Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?
Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta. Itse olen hiukan liiankin kestävä naidessa, eli saan paljaalla orgasmin n. 15-45 minuutin nainisella. Joskus menee yli kolmenkin vartin ja naiseni ei jaksa olla naitavana edes sitä kolmea varttia. Kondomin kanssa en laukea lainkaan. Siksi.
Et lainkaan?! Oletpa surkea.
Fiksu ja vastuullinen mies laukeaa myös kondomia käyttäessä, pikkumunaset hihittelijät ei.
Provohan tämä, mutta mitä tekemistä vastuullisuudella tuntoherkkyyden kanssa?
Voi että, vai ihan tuntoherkkyys. 😂😂
Niin jotkut käy herkillä kun ainut saantimahis on katella alastonsuomea tmv. 🤭🤭😁
Ihan naimisissa. Kortsuja käytetty viimeksi raskauden jälkeen ennen kierukan laittoa. Melko tunnotonta puuhaa.
Oletko koskaan kokeillut paljaalla?
Tietysti tuntuu paremmalta ilman, tuskin löytyy miestä tai naista joka olisi erimieltä asiasta
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tuntuu paremmalta ilman, tuskin löytyy miestä tai naista joka olisi erimieltä asiasta
Oma vaimoni ei huomaa suurta eroa. Itse sanoisin, että kondomin kanssa tuntuma on noin puolet siitä, mitä ilman. Anaaliseksissä ero ei ole kumin kanssa niin merkittävä.
Toki palstanarratiivi on se, että jos tuntuu paremmalta ilman kumia, olet vastuuton pienimunainen hihittelijä ja sika, jne. Mutta lieneekin suurin osa provoja näistä.
Paremmasta tuntumasta huolimatta käyttäisin aina irtosuhteissa, jos niitä harrastaisin. Nykyisessä suhteessa, jossa hormonikierukka käytössä, en juuri näe pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Mutta kun tässä tuntuu pointti olevan se, että kenen tahansa kanssa ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni ei huomaa suurta eroa. Itse sanoisin, että kondomin kanssa tuntuma on noin puolet siitä, mitä ilman. Anaaliseksissä ero ei ole kumin kanssa niin merkittävä.
Toki palstanarratiivi on se, että jos tuntuu paremmalta ilman kumia, olet vastuuton pienimunainen hihittelijä ja sika, jne. Mutta lieneekin suurin osa provoja näistä.
Paremmasta tuntumasta huolimatta käyttäisin aina irtosuhteissa, jos niitä harrastaisin. Nykyisessä suhteessa, jossa hormonikierukka käytössä, en juuri näe pointtia.
Omani taas sanoo että tuntuu paljon paremmalta ilman. Tämä siis tuli puheeksi kun raskauksien jälkeen on aina vedetty hetken aikaa kumin kanssa niin siitä niin sanotusti arkeen palatessa todennut joka kerta näin. Hyvältähän se kuminkin kanssa tuntuu mutta huomattavasti paremmalta ilman. Ja irtosuhteissa/sinkkuna käyttäisin minäkin, luonnollisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Mutta kun tässä tuntuu pointti olevan se, että kenen tahansa kanssa ilman kumia.
No ei h3lv3tissä, t. kumeja inhoava mies
Joku järki sentään, myös panohommissa
Niillä mahtuu kiveksetkin kumiin.
Ei oo hassu nainen vaan oikein fiksu.
Ootko sää viiskolmone varma että on sun lapsia? Mietin vaan että kuka nainen edes kolmesti noin typeriä puhuvan kanssa olis ollut?
Kortsun käyttö ei mulle ole ikinä ollut ongelma. Eikä se mitään keskeytä, kun homman hallitsee. Tietenkään kaikki ei hallitse.
M46