Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?

Vierailija
03.05.2025 |

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki maailman miehet? Kondomifetisistit sitten erikseen.

Eihän karkkiakaan syödä kääreineen.

Vierailija
102/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä. 

Tuntuu vaan paljon paremmalta ja ainakin itsellä seisoo vahvemmin paljaalla pannessa. Itse ainakin saa lähes aina ilman kumia ja varmaan johtuu, että olen suht komea ja hyvä suustani. Viimeisimmällä baarista pokatulla naisella ei ollut ehkäisyä ja ilmoitin etten temppuile kumien kanssa. Oli todella hyvän oloinen vagina ja kiihotti vielä, kun tiesi ilman ehkäisyä panevansa ja laskin siemenet sisään. Mun mielestä ehkäisy kuuluu naiselle!

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä. 

Tuntuu vaan paljon paremmalta ja ainakin itsellä seisoo vahvemmin paljaalla pannessa. Itse ainakin saa lähes aina ilman kumia ja varmaan johtuu, että olen suht komea ja hyvä suustani. Viimeisimmällä baarista pokatulla naisella ei ollut ehkäisyä ja ilmoitin etten temppuile kumien kanssa. Oli todella hyvän oloinen vagina ja kiihotti vielä, kun tiesi ilman ehkäisyä panevansa ja laskin siemenet sisään. Mun mielestä ehkäisy kuuluu naiselle!

M42

Tyhmähän saa olla aikuinen mieskin.

Vierailija
104/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisessa suhteessa en suostuisi käyttämään kondomia kuin poikkeustapauksessa, mutta irtosuhteissa en suostuisi olemaan ilman kondomia.

M45

Vierailija
105/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakituisessa suhteessa en suostuisi käyttämään kondomia kuin poikkeustapauksessa, mutta irtosuhteissa en suostuisi olemaan ilman kondomia.

M45

sama

Vierailija
106/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhanpäiväistä touhua ollut ne kaikki muutamat kerrat kun kortsun kanssa koettanut toheltaa. Ei kiinnosta kyllä mikään sukupuolitauti tai elatusmaksutkaan joten menen sitten oman käden oikeudella vain. M33

Vierailija
107/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vois keskittyä siihen esileikkiin vähän kauemmin, niin saattais seisoakin vähän paremmin ja nainenkin tykkäis. Mutta kun pitää heti saada tuikattua sisään. Outoa.

Vierailija
108/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Kumi kanssa ei vaan tunnu samalta kun ei tunne naisen kosteutta ja vaginan muotoja.

M42

Vierailija
109/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Kumi kanssa ei vaan tunnu samalta kun ei tunne naisen kosteutta ja vaginan muotoja.

M42

Kuten sanoin, tyhmä saa vapaasti olla.

Vierailija
110/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N36, hiljattain eronnut. Liikuin  yöelämässä paljon ja harvoin sieltä yksin kotiin lähdin. Yleensä olivat puolituttuja miehiä ja jos sanoivat olevansa puhtaita, uskoin ja annoin paljaalla. Kaksi kertaa olen ihan täysin randomin vierestä herännyt ja kummankin jälkeen menin itse testeihin. Puhdas olin, onneksi. 

Ehkäisy on hoidettu myös ONS jutuissa. Taudit vähän pelotti, mutta ei ilmeisesti riittävästi

Vierailija
111/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei tykkää käyttää kondomia on sitten vinkumatta, kun otetaan esim trikomonasnäytettä virtsaputkesta, onhan. 

Vierailija
112/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän naisille on niin vaikea tajuta että se ei tunnu hyvältä miehestä

Vierailija
113/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kumiton mies käy sukupuolitautitesteissä?

Aina ennen seksiä uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
114/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..

Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.

Perustelu on sama kuin miehillä. Koska se ei tunnu miltään.

Tätä ei vaan suostuta myöntämään sitten niin millään ja ymmärtäähän sen jos haluaa miesten jatkossakin käyttävän sitä kondomia

Limakalvokosketus on se juttu. Ja eritteiden sekoittuminen. Seksin haju ja maku.

Vierailija
115/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei käytä kortsua, tarkoittaako se, että hän on valmis hankkimaan lapsen? No, tarkoittaako se silloin myös sitä, että nainen, joka ei käytä mitään ehkäisyä, on valmis tulemaan raskaaksi ilman sitoumuksia tai vastuuta?

Vierailija
116/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei käytä kortsua, tarkoittaako se, että hän on valmis hankkimaan lapsen? No, tarkoittaako se silloin myös sitä, että nainen, joka ei käytä mitään ehkäisyä, on valmis tulemaan raskaaksi ilman sitoumuksia tai vastuuta?

Molemmat joutuvst kantamaan kyllä vastuun, olivat valmiit tai eivät.

Vierailija
117/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän naisille on niin vaikea tajuta että se ei tunnu hyvältä miehestä

Ei sitä ole vaikea tajuta, mutta miksi naisen pitäisi siitä välittää?

Vierailija
118/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyssä on sivuseikka, tuntuuko pip pelissä enemmän tai vähemmän kondomin kanssa. Nainen on se, joka voi tulla raskaaksi. Jos nainen sanoo, että mies käyttää kondomia, niin sitten käyttää.

Vierailija
119/124 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyssä on sivuseikka, tuntuuko pip pelissä enemmän tai vähemmän kondomin kanssa. Nainen on se, joka voi tulla raskaaksi. Jos nainen sanoo, että mies käyttää kondomia, niin sitten käyttää.

Mitä jos nainen ei sano, että pitää kumia käyttää?

Vierailija
120/124 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla hyvin nuori. Aihe on kulunut, toki mielenkiintoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi