Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
181/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä on se älyltään vajaa, mikä varmaan osaltaan selittää, miksei ole löytänyt mieleistään seuraa nk. vapailta markkinoilta.

Kannattaa nyt ensimmäiseksi googlata oma nimi ja tarkistaa, mitä kaikkea löytyy. Ei auta, vaikka somet olisi yksityisiä. Jos nimittäin olet salasuhteessa mun mieheni kanssa, tuhoan sut ja sun maineesi. Vie vaikka käräjille, en välitä.

Vierailija
182/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kaikkein parasta myös kun oma mies sanoo miten paljon rakastaa seksin jälkeen <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä on se älyltään vajaa, mikä varmaan osaltaan selittää, miksei ole löytänyt mieleistään seuraa nk. vapailta markkinoilta.

Kannattaa nyt ensimmäiseksi googlata oma nimi ja tarkistaa, mitä kaikkea löytyy. Ei auta, vaikka somet olisi yksityisiä. Jos nimittäin olet salasuhteessa mun mieheni kanssa, tuhoan sut ja sun maineesi. Vie vaikka käräjille, en välitä.

Siellä yksi harhainen sekopää ja sä kuvittelet olevasi parempi ihminen kuin ap. :D 

Vierailija
184/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä yksi harhainen sekopää ja sä kuvittelet olevasi parempi ihminen kuin ap. :D 

Ap:n viestit luettuani tiedän olevani parempi ihminen. Ja joo, saa haukkua harhaiseksi sekopääksi ja ihan miksi tahansa. Se ei teitä l o r t t o j a auta, jos jäätte kiinni mieheni kanssa vehtaamisesta. Sekä te että mies saatte kärsiä vähintään yhtä paljon kuin minä.

Vierailija
185/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käry käy, miehellä on kallis lasku maksettavana.

Miten niin?

Ap

Kerro ensin ikäsi ja jatketaan keskustelua vasta sitten.

Miten mun ikä tähän asiaan liittyy? Olen yli 40v. 

Ap

Miksi siinä tapauksessa kuulostat 13-vuotiaalta teiniltä ja esität kysymyksiä samaan tapaan kuin 13-vuotias teini?

Eli et osaa vastata. Sä tässä vaikutat lapselliselta. 

Ap

Miksi salarakkaasi ei ole eronnut? Vastaa kysymykseen, kai teillä sentään puheyhteys on.

Miksi hänen pitäisi erota?

-sivusta

Vierailija
186/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestit luettuani tiedän olevani parempi ihminen. Ja joo, saa haukkua harhaiseksi sekopääksi ja ihan miksi tahansa. Se ei teitä l o r t t o j a auta, jos jäätte kiinni mieheni kanssa vehtaamisesta. Sekä te että mies saatte kärsiä vähintään yhtä paljon kuin minä.

Mitä sä mulle raivoat kun ei mulla ole suhdetta varatun miehen kanssa. Olet kyllä pahasti päästäsi sekaisin. Miksi sä muuten sille toiselle naiselle kaiken kostaisit? Mieshän se suurin syyllinen on.

Vierailija
187/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi pakenee pian tuollaisen hullun kynsistä.

Vierailija
188/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meistä on murtumispisteemme, ja sen vuoksi pelaat Ap vaarallista peliä. Et voi tietää, mitä petetty puoliso on joutunut elämässään kestämään, ja mikä katkaisee kamelin selän.

Vierailija
189/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan itse henkilökohtaisesti suurta tyydytystä kun pystyn toimimaan arvostaen muita ihmisiä elämässäni. Mutta jos mies on vaikka seksiaddikti niin se on sairaus. Kyllähän se näkyy varmasti erilaisina tunnevaihteluina. Sitten toisekseen puhut todella ikävään sävyyn miehestä joka tyydyttää tarpeitasi. Lisäksi puhut ikävään sävyyn siitä miksi olet tuossa tilanteessa. En jaksa nähdä vaivaa saada muuta. En pystyisi ikinä perustelemaan tuolla. 

Vierailija
190/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan itse henkilökohtaisesti suurta tyydytystä kun pystyn toimimaan arvostaen muita ihmisiä elämässäni. Mutta jos mies on vaikka seksiaddikti niin se on sairaus. Kyllähän se näkyy varmasti erilaisina tunnevaihteluina. Sitten toisekseen puhut todella ikävään sävyyn miehestä joka tyydyttää tarpeitasi. Lisäksi puhut ikävään sävyyn siitä miksi olet tuossa tilanteessa. En jaksa nähdä vaivaa saada muuta. En pystyisi ikinä perustelemaan tuolla. 

