Onko kukaan lopettanut kahvinjuontia nouseen hinnan takia?
Itse pohdin tätä. Mutta en tiedä miten onnistuu, kun olen niin riippuvainen aamukahvista.
Kommentit (24)
Vain vaja-akit. Kupillinen maksaa 5 senttiä!
Juomista halvin.
Juon vain aamukahvin, senkin HienoMokkaa. Ei vielä tällä talous kaadu.
Itseä ei hinnannousu ole oikeastaan edes koskettanut, kun ostan kahvin aina tarjouksesta. Yli 5 euroa en ole maksanut kahvipaketista ikinä.
Meidän perheessä 3 kahvin juojaa ja samalla lailla juodaan kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
vaihdoin murukahviin osittain hinnan takia k kauppojen pirkka murukahvi halvin tais olla noin 4 e pussi.
Liitissä 30% halvempaa ja ennenkaikkea parempaa.
On yli vuoden kahvipaketit ostettuna, noin 3 euroa /paketti maksoin. Vuoden sisällä saa taas samaan hintaan jolloin ostan lisää.
Paljonko kupillinen maksaa? 10-15 senttiä? Kannattaisiko mielummin säästää jostain muusta?
Juu, juon vain ilmaista kahvia töissä. Ihan hyvin pärjään näin.
En, en edes vähentäisi vaikka maksaisi 20e/paketti
Ostan tarjouksilla ja vaihdan merkkiä sen mukaan. Nyt pari pakettii pirkkaa 4,50e/kpl!
Olen vähentänyt selvästi kahvin juontia korkean hinnan takia ja piakkoin lopetan kokonaan.
Puolen kilon paketista kahvia saa 71 kupillista joten hinta ei vaikuta mun kahvin juomiseeni.
Hamstraan kahvia tarjouksista.
Lopetin. Muutenkin kyllästytti jo kahvin tunkkainen maku.
Kuin vain tarjouskahveja taikka sitten kaupan halvinta, mikä ei sekään ole mielestäni hassumpaa.
Ennen join enemmän, nyt vain aamulla. En varmaan menisi konkurssiin entisillä määrillä, mutta hinnan noustua aloin miettimään, onko se oikeasti niin tärkeää vai lähinnä opittu tapa. Vähentäminen on parantanut nukkumista.
En ole lopettanut. En vain saa päivää käyntiin ilman kahvia. Sydän kyllä itkee verta aina kahvihyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin. Muutenkin kyllästytti jo kahvin tunkkainen maku.
Kahvi on terveellistä, kohtuullisesti käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Puolen kilon paketista kahvia saa 71 kupillista joten hinta ei vaikuta mun kahvin juomiseeni.
Hamstraan kahvia tarjouksista.
Mä en tule noin pienistä kahvikupillisista muuta kuin vihaiseksi...
En ole lopettanut. Vähensin jo vuosia sitten, kun kahvi alkoi närästämään. Vierotin itseni pois aamukahvista. Juon sitä kun oikeasti mieli tekee.
Nyt on kahvipaketin hinta 9.89 €/kg ja oikeasti hirvitti ostaa. Ostin kuitenkin. Juon entistä harvemmin, mutta kun mies mättää litra tolkulla etenkin työpäivän aikana.
vaihdoin murukahviin osittain hinnan takia k kauppojen pirkka murukahvi halvin tais olla noin 4 e pussi.