Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Ne jotka täällä haukkuvat mua hulluksi ja toivovat mieheni ymmärtävän paeta: muistakaa, ettette koskaan tiedä, millaisen psykon saatte rasitteeksenne petetystä puolisosta, jos sekaannutte varattuun mieheen.
Täällä kysytään, että miksi salasuhteessa olevan miehen pitäisi erota. Ei hänen tietenkään tarvitse. Mutta jospa hänen vaimonsa haluaa erota suhteen tultua ilmi. Ottaa jä lähtee. Siinä jää käteen sitten eronnut mies perhesotkuineen rakastajalle. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä haukkuvat mua hulluksi ja toivovat mieheni ymmärtävän paeta: muistakaa, ettette koskaan tiedä, millaisen psykon saatte rasitteeksenne petetystä puolisosta, jos sekaannutte varattuun mieheen.
Sä olet nyt jo hullu vaikka sua ei ehkä ole edes petetty.
Voihan se olla niinkuin meillä, tiedän että hänellä on salasuhde jonka hän hoitaa niin ettei perheelle ole haittaa. Miksi jatkan, meillä on kaverisuhde, saan olla itse rauhassa, lapsille hän on hyvä isä ja teemme perheenä yhdessä kaikenlaista. Kunhan lapset ovat lähteneet opiskelemaan lähden minäkin. Kyllä sen näkee kun salarakas tulee kuvioihin, kaikki ei vaan myönnä sitä, jokaisen käytös muuttuu, ensin huono omatunto, hyvittelyä, sitten itsestä huolehtiminen lisääntyy kun halutaan olla edukseen uudelle tuttavuudelle, omat reissut lisääntyy "kavereiden" kanssa, jne. Aluksi puoliso huomioidaan erityisesti tai vastaavasti kiukutellaan tyhjästä että päästään omille reissuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä on se älyltään vajaa, mikä varmaan osaltaan selittää, miksei ole löytänyt mieleistään seuraa nk. vapailta markkinoilta.
Kannattaa nyt ensimmäiseksi googlata oma nimi ja tarkistaa, mitä kaikkea löytyy. Ei auta, vaikka somet olisi yksityisiä. Jos nimittäin olet salasuhteessa mun mieheni kanssa, tuhoan sut ja sun maineesi. Vie vaikka käräjille, en välitä.
No hoh hoijaa, ihan kun joku välittäisi jonkun katkeran exän psykoottisista ulinoidta. Tuhoat vain oman maineesi.
Julkinen nöyryytys tuottaa pettävälle miehelle ja pettämisen mahdollistavalle ä m m ä l l e ansaitun häpeän tunteen. Ehkä sitten muistuu mieleen, että minäkin olen olemassa.
Sen verran tullut elämässä p a s k a a niskaan, että tuossa tilanteessa itselläni ei olisi enää mitään menetettävää.
Ei eletä enää menneen maailman uskonnollisessa ilmapiirissä. Ihmiset eivät välitä tai hätkähdä toisten suhdekuvioista. Nykyään on ihan tavallista erota pitkästä liitosta ihan siitä syystä, että suhde on väljähtynyt, eikä kukaan ihmettele. Ihmisillä on ihan tarpeeksi omia asioita, eikä petetyn kiukuttelut ja julkiset kohtaukset aiheuta kuin myötähäpeää. Ennemmin ajattelee, että ei ihme, että miehellä oli toinen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysytään, että miksi salasuhteessa olevan miehen pitäisi erota. Ei hänen tietenkään tarvitse. Mutta jospa hänen vaimonsa haluaa erota suhteen tultua ilmi. Ottaa jä lähtee. Siinä jää käteen sitten eronnut mies perhesotkuineen rakastajalle. Ole hyvä.
Miksi ihmeessä toisen naisen pitäisi tuossa tapauksessa se mies ottaa? Ei kukaan siihen pakota.
Ap
Tai millaisia psykoja näiden varattujen perässä on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sisälukutaidossa vikaa. Enhän mä muuta väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen melko varma puolison pitkästä salasuhteesta. Puoliso tekee reissutyötä ja yksityisetsivän hankkiminen on käynyt mielessä. Hinnat vain ovat suolaisia. Onko vinkkejä?
Jos olet jo melko varma niin mihin sä sitä yksityisetsivää enää tarvitset? Tee niillä rahoilla vaikka avioerohakemus ja lähde lomalle ja hemmottele itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sä et sekaannu koskaan varattuun.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkuin meillä, tiedän että hänellä on salasuhde jonka hän hoitaa niin ettei perheelle ole haittaa. Miksi jatkan, meillä on kaverisuhde, saan olla itse rauhassa, lapsille hän on hyvä isä ja teemme perheenä yhdessä kaikenlaista. Kunhan lapset ovat lähteneet opiskelemaan lähden minäkin. Kyllä sen näkee kun salarakas tulee kuvioihin, kaikki ei vaan myönnä sitä, jokaisen käytös muuttuu, ensin huono omatunto, hyvittelyä, sitten itsestä huolehtiminen lisääntyy kun halutaan olla edukseen uudelle tuttavuudelle, omat reissut lisääntyy "kavereiden" kanssa, jne. Aluksi puoliso huomioidaan erityisesti tai vastaavasti kiukutellaan tyhjästä että päästään omille reissuille.
Ja jos molemmat ovat tyytyväisiä järjestelyyn, mitä se muille kuuluu. Tosin mies voisi lopettaa kiukuttelun.
Yleensä se toiseksi naiseksi/mieheksi ryhtyvä on helposti manipuloitavissa oleva ressukka.
Oli vaistoa, en uskonut. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekemiset ei vaikuta muihin koska en ole hullu enkä vehtaa varattujen kanssa. Sä sen sijaan olet todella vaarallinen ihminen joka kuuluisi lukkojen taaks. Toivon totisesti, että sulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekemiset ei vaikuta muihin koska en ole hullu enkä vehtaa varattujen kanssa. Sä sen sijaan olet todella vaarallinen ihminen joka kuuluisi lukkojen taaks. Toivon tot
Hyvä homma. Kunpa eivät muutkaan vehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se toiseksi naiseksi/mieheksi ryhtyvä on helposti manipuloitavissa oleva ressukka.
Whatever makes you feel good.
Mun mielestä kaikki pettävät aviopuolisot kannattaisi käräyttää ja miettikää jos kaikki extrahoidot tekisivät niin mikä määrä turhautuneita vuosia ja keräytynyttä katkeruutta vapautuisi taivaan tuuliin ja "kaikki" olisivat vapaita toteuttamaan elämästään parhaan mahdollisen version. Teillä extrahoidoilla nimenomaan olisi valta ja vahvuus muuttaa tämä yhteiskunta ja saada energiaa hyötykäyttöön! Tehkää se jo tänään!
Kyllä voi olla täysin tietämätön.
Oma mieheni on juuri sellainen, että ei älyä mistään mitään eikä kiinnitä huomiota mihinkään merkkeihin.