Siis miten puhun ikävään sävyyn miehestä? Sekö, että en huolisi häntä parisuhteeseen? En kyllä puhu ikävään sävyyn siitäkään miksi olen päätynyt tähän suhteeseen. Mä saan tuolta mieheltä hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mua ei kiinnosta etsiä mitään muuta. Miksi pitäisi kiinnostaa?

Ap

Vierailija
191/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hoh hoijaa, ihan kun joku välittäisi jonkun katkeran exän psykoottisista ulinoidta. Tuhoat vain oman maineesi.

Vierailija
192/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella meistä on murtumispisteemme, ja sen vuoksi pelaat Ap vaarallista peliä. Et voi tietää, mitä petetty puoliso on joutunut elämässään kestämään, ja mikä katkaisee kamelin selän.

Jokainen on vastuussa itsestään. En ala paapomaan naista jota en tunne. Itsepä on miehensä valinnut.

Ap

Vierailija
193/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se yllätys. Mutta ei voi elää elämäänsä koko ajan epäillen. Eniten mua vaivaisi taudit. Paneeko mies toista naista myös ilman ehkäisyä ja ketä muita sitten paneskelee jos ei yksi riitä, kun tarviaa kaksi, vai onko niitä enemmänkin.. reilua olisi kertoa suoraan ett puoliso tietäisi että mies heiluttelee heppiä muuallakin..

Vierailija
194/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten puhun ikävään sävyyn miehestä? Sekö, että en huolisi häntä parisuhteeseen? En kyllä puhu ikävään sävyyn siitäkään miksi olen päätynyt tähän suhteeseen. Mä saan tuolta mieheltä hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mua ei kiinnosta etsiä mitään muuta. Miksi pitäisi kiinnostaa?

Ap

Jos sulla olisi terve omatunto ja empatiakyky, et satuttaisi toista ihmistä.

Vierailija
195/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla olisi terve omatunto ja empat

No voi että. Mua ei kiinnosta sun mielipide. 

Ap

Vierailija
196/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hoh hoijaa, ihan kun joku välittäisi jonkun katkeran exän psykoottisista ulinoidta. Tuhoat vain oman maineesi.

Julkinen nöyryytys tuottaa pettävälle miehelle ja pettämisen mahdollistavalle ä m m ä l l e ansaitun häpeän tunteen. Ehkä sitten muistuu mieleen, että minäkin olen olemassa.

Sen verran tullut elämässä p a s k a a niskaan, että tuossa tilanteessa itselläni ei olisi enää mitään menetettävää.

Vierailija
197/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat AP todella todella katkeralta ihmiseltä. Minun mielestäni ainakin puhut todella ikävään sävyyn miehestä, olisi hyvä miehen saada tietää.. 

Vierailija
198/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen nöyryytys tuottaa pettävälle miehelle ja pettämisen mahdollistavalle ä m m ä l l e ansaitun häpeän tunteen. Ehkä sitten muistuu mieleen, että minäkin olen olemassa.

Sen verran tullut elämässä p a s k a a niskaan, että tuossa tilanteessa itselläni ei olisi enää mitään menetettävää.

Olet sairas. Toivottavasti miehesi tajuaa paeta. Toivon mukaan teillä ei ole lapsia. Tuollaisen hullun geenejä ei tarvitsisi jatkaa.

Vierailija
199/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko varma puolison pitkästä salasuhteesta. Puoliso tekee reissutyötä ja yksityisetsivän hankkiminen on käynyt mielessä. Hinnat vain ovat suolaisia. Onko vinkkejä?

Vierailija
200/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat AP todella todella katkeralta ihmiseltä. Minun mielestäni ainakin puhut todella ikävään sävyyn miehestä, olisi hyvä miehen saada tietää.. 

Niin missä ja miten mä kirjoitan miehestä ikävään sävyyn? Kerros nyt kun kerran päätäsi aloit aukomaan.

Kyllä mies sen tietää, että hän on mulle pelkkää seksiä varten. Yhtälailla mä olen miehelle pelkkää seksiä varten. 

Ap