Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?

Vierailija
03.05.2025 |

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon kanssa aina paljaalla. Rakastajatar on impotentin miehen vaimo, jolla on munatorvet katkaistu ja sidottu vuosia sitten. Häntäkin voi huoletta painaa paljaalla. Muihin naisiin ei potenssin riitä.

M35

Vierailija
122/149 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman vaimon kanssa aina paljaalla. Rakastajatar on impotentin miehen vaimo, jolla on munatorvet katkaistu ja sidottu vuosia sitten. Häntäkin voi huoletta painaa paljaalla. Muihin naisiin ei potenssin riitä.

M35

Luvassa viihdyttävä kolmiodraama, kun yksi teistä tartuttaa kaksi muutakin 🍿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Miten naisen miehen väitetty impotenttius ja naisen väitetty munatorvien katkaisu suojaavat sun heppiä ja sun omaa vaimoasi sp-taudeilta 🤔?

Vierailija
124/149 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Tällaisten aviopuolisojen takia naisten on syytä  vaatia kondomin käyttöä myös avioliitossa.

Vierailija
125/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, eikä ole mitään syytä käyttää, koska en harrasta irtopilluja.

M52

Vierailija
126/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Itse olen hiukan liiankin kestävä naidessa, eli saan paljaalla orgasmin n. 15-45 minuutin nainisella. Joskus menee yli kolmenkin vartin ja naiseni ei jaksa olla naitavana edes sitä kolmea varttia. Kondomin kanssa en laukea lainkaan. Siksi.

Vierailija
127/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei tykkää käyttää kondomia on sitten vinkumatta, kun otetaan esim trikomonasnäytettä virtsaputkesta, onhan. 

No jos tässä 15v avioliiton jälkeen tuollaisia näytteitä pitää ottaa, menee rouva pihalle.

Vierailija
128/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta. Itse olen hiukan liiankin kestävä naidessa, eli saan paljaalla orgasmin n. 15-45 minuutin nainisella. Joskus menee yli kolmenkin vartin ja naiseni ei jaksa olla naitavana edes sitä kolmea varttia. Kondomin kanssa en laukea lainkaan. Siksi.

Sika! Ei miehen tehtävä ole laueta seksissä vaan nuolla naista ja tuottaa hänelle nautintoa!

Vierailija
129/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lainkaan?! Oletpa surkea. 

Fiksu ja vastuullinen mies laukeaa myös kondomia käyttäessä, pikkumunaset hihittelijät ei. 

Vierailija
130/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei aina ole tykkäämisestä kiinni. Jos yhtään on järkeä päässä, niin uusien ja satunnaisten kanssa aina kondomi! 

Vierailija
131/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..

Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.

No koska ehkäisy on miehen vastuulla ja miehet ovat sikoja!!!

Ymmärrätkö?

Sika!

Vierailija
132/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ja vastuullinen mies laukeaa myös kondomia käyttäessä, pikkumunaset hihittelijät ei. 

On naisia, jotka nimenomaan haluavat, että mies laukeaa pilluun. Varmaan yksilöllistä?

Vierailija
133/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukka kumi vie tunnon. Erityisesti paksukaluisilla se on yleistä, kun normikumit ovat liian pieniä. Itsellä tunto palasi, kun aloin käyttää MySize kumeja, joista löytyi sopiva koko. Sopiva koko (2 x kumin leveys) on 10...15 % pienempi kuin kalun ympärysmitta. 

Vierailija
134/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa on mahdollisuus myös spontaanimpaan seksiin, kun ei tartte miettiä että miten siivoaa paikat. Yrittäkää hyvät ihmiset löytää myös niitä positiivisia puolia. Ja just niin, kumeja on erilaisia, tottahan se on tuskaista tunkea isompaa kalua johonkin perussulttaaniin vai mikä se nykyään nimeltään onkaan. 

Mut joo, just tässä ylitöissä tuli harrastettua silleen spontaanisti. Oli hienoa, pikku "palaveri ylitöinä sihteerin kanssa" ja tavarat kortsuun ja eiku jatkamaan duunia. Ikävä olisi ollut alkaa pesemään firman sohvaa 😂, toki kalun sai pestyä, mutta se spermasotku joka puolelta jäi puuttumaan. Mii laiks ja suosittelen muillekin. 

Vierailija
135/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa on mahdollisuus myös spontaanimpaan seksiin, kun ei tartte miettiä että miten siivoaa paikat. Yrittäkää hyvät ihmiset löytää myös niitä positiivisia puolia. Ja just niin, kumeja on erilaisia, tottahan se on tuskaista tunkea isompaa kalua johonkin perussulttaaniin vai mikä se nykyään nimeltään onkaan. 

Mut joo, just tässä ylitöissä tuli harrastettua silleen spontaanisti. Oli hienoa, pikku "palaveri ylitöinä sihteerin kanssa" ja tavarat kortsuun ja eiku jatkamaan duunia. Ikävä olisi ollut alkaa pesemään firman sohvaa 😂, toki kalun sai pestyä, mutta se spermasotku joka puolelta jäi puuttumaan. Mii laiks ja suosittelen muillekin. 

Siivoaa paikat, just just. Kaikki kaksi teelusikallista, onhan siinä siivomista. Laskin, että tähän ikään mennessä olen laskenut spermat pilluun jonkun 6000 kertaa ja kortsuun ehkä 60 kertaa, nekin  kaikki viime vuosituhannen puolella.

M53

Vierailija
136/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kumeista, mutta käytän kaikkien muiden kanssa, paitsi tutun leskirouvan. Hän sanoi tiukan ehdon, joko paljaalla tai ei ollenkaan. "Ei Seppo-vainaakaan mitään kortonkeja käyttänyt."

Vierailija
137/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaa paikat, just just. Kaikki kaksi teelusikallista, onhan siinä siivomista. Laskin, että tähän ikään mennessä olen laskenut spermat pilluun jonkun 6000 kertaa ja kortsuun ehkä 60 kertaa, nekin  

Tuskin olet pillua edes nähnyt muuten kuin unissasi. Ja niitä uniahan kaltaisellasi toki riittää. Voimia ensi yölle! 

N34

Vierailija
138/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

@N34, hassu olet. Mulla on kolme lastakin, jo aikuisia. Ja olen ollut naimisissa vuodesta 1998.

T. M53

Vierailija
139/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta mitä tekemistä vastuullisuudella tuntoherkkyyden kanssa?

Vierailija
140/149 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa ei pääse lähellekkään sitä hyvää tunnetta kun kalu uppoaa paljaalla liukkaaseen pilluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme