Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?
Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelussa tulee tämä naisen ivallinen ajatusmaailma hyvin selväksi ja mitä naiset oikeasti ajattelee jos mies ei suoriudu rautaisella erektiolla."
Asiayhteydestä irrotettuna lerppamunakommentti on ilkeä ja asiaton. Mutta kun se tuli vastauksena naisen haukkumisesta kuvottavaksi, koska halusi kondomia käytettävän, niin silloin se on vain samanlainen vastine rumaan kommenttiin. Ei voi suuttua, jos on itse ensin suututtanut.
Nainen oli kyllä jo ennen kuvottavaksi haukkumista ivaillut miehen lerppuudesta, älä yritä tehdä lapsellista naista pyhimukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..
Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.
Mutta jos nainen käyttää kumia niin ethän sä munasi kanssa pääse silloinkaan ihokosketukseen. Joten mikä ero? Vedä nyt vaan se kumi siihen nysääsi jos seksiä haluat äläkä ulise kuin lapsi.
En tiedä kenelle kuvittelet puhuvasi mutta minusta ho
Se on kuule ihan sama kumman vehkeessä se lateksi on.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ovat. Miesten on halvempia. Niillä siis mennään.
Ja kalliita ovat mistäköhän syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelussa tulee tämä naisen ivallinen ajatusmaailma hyvin selväksi ja mitä naiset oikeasti ajattelee jos mies ei suoriudu rautaisella erektiolla."
Asiayhteydestä irrotettuna lerppamunakommentti on ilkeä ja asiaton. Mutta kun se tuli vastauksena naisen haukkumisesta kuvottavaksi, koska halusi kondomia käytettävän, niin silloin se on vain samanlainen vastine rumaan kommenttiin. Ei voi suuttua, jos on itse ensin suututtanut.
Nainen oli kyllä jo ennen kuvottavaksi haukkumista ivaillut miehen lerppuudesta, älä yritä tehdä lapsellista naista pyhimukseksi.
Mies itse kertoi että lerpahtaa. Hän sanoi, että ei ole kiva ruveta kitisemään kun lerpahtaa ja kumin käyttö ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuule ole, oletteko näin yksinkertaisia tosiaankin? Laita vaikka toiseen käteesi lateksihanska ja hiero sitten käsiäsi yhteen. Väitätkö että tuntuu kummassakin kädessä samalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä on joku helvetillinen fem*kkojen globaali salaliitto taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuule ole, oletteko näin yksinkertaisia tosiaankin? Laita vaikka toiseen käteesi lateksihanska ja hiero sitten käsiäsi yhteen. Väitätkö että tuntuu kummassakin kädessä samalta?
Juu. Tuntuu kutakuinkin samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itse kertoi että lerpahtaa. Hän sanoi, että ei ole kiva ruveta kitisemään kun lerpahtaa ja kumin käyttö ei onnistu.
Lainaukset on siellä jokaisen nähtävissä josta voi todeta miten juttu eteni ja nainen suorastaan vittuili miehelle joka humoristisesti kertoi että hänellä lerpahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset on siellä jokaisen nähtävissä jo
No voi kyynel. Itke sitä nyt loppuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tuntuu kutakuinkin samalta.
Älä puhu paskaa. Hanskan kanssa ei todellakaan tunnu samalta kuin paljaalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kivempaa, mutta en vielä ole tavannut ainuttakaan miestä, joka ei kondomin kanssa orkkua sais.
Me ei sitten ole koskaan oltu. Jostain kumman syystä kumin kanssa lerpahtaa heti.
Kuinka monta lasta sulla on?
On hyviä ja huonoja ehkäisykeinoja. Joillekin sopii yksi, toiselle toinen. Yleisesti ottaen ihmiset on olleet tyytyväisimpiä e-pillereihin, kierukkaan ja kondomiin. Huonoiksi - tai vähiten suosituiksi ehkäisymuodoiksi ovat valikoituneet mm. pessaari, naisten kondomi ja varmat päivät/ keskeytetty yhdyntä (jotka eivät varsinaisesti ole ehkäisymuotoja lainkaan, lähinnä venäläistä rulettia). Huonoissa on yleensä jotain vikaa, kun ne eivät menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä on joku helvetillinen fem*kkojen globaali salaliitto taustalla.
Joo tai sitten yksinkertaisesti se että naiset ei käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Itke sitä nyt loppuilta.
Tyypillinen nainen.
Kuinka usein kumiton mies käy sukupuolitautitesteissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..
Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.
Perustelu on sama kuin miehillä. Koska se ei tunnu miltään.
Tätä ei vaan suostuta myöntämään sitten niin millään ja ymmärtäähän sen jos haluaa miesten jatkossakin käyttävän sitä kondomia yksipuolisesti, niin pitää vängätä että ihan hyvältä se kortsu tuntuu ja mielellään käytetään, muka.
Miten tällanen väki edes panee toisiaan, pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelu on sama kuin miehillä. Koska se ei tunnu miltään.
Tätä ei vaan suostuta myöntämään sitten niin millään ja ymmärtäähän sen jos haluaa miesten jatkossakin käyttävän sitä kondomia yksipuolisesti, niin pitää vängätä että ihan h
Kummasti naisista dildokin tuntuu hyvältä. Miehet työntelee munaansa vaikka ja mihin. Älkää nyt aikuiset ihmiset viittikö väittää, että se ihokosketus on se juttu 😂.
Olen jo vuosia käyttänyt keskeytettävää yhdyntää ja hyväksi havainnut.
En tiedä kenelle kuvittelet puhuvasi mutta minusta homma on aika yksinkertainen ja se osapuoli joka on ilman kondomia saa paremman nautinnon koska paikat saa paljaana kokea sitä hankauksen/hieronnan stimulaatiota paremmin. Naisella tuskin kauheasti eroaa kondomia käyttävä mies siitä että tyydyttäisi itseään vaikkapa jollain dildolla. Mutta naisellakin tuntemukset heikkenee jos itse pitää naisten kondomia ja mies silloin taas paljaana osapuolena saa siitä paremmat fiilikset.