Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei arvosta itseään, kokee olevansa huonompi kuin muut naiset. Ei hän kelpaa kellekään ykköseksi. Apn salapano köllöttelee tyytyväisenä ykkösensä vieressä kun ap itkee kissalleen ja suoltaa näitä aloituksia vauvalle.
Sä olet kyllä totaalisen in denial, jos kuvittelet miehesi rakastavan ja arvostavan sinua, vaikka pettää!
Tiedoksesi että se mies todellisuudessa halveksii sinua. Kukaan ei petä ihmistä, jota aidosti rakastaa ja arvostaa. Luulen sinun tietävän sen itsekin, mutta se on liian vaikea asia, jotta voisi myöntää sitä itselleen.
Ota pää pois sieltä pensaasta.
Ei mulla ole miestä höpsö, en jaksaisi sellaista pitää, enkä hae arvostusta miehiltä tai sen paremmin naisiltakaan. Sä hermostut kun sun omatunto vaivaa ja koitat ylentää itseäsi toohottamalla, että kuvitellutkin miehet pettää.
Vierailija kirjoitti:
Sit kaikkein parasta myös kun oma mies sanoo miten paljon rakastaa seksin jälkeen <3
Sit se oma mies sanoo seksin jäljeen rakastajattarelleen, miten paljon rakastaa sitä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei arvosta itseään, kokee olevansa huonompi kuin muut naiset. Ei hän kelpaa kellekään ykköseksi. Apn salapano köllöttelee tyytyväisenä ykkösensä vieressä kun ap itkee kissalleen ja suoltaa näitä aloituksia vauvalle.
Sä olet kyllä totaalisen in denial, jos kuvittelet miehesi rakastavan ja arvostavan sinua, vaikka pettää!
Tiedoksesi että se mies todellisuudessa halveksii sinua. Kukaan ei petä ihmistä, jota aidosti rakastaa ja arvostaa. Luulen sinun tietävän sen itsekin, mutta se on liian vaikea asia, jotta voisi myöntää sitä itselleen.
Ota pää pois sieltä pensaasta.
Ei mulla ole miestä höpsö, en jaksaisi sellaista pitää, enkä hae arvostusta miehiltä tai sen paremmin naisiltakaan. Sä hermostut kun sun omatunto vaivaa ja koitat ylentää itseäsi toohottamalla, että k
Eli sulla ei edes oikeasti ole miestä.
Voi olla ns vapaa suhde. Molemmilla puolisoilla rakastaja tai pari. Silti liitto on toimiva ja perhe kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysytään, että miksi salasuhteessa olevan miehen pitäisi erota. Ei hänen tietenkään tarvitse. Mutta jospa hänen vaimonsa haluaa erota suhteen tultua ilmi. Ottaa jä lähtee. Siinä jää käteen sitten eronnut mies perhesotkuineen rakastajalle. Ole hyvä.
Miksi ihmeessä toisen naisen pitäisi tuossa tapauksessa se mies ottaa? Ei kukaan siihen pakota.
Ap
Eipä pakota niin, mutta en usko että puolison lähtö ei vaikuttaisi miehen ja salarakkaan väliseen suhteeseen mitenkään. Joko mies ryhtyy etsimään uutta vakkaria tai sitten ripustautuu salarakkaaseen, jonka onkin nyt julkirakas. On näitä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa, Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus. Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille. Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse. Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta
Mä ihmettelen miksi se toinen nainen ylipäätään suostui kuuntelemaan sinua vai oletko niitä jotka alkavat lähettämään hautajaiskransseja ja joille kuuluisi yksiö kivilinnasta?
Ei siinä mitään sen kummempaa dramatiikkaa ollut. Elämän ruuhkavuosissa naisella alkoi olla yhä useammin päänsärkyä ja hän halusi olla lasten kaveri vanhemmuuden sijaan ja kaikki ikävä työ jäi minun kannettavakseni. Kotityöt tehtiin puoleksi, mutta siitä huolimatta syyllinen kaikkeen tuntui löytyvän minusta. Muksut olivat murrosiässä ja selvästi tarvitsivat molempia vanhempiaan, oma sietokyky oli kuitenkin loppu ja aloimme ajautumaan erillemme.
