Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ollut pitkässä parisuhteessa? Jos et niin se selittäisi miksi et ymmärrä miten pettämistä ei muka huomaa. Pitkässä parisuhteessa tulee kaikenlaisia vaiheita ja tilanteita, jotka voisivat antaa aihetta epäillä pettämistä, mutta ei suhde onnistu jos ei ole luottamusta. En pystyisi varmuudella sanomaan onko mieheni pettänyt. Koska ei ole todisteita, on ajateltava että hän ei ole. Epäily on myös loukkaavaa ja syö suhteelta pohjan.
Olen ollut. Mistä ihmeestä keksit, että en olisi ollut pitkässä parisuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia kiinnosta kyylätä puolison tekemisiä, saati että häiritsisi sen sivusuhteet. Hyvä vaan kun kyllästyttävä pelle ei ole kimpussa koko ajan vaan keksii muura tekemistä. Jokainen tarvitsee omaa aikaa.
Pitkät suhteet perustuu siihen ettei enää piittaa ja myös tottumukseen, eli elämä menee suht mukavasti eikä siihen viitsi tehdä muutoksia.
No eikä perustu :D Pitkät, hyvät suhteet perustuu rakkauteen, toisen arvostukseen ja haluun vaalia suhdetta.
Koska mustasukkaisuus ja epäilyt on sairautta ja vainoharhaista. Pettäjät on meille sen opettaneet että saisivat rauhassa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Aina, kun sinä saat tietää, on jääty kiinni. Se ei tarkoita, että aina jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ollut pitkässä parisuhteessa? Jos et niin se selittäisi miksi et ymmärrä miten pettämistä ei muka huomaa. Pitkässä parisuhteessa tulee kaikenlaisia vaiheita ja tilanteita, jotka voisivat antaa aihetta epäillä pettämistä, mutta ei suhde onnistu jos ei ole luottamusta. En pystyisi varmuudella sanomaan onko mieheni pettänyt. Koska ei ole todisteita, on ajateltava että hän ei ole. Epäily on myös loukkaavaa ja syö suhteelta pohjan.
Ei se minusta ihan noinkaan ole. Jos on jotain epäilyttävää, kyllä minun mielestäni voi kysyä. Ei sekään ole hyvä jos tuollaisesta asiasta ei voi puhua ollenkaan.
Minä kysyin muutamankin kerran ja aina vastaus oli kielteinen. Kunnes vuosien jälkeen kävi ilmi, että joka kerta oli ollut pettämistä. Luota vaistoosi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa, Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus. Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille. Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse. Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta
Nyt oli kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu. Ei koskaan toipunut, eli suomeksi sanottuna kuoli, joko oman käden kautta tai muuten! Aivan oikein hänelle.
Melkoisen sairasta toivoa, että joku on kuollut. Pettäminen ikävä asia, mutta ei silti ole normaalia kirjoittaa, että hyvä kun sen toinen osapuoli kuoli. Kyse vieläpä täysin tuntemattomasta ihmisestä.
Minä toivon, että nainen, jonka kanssa miehellä oli parin kk:n salasuhde, kuolisi. Hän teki kaikkensa, että eroaisimme - painosti miestä eroamaan ja jättämään perheensä saadakseen oman. Emme eronneet heti, mutta jonkin ajan kuluttua. Mies ei ole kiinnostunut tuosta toisesta naisesta ja siitä naikkonen on aivan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa, Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus. Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille. Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse. Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta
Nyt oli kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu. Ei koskaan toipunut, eli suomeksi sanottuna kuoli, joko oman käden kautta tai muuten! Aivan oikein hänelle.
Melkoisen sairasta toivoa, että joku on kuollut. Pettäminen ikävä asia, mutta ei silti ole normaalia kirjoittaa, että hyvä kun sen toinen osapuoli kuoli. Kyse vieläpä täy
Olet kyllä idiootti. Miestähän sun kuuluu vihata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat tuon näkökannan koska yrität vierittää syytä viattomalle osapuolelle. Olet varmaan aika kateellinen hänelle ja yrität edes jollain tavalla saada häntä näyttämään huonolta, eikö niin?
Voi hyvänen aika. Älä nyt oikeasti tee tuollaisia lapsellisia oletuksia.
Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Mies pettää ja mun pitäisi olla kateellinen? Siis mistä? En mä tuota miestä itselleni halua. Pelkkä seksi riittää. Ei mulla ole mitään ajatuksia miehen puolison suhteen enkä yritä saada näyttämään huonolta. Siis oikeasti mitä ihmettä sä edes selität?
Ap
Valehtelet. Haluat tuon miehen itsellesi.
😄
Ei se minusta ihan noinkaan ole. Jos on jotain epäilyttävää, kyllä minun mielestäni voi kysyä. Ei sekään ole hyvä jos tuollaisesta asiasta ei voi puhua ollenkaan.