Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
141/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen huomaa helposti kunhan pitää silmät ja korvat auki. On meilläkin kaksi autoa, ja voisin mennä vaikka heti tutkimaan toisen. Ei mitään ongelmaa. Jotkut ei vain halua nähdä mitä on meneillään, keksii tekosyitä ja kieltää kaiken. 

Vierailija
142/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo sua kiinnostaa. Olet aloittanut intiimisuhteen varatun kanssa. Hyväksyt olevasi yksi monista miehen kumppaneista. 

Ihan hyvin saatat päätyä jonkun toisen kanssa rakkaussuhteeseen. Tulla petetyksi. Kun kulissit on riittävän hyvät ja aikaa jää itselle niin mahdollisuuksia rinnakkaissuhteille tulee. On ihmisiä jotka on seksiaddikteja jne. Niiden liitot voi hyvin vaikka muidenkin kanssa seksiä on. Huomaisitko edes jos sellaisen miehen vaimoksi päätyisin. Teillä olisi yhdessä ollessa kivaa ja asiat sujuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies ole jättämässä avovaimoaan, joten mikä sun ongelma ap on? Tyydy vain salakulliin.

Voi luoja. MIETIN ASIAA LÄHINNÄ YLEISESTI. Koittakaa nyt jo ymmärtää. 

Ap

Liian vaikeaa palstalaisille. Teit myös virheen, kun kerroit omasta salasuhteesta. Se nyrjäyttää monien aivot. Tee kysely myöhemmin uudestaan, niin ettet mainitse omaa saladuhdetta vaan kerrot, ettei ole omakohtaista kokemusta vaan haluaisit ymmärtää YLEISESTI. Ole hyvä.

No mä mietin tuota, että olisi pitänyt tehdä aloitus ilman tätä omaa kokemusta. Ei vain joillakin riitä aivokapasiteetti tähän keskusteluun vaan pitää vain keskittyä haukkumaan mua. Se on toisaalta muuten ihan sama vaikka tekisi aloituksen ilman omaa kokemusta. Näin jonkun toisen ketjun liittyen pettämiseen missä sen ketjun ap ei kertonut itsestään mitään aloituksessa ja silti hän sai syytökset niskaan, että on huo*a jne. Jossakin kohtaa ap kertoi, että hän on kylläkin sinkku jolla seksisuhde sinkkumiehen kanssa. Silti sen ketjun ap:n haukkuminen jatkui. Joillakin nyrjähtää päässä pahasti kun aiheena on pettäminen ja tuollaisen ketjun aloittaja saa varmasti haukut niskaansa vaikka ei olisi mitään tehnyt. Aivan kuin pettämistä ei voisi miettiä sellainen joka ei ole koskaan pettänyt tai ollut se salapano.

Ap

Vierailija
144/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo sua kiinnostaa. Olet aloittanut intiimisuhteen varatun kanssa. Hyväksyt olevasi yksi monista miehen kumppaneista. 

Ihan hyvin saatat päätyä jonkun toisen kanssa rakkaussuhteeseen. Tulla petetyksi. Kun kulissit on riittävän hyvät ja aikaa jää itselle niin mahdollisuuksia rinnakkaissuhteille tulee. On ihmisiä jotka on seksiaddikteja jne. Niiden liitot voi hyvin vaikka muidenkin kanssa seksiä on. Huomaisitko edes jos sellaisen miehen vaimoksi päätyisin. Teillä olisi yhdessä ollessa kivaa ja asiat sujuisivat.

Voi luoja. Koittakaa nyt jo oikeasti tajuta, että YLEISESTI asiaa pohdittu. Ihan veen sama miehen parisuhde, ei kiinnosta mua. 

Ap

Vierailija
145/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei arvosta itseään, kokee olevansa huonompi kuin muut naiset. Ei hän kelpaa kellekään ykköseksi. Apn salapano köllöttelee tyytyväisenä ykkösensä vieressä kun ap itkee kissalleen ja suoltaa näitä aloituksia vauvalle. 