Sivusuhde alkoi sattumalta, alusta pitäen tehtiin molemminpuolin selväksi, että tästä ei tule rakkautta vaan enemmän sellainen fwb tyyppinen ratkaisu, koska hän oli aidosti mukava ja tuntui, että hänen seurassaan sai olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö susta tunnu yhtään pahalta olla osallisena tuollaisessa pettämiskuviossa? Vaikka itse olisit sinkku etkä näin ollen pettäisi ketään, niin aika vahvasti osallistut kuitenkin toisen "rikollisiin" puuhiin.
En sinänsä ulosannin perusteella ole yhtään yllättynyt että ap on sinkku. Tod näk ei sitten saa tarpeeksi muita sinkkumiehiä haaviinsa. Voihan se olla että tässä kuviossa kiinnostaa ainoastaan se "kielletty hedelmä".
Todennäköisesti sä olet idiootti.
Ihanaa kun on oma rakastava mies elämässään. Joka nukkuu joka yö sylikkäin kanssani ja sanoo miten paljon rakastaa <3
Voi olla täysin tietämätön. Ihmiset ovat sinisilmäisiä. Kannattaa kuitenkin myös kantaa asiassa oma vastuu. Siinä kohtaa jos hyväksytte puolisolla vastakkaista sukupuolta olevat ystävät, joiden kanssa vietetään tiiviisti aikaa kaksistaan, niin pettäminen jossain kohtaa on lähes 100% varmaa. Ja en tällä tarkoita että kenenkään tekemisiä pitäisi rajoittaa, vaan että valitsee kumppaninsa huolella. Mihinkään suhteeseen ei ole pakko jäädä jo toisen tekemiset epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä on se älyltään vajaa, mikä varmaan osaltaan selittää, miksei ole löytänyt mieleistään seuraa nk. vapailta markkinoilta.
Kannattaa nyt ensimmäiseksi googlata oma nimi ja tarkistaa, mitä kaikkea löytyy. Ei auta, vaikka somet olisi yksityisiä. Jos nimittäin olet salasuhteessa mun mieheni kanssa, tuhoan sut ja sun maineesi. Vie vaikka käräjille, en välitä.
Siellä yksi harhainen sekopää ja sä kuvittelet olevasi parempi ihminen kuin ap. :D
Ap:n viestit luettuani tiedän olevani parempi ihminen. Ja joo, saa haukkua harhaiseksi sekopääksi ja ihan miksi tahansa. Se ei teitä l o r t t o j a auta, jos jäätte kiinni mieheni kanssa vehtaamisesta. Sekä te että mies saatte kärsiä vähintään yhtä paljon kuin minä.
Toivottavasti miehesi pakenee pian tuollaisen hullun kynsistä.
On varmasti paennut jo, siksi tuo katkeruus ja kostonhimo.
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt jo vuosia.
Näin jo ensimmäisen 6 kk aikana riittävän vilauksen tietynlaisista keskusteluista. Sen jälkeen ryhdistäytyi, mutta sitten tapahtui elämässä tiettyjä muutoksia, jotka mahdollistavat vaikka mitä. Samaan aikaan makuuhuone alkoi hiljentyä kotona ja loppui lopulta kokonaan. Kun viimeisestä kerrasta oli kulunut aikaa, kävin testeissä, jotka kertoivat, että siihen on syy, miksi välttelee. Ei sillä, että minäkään enää haluaisin häntä. Saan aivan tarpeeksi nautintoa hänen kiemurtelustaan, kun yrittää esittää puolisoani. Ei tarvitse kuin kysyä, miten päivä meni niin on kuin tulisilla hiilillä. Mielenkiintoista nähdä, milloin löytää munaa erota, kun hän on ainut, jolla on jotain menetettävää.
Mitä sinä itse odotat? Sitäkö, että vanhenet ja rupsahdat etkä enää löydä ketään parempaa rinnallesi?
Minä en ole sitoutunut vielä mieheen, eikä hän minuun. Joten ei ole voinut olla salarakastakaan. Kummallakaan osapuolella.
Yksinkertainen yhtälö: Kun yhteen mennään, niin silloin ei toisia ole!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ns vapaa suhde. Molemmilla puolisoilla rakastaja tai pari. Silti liitto on toimiva ja perhe kasassa.
Vapaa suhde ei ole pettämistä, koska siinähän annetaan toiselle vapaus tehdä toisen kanssa intiimejä asioita tai olla suhteessa.
Ehdottomasti parempi keskustella asiat ja sopia vapaasta suhteesta, kuin toimia toisen selän takana ja salassa. Parhaimmillaan saattaa päästä vuosien aikana kertyneistä harmituksista ja välit omaankin puolisoon paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä varmaan tapahtuu eniten huonoissa suhteissa, joissa ei olla niin läheisiä enää. Kun kumpikin keskittyy vain omiin asioihinsa ja ehkä lapsiin, ei kumppanin käytöstä tule paljoa seurattuakaan. Voi olla, että molemmat käyvät vieraissa, mutta asuvat silti yhdessä perheen takia.
Niin meillä on huono avioliitto, jossa mies ei halua seksiä ja on etäinen, eikä vietä kanssani aikaa edes kotona.
Minä olen tässä suhteessa vielä siksi, että toivon, että asia korjaantuisi. Haluaisin takaisin sen hyvän suhteen, mikä meillä oli. Tuntuu että mies ei halua, ja jos saisin tietää hänen pettävän ymmärtäisin, että elätän turhia toiveita.
Tässä ketjussa ärsyttää se, että jotkut ap:ta haukkuvat yrittävät väittää, että miehen pettäminen olisi ihan ok ja harmitonta vaimolle. Oikeasti vaimo kärsii siitä ja suhteen väistämättömästä huononemises
Ikävä sanoa, mutta ei se suhde siitä enää korjaannu. Kun maito on kerran happanut piimäksi, ei se siitä enää maidoksi muutu vaikka päälläsi seisoisit. Odottelin itsekin aikoinaan monta vuotta ja toivoin että tilanne korjaantusi, mutta ei sinne päinkään. Mies piti yllä lukuisia sivusuhteita koko ajan, vaikka yritin laittaa pän pensaaseen ja kieltäytyä näkemästä tilanteen todellista laitaa. Lopulta tuli mitta täyteen ja ilmoitin että nyt riittää, laitoin eropaperit vetämään enkä enää uskonut miehen krokotiilin kyyneliin ja vannomisiin muuttaa tapansa (ties miten monetta kertaa).
Oli valtava helpotus tehdä lopulta itse ratkaisu ja ottaa ohjakset vihdoin omiin käsiin. Jälkeen päin ihmettelin vain, että miksi ihmeessä hukkasin niin monta vuotta tuulimyllyn kanssa painimiseen.
Ällöttäviä ihmisiä ap:n kaltaiset naiset ja miehet jotka ovat suhteessa varattuihin ja aina sama virsi että seksin takia. On se kumma että paneskelu on tärkeämpää kuin henkinen yhteys, ystävyys, luottamus ja moraaliset arvot. Niin pettäjälle kuin tälläiseen suhteeseen suostuvaan rikoskumppaniin. Ap kin selittelee kuinka ei ole pettäjä kun itse on sinkku, ihana puhtoinen ja hyveellinen ihminen, oikea unelmien nainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla täysin tietämätön. Ihmiset ovat sinisilmäisiä. Kannattaa kuitenkin myös kantaa asiassa oma vastuu. Siinä kohtaa jos hyväksytte puolisolla vastakkaista sukupuolta olevat ystävät, joiden kanssa vietetään tiiviisti aikaa kaksistaan, niin pettäminen jossain kohtaa on lähes 100% varmaa. Ja en tällä tarkoita että kenenkään tekemisiä pitäisi rajoittaa, vaan että valitsee kumppaninsa huolella. Mihinkään suhteeseen ei ole pakko jäädä jo toisen tekemiset epäilyttää.
Veikkaisin kuitenkin, että ystävien sijaan salarakas on joku toinen.
Mieheni jäi salasuhteesta kiinni 10 vuotta tapahtuneen jälkeen. Elettiin ruuhkavuosia. Minun vikani kun olin niin väsynyt koko perheen pyörittämiseen kun mies työmatkaili jatkuvasti...
Jos olisin kuulemma jakanut hänellekin huomiota ja p...a, ei olisi pettänyt... Olisipa ollut mies joka olisi itse pitänyt perheestään huolta eikä säylyttänyt kaikkea vaimon niskaan joka hoiti kodin ja 3 pientä lasta...
Miksi varattu mies ottaa sivusuhteen?
Pakenee arkea
Kaipaa jännitystä
Haluaa vaihtelua
Haluaa uusia seksikumppaneita
On seksiaddikti
Rakastaa ihastumisen tunnetta
Nauttii vallasta
Uskoo kaikkien muidenkin pettävän
Eipä taida kantti kestää. Jos kanttia olisi, niin eihän ne salarakkaita olisikaan. 😄