. Ehdin onneksi tajuta ajoissa, että miksi se mies seisoo paikallaan kulkuväylän reunalla. Hän ei ollut tajunnut, että siinä alamäestä joku saattaa tulla pyörällä toiselle tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ympäristön suojelusta puhut viher apina? mua ei kiinosta vittuukaan ympäristön suojelu ja mulla on koira.äske kävin hakemassa hamburilaiset ford mustangilla 5.0 v8
Minullakin huonoja kokemuksia huonosti käyttäytyvistä koirista. Millä oikeudella koira saa tuhota, vahingoittaa tai sotkea toisen tai yhteistä omaisuutta? Koiravero ehdottomasti käyttöön, sillä voitaisiin esim rahoittaa tehostusta koirien kakkojen siivoamiseen. Kakoista ja muista koirasotkuista pitäisi saada sakottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt samat hahmot taustalla kuin Vangitaan kissat- kansalaisaloitteessa?
Kissojen vangitsemiselle on myös toinen vaihtoehto: et ota enempää kissoja. Jos kissa ei koskaan edes synny, ei se joudu elämään vankina sisällä.
Eli joko sopeudut siihen, että luonto pitää huomioida pitämällä kissat kiinni, tai sitten et pidä koko kissaa.
Ime nyt jo munaa eläinten vihaaja kusipää.
Nyt olet vähän epälooginen. Puhe oli nimenomaan siitä, että kotikissat tappavat pikkulintuja ja muita villieläimiä ulkoillessaan vapaina. Villieläinten kannalta on parempi, että kissat ulkoilevan hihnassa tai ettei niitä pidetä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa oli taas satuilua koiran vihaajalta. päälle hyökkää koirat ja hän on vielä allerginenkin niille jos koira menee ohi.
Mä en ole puhunut hyökkäävistä koirista. Harvemmin onneksi saan oireita siitä, kun ulkona joku menee ohi koiran kanssa, mutta kauppakeskuksiin en voi enää mennä, koska niihin on kertynyt niin paljon eläinpölyä. Bussissa taas on stressaavaa olla, kun koko ajan joutuu pelkäämään, turpoaako kurkku tällä kertaa. Aiemmin ei tarvinnut edes miettiä koko asiaa, koska nuo kaikki paikat olivat vain ihmisiä varten, plus muutama satunnainen avustajakoira.
Koirat on osalle ihmisistä lasten korvikkeita. Niille on vaatteita ja niitä työnnellään vaunuissa. Joissain ruokakaupoissa on koirille tarkoitettuja ostoskärryjäkin. Koirille on spa-hoitoloita, hierontaa, terapiaa, päiväkoteja ja ties mitä. Koiria hankitaan Suomessa jo enemmän vuosittain kuin lapsia syntyy. Ei niistä kuitenkaan taida olla eläkkeiden maksajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ympäristön suojelusta puhut viher apina? mua ei kiinosta vittuukaan ympäristön suojelu ja mulla on koira.äske kävin hakemassa hamburilaiset ford mustangilla 5.0 v8
No sitten olet ihan looginen puheissasi ja teoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat aiheuttavat imastonmuutosta. Tarvitaan kunnon vihrevero jotta päästöt saadaan korvattua.
Syövät vielä lihaa mikä on synneistä suurin
No tapa ittes homo niin hillitset ilmastonmuutos ja tätä jankutusta mitä pidät täällä.
Ihanan empaattista käytöstä koirahullulta! <3 Muistakaahan se että ihmiset ovat niitä jotka teistä oikeasti välittävät ja pitävät huolta loppujen lopuksi. Jos tätä valtiota rakit pyörittäisivät, ei mistään tulisi yhtään mitään.
Taidat olla tosi vittumaine tyyppi kun koirat hyökkii päälle jokapäivä.
ei mun päälle ole hyökänny ikinää joten menehä satusetä jo nukkumaan.
En ole se, keneksi minua luulet. Laita korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha toivottavasti tukehdut siihen allergiaa kusipää.
ei tarte enää kuunnella noita satuja ja samaa jankutusta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat aiheuttavat imastonmuutosta. Tarvitaan kunnon vihrevero jotta päästöt saadaan korvattua.
Syövät vielä lihaa mikä on synneistä suurin
No tapa ittes homo niin hillitset ilmastonmuutos ja tätä jankutusta mitä pidät täällä.
Ihanan empaattista käytöstä koirahullulta! <3 Muistakaahan se että ihmiset ovat niitä jotka teistä oikeasti välittävät ja pitävät huolta loppujen lopuksi. Jos tätä valtiota rakit pyörittäisivät, ei mistään tulisi yhtään mitään.
En ole se,
NO kusta sullakin on päässä ja olet eläinten vihaaja.