Vierailija
146/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämäkään vuodatus vastaa Ap:n kysymykseen? 

Eri 

Vierailija
147/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap kirjoitat täällä niin järjettömän paljon tästä salasuhteestasi varattuun mieheen, että kukaan ei enää usko että juttu olisi sinulle noin yksinkertainen kuin kommenteissasi yrität aina esittää. Ketjusi noudattavat aina samaa kaavaa, haluat jankuttaa salasuhteestasi ja sitten suutut kommentoijille ja tiuskit heille. 

Jos suhde on sulle simppeli seksisuhde niin MIKSI sä haluat puhua siitä täällä niin monessa ketjussa? Se vaikuttaa oikeasti tosi surulliselta. Vakuuttelet että sinulla on muutakin elämää kuin mies, mutta onko? Mies elää omaa elämäänsä ja sinun oma elämäsi on puida salasuhdettasi mieheen vauvapalstalla. Näet varmaan itsekin miksi se vaikuttaa surulliselta elämältä.

Vierailija
148/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa että miksi toistuvasti laitat tämän saman aloituksen asiasta? Vai kyttäätkö itse miestä? Luulisi että hänellä on muitakin panoja, olen varma siitä

Anteeksi mitä? Toistuvasti sama aloitus? No en kyllä ole laittanut. 

Sä voit kuvitella ihan mitä tahdot. En jaksa katsella tuollaisia älyllisesti rajoittuneita jankkaajia.

Ap

Vierailija
149/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei arvosta itseään, kokee olevansa huonompi kuin muut naiset. Ei hän kelpaa kellekään ykköseksi. Apn salapano köllöttelee tyytyväisenä ykkösensä vieressä kun ap itkee kissalleen ja suoltaa näitä aloituksia vauvalle. 

Miten tämäkään ulina vastaa esitettyyn, otsikon kysymykseen

Eri taas 

Vierailija
150/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mieheni kanssa todella taivaallista seksiä viime yönä, kaikkein parasta kun sai jäädä hänen viereensä koko yöksi ja herätä aamulla perheensä kanssa <3 

Vierailija
151/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua reppanaa kun luulet tietäväsi asioita. Mene nyt oikeasti hoitoon noiden harhojen kanssa.

Jotenkin huvittavaa, että jotkut kuvittelee toisen naisen haluavan sen miehen itselleen ja nainen vain odottaa miehen yhteydenottoa. Ei se kuule niin mene. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja miksi ihmeessä haluaisin itselleni omaksi miehen joka pettää nykyistä puolisoaan. Mä en tuollaiselle miehelle uhraisi kyyneltäkään. Kyse on täysin pelkästä seksistä.

Ap

Vierailija
152/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ap kirjoitat täällä niin järjettömän paljon tästä salasuhteestasi varattuun mieheen, että kukaan ei enää usko että juttu olisi sinulle noin yksinkertainen kuin kommenteissasi yrität aina esittää. Ketjusi noudattavat aina samaa kaavaa, haluat jankuttaa salasuhteestasi ja sitten suutut kommentoijille ja tiuskit heille. 

Jos suhde on sulle simppeli seksisuhde niin MIKSI sä haluat puhua siitä täällä niin monessa ketjussa? Se vaikuttaa oikeasti tosi surulliselta. Vakuuttelet että sinulla on muutakin elämää kuin mies, mutta onko? Mies elää omaa elämäänsä ja sinun oma elämäsi on puida salasuhdettasi mieheen vauvapalstalla. Näet varmaan itsekin miksi se vaikuttaa surulliselta elämältä.

Siis missä mä olen tästä suhteesta kirjoittanut? Kas kun en itse tiennyt tällaista asiaa. Tässä ketjussa on näköjään useampi harhainen. 

