Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?
Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D
Kommentit (124)
Pitääkö tällaista edes kysyä? Tuntuuko kätesi paremmalta kumihanska päällä vai ilman?
Naiset uskoo kaiken ja antavat tautisten komeiden miesten panna paljaalla.
On varmaan kivempaa, mutta en vielä ole tavannut ainuttakaan miestä, joka ei kondomin kanssa orkkua sais.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kivempaa, mutta en vielä ole tavannut ainuttakaan miestä, joka ei kondomin kanssa orkkua sais.
Lisään vielä, että minusta se, että on kivempaa tulee ennemminkin siitä, ettei tule sitä keskeytystä kumin pukemisen takia, kuin varsinaisesti tuntuman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Me ei sitten ole koskaan oltu. Jostain kumman syystä kumin kanssa lerpahtaa heti.
No onhan se paljon paremman tuntuista ilman kortsua, ei siitä mihinkään pääse. Onneksi mulle ei ole tullut haittavaikutuksia e-pillereistä. Plussana e-pillereissä vielä se että menkkakivut jäi historiaan, samaten viikon kestävä runsas vuoto. Kaikille ei sovi, tiedetään.
Miehethän eivät ole yhtään huolestuneista siitä minkä pöpön HE voivat naiselta saada.
Eräskin tapailemani mies sanoi ettei käytä kortsua, koska panee vain yh-äitejä.
En tiedä kun olen aina polkenut ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei sitten ole koskaan oltu. Jostain kumman syystä kumin kanssa lerpahtaa heti.
Joo ei itselläkään tullut mitään siitä hommasta vaikka miten extra thinniä oli olevinaan, ei sentäs heti lerpahtanut mutta siinä pökkiessä oli lähellä ettei alkanut mietiskelemään ostoslistoja ja lopulta se sitten kuitenkin lerpahti kun ei mitään stimulaatiota tuntunut enkä omannut tarpeeksi telekineettisiä voimia että pelkällä mielellä olisin saanut pysymään ylhäällä.
Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja
...tykkäävät saada vauvoja.
...eivät ole moksiskaan jos saavat tartunnan alapäähän.
...kantavat sukupuolitauteja.
...eivät ole kunnollisia vastuunsa kantavia miehiä.
Miehiä, jotka ei tykkää käyttää kortsua, sanotaan pian isiksi. Se ehkäisee, joka ei haluua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Työnnähän itse muovinen roskapussi toosaasi ja tule kertomaan tuntuiko seksi miellyttävältä.
Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä paljaalla panijoilla ole myöskään mitään huolta vaikka kerron ettei ole ehkäisyä käytössä.
Annatko ilman niille?
Seksi kortsun kanssa ei ole koskaan tuntunut miltään ja se vie minulla tunnot täysin. Siksipä ei ole päässyt syntymään kannustavaa motivaatiota hakeutua harrastamaan seksiä kun en luonnollisesti mitään kuppaa tai kakaroitakaan halua. Jos nainen tarjoaisi seksiä kondomilla niin lähtisin ennemmin vaikka kotiin katsomaan Die Hardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnähän itse muovinen roskapussi toosaasi ja tule kertomaan tuntuiko seksi miellyttävältä.
Ei tunnu kivalta ei ja siksihän niitä naisten kortsuja ei juurikaan mene kaupaksi. Koska nainenkin haluaa joko tuntea kaiken omalta osaltaan paljaalla tai sitten työnnetään se roskapussi ennemmin miehen vehkeen päälle ja syyllistetään sitten miestä siitä kun muovipussi vie mukavuuden seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kortonki on liian piäni ainaki mun duunarinmunaani. Se voi tosin olla liianki väljä tunnetusti pienipiliisille persuulle. Osalle niistä ei koolla väliä ku neon kuulema munattomia.
Ei sitä kananmunan päälle laiteta. Senkin vihervasenmisto siks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko ilman niille?
En, koska ei tosiaan ole ehkäisyä käytössä. Enkä halua tauteja. Mutta hirveä itku jos pitää kumi pukea, nykyajan miehet on niin outoja. Ei miehet ennen kumista valittaneet jos panolle olivat pääsemässä.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikävä kyllä kaikkia naisia ehtinyt tavata, mutta täällä yksi.
Naisena sanoisin, että paljon kivempaa se on ilman!
Ei tietenkään missään pelkissä panoissa voi ilman olla. Tällä hetkellä minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä ja ns. varmoilla päivillä todellakin ilman kumia. Ei se vauvakaan katastrofi olisi niin ei kovin suurta riskiäkään.