Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?
Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä.
Tuntuu vaan paljon paremmalta ja ainakin itsellä seisoo vahvemmin paljaalla pannessa. Itse ainakin saa lähes aina ilman kumia ja varmaan johtuu, että olen suht komea ja hyvä suustani. Viimeisimmällä baarista pokatulla naisella ei ollut ehkäisyä ja ilmoitin etten temppuile kumien kanssa. Oli todella hyvän oloinen vagina ja kiihotti vielä, kun tiesi ilman ehkäisyä panevansa ja laskin siemenet sisään. Mun mielestä ehkäisy kuuluu naiselle!
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä.
Tuntuu vaan paljon paremmalta ja ainakin itsellä seisoo vahvemmin paljaalla pannessa. Itse ainakin saa lähes aina ilman kumia ja varmaan johtuu, että olen suht komea ja hyvä suustani. Viimeisimmällä baarista pokatulla naisella ei ollut ehkäisyä ja ilmoitin etten temppuile kumien kanssa. Oli todella hyvän oloinen vagina ja kiihotti vielä, kun tiesi ilman ehkäisyä panevansa ja laskin siemenet sisään. Mun mielestä ehkäisy kuuluu naiselle!
M42
Tyhmähän saa olla aikuinen mieskin.
Vakituisessa suhteessa en suostuisi käyttämään kondomia kuin poikkeustapauksessa, mutta irtosuhteissa en suostuisi olemaan ilman kondomia.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vakituisessa suhteessa en suostuisi käyttämään kondomia kuin poikkeustapauksessa, mutta irtosuhteissa en suostuisi olemaan ilman kondomia.
M45
sama
Aika turhanpäiväistä touhua ollut ne kaikki muutamat kerrat kun kortsun kanssa koettanut toheltaa. Ei kiinnosta kyllä mikään sukupuolitauti tai elatusmaksutkaan joten menen sitten oman käden oikeudella vain. M33
Miehet vois keskittyä siihen esileikkiin vähän kauemmin, niin saattais seisoakin vähän paremmin ja nainenkin tykkäis. Mutta kun pitää heti saada tuikattua sisään. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kumi kanssa ei vaan tunnu samalta kun ei tunne naisen kosteutta ja vaginan muotoja.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kumi kanssa ei vaan tunnu samalta kun ei tunne naisen kosteutta ja vaginan muotoja.
M42
Kuten sanoin, tyhmä saa vapaasti olla.
Täällä N36, hiljattain eronnut. Liikuin yöelämässä paljon ja harvoin sieltä yksin kotiin lähdin. Yleensä olivat puolituttuja miehiä ja jos sanoivat olevansa puhtaita, uskoin ja annoin paljaalla. Kaksi kertaa olen ihan täysin randomin vierestä herännyt ja kummankin jälkeen menin itse testeihin. Puhdas olin, onneksi.
Ehkäisy on hoidettu myös ONS jutuissa. Taudit vähän pelotti, mutta ei ilmeisesti riittävästi
Mies, joka ei tykkää käyttää kondomia on sitten vinkumatta, kun otetaan esim trikomonasnäytettä virtsaputkesta, onhan.
Mikäköhän naisille on niin vaikea tajuta että se ei tunnu hyvältä miehestä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein kumiton mies käy sukupuolitautitesteissä?
Aina ennen seksiä uuden kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..
Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.
Perustelu on sama kuin miehillä. Koska se ei tunnu miltään.
Tätä ei vaan suostuta myöntämään sitten niin millään ja ymmärtäähän sen jos haluaa miesten jatkossakin käyttävän sitä kondomia
Limakalvokosketus on se juttu. Ja eritteiden sekoittuminen. Seksin haju ja maku.
Jos mies ei käytä kortsua, tarkoittaako se, että hän on valmis hankkimaan lapsen? No, tarkoittaako se silloin myös sitä, että nainen, joka ei käytä mitään ehkäisyä, on valmis tulemaan raskaaksi ilman sitoumuksia tai vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei käytä kortsua, tarkoittaako se, että hän on valmis hankkimaan lapsen? No, tarkoittaako se silloin myös sitä, että nainen, joka ei käytä mitään ehkäisyä, on valmis tulemaan raskaaksi ilman sitoumuksia tai vastuuta?
Molemmat joutuvst kantamaan kyllä vastuun, olivat valmiit tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän naisille on niin vaikea tajuta että se ei tunnu hyvältä miehestä
Ei sitä ole vaikea tajuta, mutta miksi naisen pitäisi siitä välittää?
Ehkäisyssä on sivuseikka, tuntuuko pip pelissä enemmän tai vähemmän kondomin kanssa. Nainen on se, joka voi tulla raskaaksi. Jos nainen sanoo, että mies käyttää kondomia, niin sitten käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisyssä on sivuseikka, tuntuuko pip pelissä enemmän tai vähemmän kondomin kanssa. Nainen on se, joka voi tulla raskaaksi. Jos nainen sanoo, että mies käyttää kondomia, niin sitten käyttää.
Mitä jos nainen ei sano, että pitää kumia käyttää?
Ap taitaa olla hyvin nuori. Aihe on kulunut, toki mielenkiintoinen.
Eli kaikki maailman miehet? Kondomifetisistit sitten erikseen.
Eihän karkkiakaan syödä kääreineen.