Mä en jaksa tuollaisella jankuttajalle kertoa enää yhtään mitää. Harhaile siellä pääsi sisällä aivan rauhassa. En jaksa enää tuollaista sekoilua.

Ap

Vierailija
153/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen vaistoaa ainakin alitajuisesti. Hänellä voi kuitenkin olla omia murheita ja hän kokee helpommaksi lähettää miehensä jonkun bimbon luokse hoidettavaksi.

Perheellä voi olla sairaana vanhemmat tai lapset, asuntovelkaa, työstressiä jne.

Silloin on helpompi olla ajattelematta miehen outoja poistumisia. Tai jopa sallia se, että se että mies on jonkun toisen vaivoina edes hetken. Onhan hän kotona paremmalla tuulella sitten lasten kanssakin.

Tämä on todella harhaista, noin on varmaan 0,1% pettämistapauksista.

Eiköhän yleisempää ole se, että vaimo joko ei aavista minkään olevan vialla tai sitten se, että hän kokee parisuhteessa olevan ongelmia, mutta ei aavistakaan, että se johtuu miehen pettämisestä vaan luulee esimerkiksi itse olevansa jollain lailla osallinen ongelmiin. Jos mies on etäinen ja välttelee läheisyyttä, moni vaimo saattaa miettiä, onko itse ollut jotenkin liian vähän huomioiva tai, 'nalkuttanut' kun on pyytänyt miestä tekemään jonkin kotityön, tai että näyttääkö nykyään rumalta, tms. Tällaisissa tilanteissa olisi todellakin vaimolle tervehdyttävää saada tietää, että se onkin mies, joka on pilannut parisuhteen pettämällä ja olemalla k-pää. Olen varma, että moni pettävä mies syyllistää parisuhteen puutteista vaimoaan jollain tavalla ja se aikaansaa, että vaimo alkaa etsiä ongelmien syitä väärästä suunnasta.

Vierailija
154/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli mieheni kanssa todella taivaallista seksiä viime yönä, kaikkein parasta kun sai jäädä hänen viereensä koko yöksi ja herätä aamulla perheensä kanssa <3 

Niin? Millä tavalla tämä pitäisi mua kiinnostaa? Luuletko, että olen jotenkin kateellinen? Mua ei edes kiinnosta parisuhde joten miksi haluaisin jotakin miestä viemään jatkuvasti mun rauhaa?

Ap

Vierailija
155/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, jos pettävällä osapuolella on tunteita salarakasta kohtaan, koska pettäjä tosissaan pohtii puolison jättämistä. Se kyllä näkyy.

Jos kyseessä on pelkästään viihteestä, eikä ole aikomusta lähteä liitosta syystä tai toisesta, ei huomaa. 

Joskus kyse voi myös olla hiljaisesta hyväksynnästä, jos puoliso ei ole kiinnostunut seksistä, hän on tyytyväinen, että se puoli hoidetaan muualla, mutta sekä perhe että tietty turvallisuus pysyy kasassa.

Vierailija
156/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin sinulta ap että kun koko ajan vakuutat, että kyse on vain pelkästään seksistä, niin mitä seksi sinulle merkitsee? Jos nainen on kiinnostunut pelkästään seksistä niin esim xu-sivustolla ja varmaan erittäin monilla muillakin tavoilla voi saada vapaita miehiä jotka antavat vain seksiä ja valinnanvaraa löytyy. Miksi pitää olla juuri tämä mies? Oletko kuitenkin ihastunut häneen (kuten voi ehkä päätellä siitä että mietit hänen vaimoaan.) Vai saatko jotain kiksejä siitä että kuset toisten muroihin ja pilaat toisten suhteita? Vai oletko niin laiska tai ruma tai jotain, että et kerta kaikkiaan usko, että voisit saada jonkun vapaan seksikaverin? On ihan yleistä tietoa ja kaikki ymmärtävät että pettäminen loukkaa, joten se että tulet siitä tänne leuhkimaan on osoitus että jostain kenkä puristaa. Hävettääkö sittenkin? 

Vierailija
157/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näistä 20 merkistä useampi osuu kumppaniisi, voi yksityisetsivän mukaan olla syytä huoleen:

Tapojen muuttuminen

Kotoa lähteminen aikaisin ja palaaminen myöhään

Työreissut

Poissaolo lomilta tai perhejuhlista

Ylenmääräiset ylityöt

Selittämätön tuhlaaminen

Salaiset tilit (esimerkiksi Instagram-tili tai sähköposti)

Piilotetut luottokorttilaskut

Lisääntynyt ulkonäköön keskittyminen

Jälki jostain toisesta, kuten klassinen huulipunaa kauluksella

Esimerkiksi tiliotteessa havaittava erinäisten lahjojen ostaminen, joita et kuitenkaan ole nähnyt

Selittämättömät tavarat (kondomit autossa ovat varma merkki Martinin mukaan)

Kuntosalille liittyminen

Vastaamatta jääneet puhelut tuntemattomasta numerosta

Omituiset tekstiviestit

Nämä on jotain jenkkiohjeita. Suomessa tosiaan kaikilla on omat tilit ja kortit. Usein työnantajan koneet ja puhelimet, jotka hyvin salattuja. Ei mitään mahdollisuutta päästä käsiksi.

Siitä aloin epäilemään, kun puhelin oli iltaisin aina äänettömällä. En saanut myöskään nopeasti tsekata Googlesta jotain, kun oli puhelimella vieressä.

Vierailija
158/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä varmaan tapahtuu eniten huonoissa suhteissa, joissa ei olla niin läheisiä enää. Kun kumpikin keskittyy vain omiin asioihinsa ja ehkä lapsiin, ei kumppanin käytöstä tule paljoa seurattuakaan. Voi olla, että molemmat käyvät vieraissa, mutta asuvat silti yhdessä perheen takia.

Niin meillä on huono avioliitto, jossa mies ei halua seksiä ja on etäinen, eikä vietä kanssani aikaa edes kotona.

Minä olen tässä suhteessa vielä siksi, että toivon, että asia korjaantuisi. Haluaisin takaisin sen hyvän suhteen, mikä meillä oli. Tuntuu että mies ei halua, ja jos saisin tietää hänen pettävän ymmärtäisin, että elätän turhia toiveita.

Tässä ketjussa ärsyttää se, että jotkut ap:ta haukkuvat yrittävät väittää, että miehen pettäminen olisi ihan ok ja harmitonta vaimolle. Oikeasti vaimo kärsii siitä ja suhteen väistämättömästä huononemisesta jq etääntymisestä, mutta ei pysty vaikuttamaan asiaan ja luultavasti myös syyttää itseään paljon. 

Vierailija
159/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti  saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään  ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.

Onko vieraissa naisissa juokseva mies mielestäsi isokin "potti"? Mikään ei ole niin petollinen kuin petollinen mies, nimenomaan, ei sellaisen kanssa kannata elämää jakaa.

Vierailija
160/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä mä olen tästä suhteesta kirjoittanut? Kas kun en itse tiennyt tällaista asiaa. Tässä ketjussa on näköjään useampi harhainen. 

Mä en jaksa tu

Tää on just sun tyyliä ja nähty jo niin monessa ketjussa että et huijaa ketään että olisit joku uusi kirjoittaja. Tää sun salasuhde vaivaa sua ja haluat siitä täällä puhua toistuvasti, mutta et kuitenkaan siedä mitään keskustelua vaan alat haukkua muita kuvitelmista, harhoista jne. Sun pitää tehdä itsellesi jotain. Ole vain salasuhteessa jos se on sun moraalin mukaista, mutta se, että tuosta suhteesta kirjoittaminen ja sen ajatteleminen ja puolustelu ventovieraille täyttää ison osan sun elämästä, ei tee sulle hyvää ja tiedät sen itsekin. Sulla ei oo kaikki kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi