Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ap kirjoitat täällä niin järjettömän paljon tästä salasuhteestasi varattuun mieheen, että kukaan ei enää usko että juttu olisi sinulle noin yksinkertainen kuin kommenteissasi yrität aina esittää. Ketjusi noudattavat aina samaa kaavaa, haluat jankuttaa salasuhteestasi ja sitten suutut kommentoijille ja tiuskit heille.
Jos suhde on sulle simppeli seksisuhde niin MIKSI sä haluat puhua siitä täällä niin monessa ketjussa? Se vaikuttaa oikeasti tosi surulliselta. Vakuuttelet että sinulla on muutakin elämää kuin mies, mutta onko? Mies elää omaa elämäänsä ja sinun oma elämäsi on puida salasuhdettasi mieheen vauvapalstalla. Näet varmaan itsekin miksi se vaikuttaa surulliselta elämältä.
Siis missä mä olen tästä suhteesta kirjoittanut? Kas kun en itse tiennyt tällaista asiaa. Tässä ketjussa on näköjää
Okei. Ihan sama kuule mulle mitä sä kuvittelet. Ei jaksa kiinnostaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei arvosta itseään, kokee olevansa huonompi kuin muut naiset. Ei hän kelpaa kellekään ykköseksi. Apn salapano köllöttelee tyytyväisenä ykkösensä vieressä kun ap itkee kissalleen ja suoltaa näitä aloituksia vauvalle.
Sä olet kyllä totaalisen in denial, jos kuvittelet miehesi rakastavan ja arvostavan sinua, vaikka pettää!
Tiedoksesi että se mies todellisuudessa halveksii sinua. Kukaan ei petä ihmistä, jota aidosti rakastaa ja arvostaa. Luulen sinun tietävän sen itsekin, mutta se on liian vaikea asia, jotta voisi myöntää sitä itselleen.
Ota pää pois sieltä pensaasta.
Kysyisin pikemminkin niin, että voiko joku olla niin tietämätön avioliittonsa ongelmista, että ei havahdu niihin siinäkään vaiheessa, kun puolisolla on ollut sivusuhde esim 5 vuotta.
Olen tiennyt jo vuosia.
Näin jo ensimmäisen 6 kk aikana riittävän vilauksen tietynlaisista keskusteluista. Sen jälkeen ryhdistäytyi, mutta sitten tapahtui elämässä tiettyjä muutoksia, jotka mahdollistavat vaikka mitä. Samaan aikaan makuuhuone alkoi hiljentyä kotona ja loppui lopulta kokonaan. Kun viimeisestä kerrasta oli kulunut aikaa, kävin testeissä, jotka kertoivat, että siihen on syy, miksi välttelee. Ei sillä, että minäkään enää haluaisin häntä. Saan aivan tarpeeksi nautintoa hänen kiemurtelustaan, kun yrittää esittää puolisoani. Ei tarvitse kuin kysyä, miten päivä meni niin on kuin tulisilla hiilillä. Mielenkiintoista nähdä, milloin löytää munaa erota, kun hän on ainut, jolla on jotain menetettävää.
Ap ei saa tarpeeksi huomiota siltä varatulta ukolta niin pitää täällä huomio-huo-rata. Aika säälittää ja noloa jos kokee saavutukseksi varatun ukkelin paneskelun. No kuka mistäkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli mieheni kanssa todella taivaallista seksiä viime yönä, kaikkein parasta kun sai jäädä hänen viereensä koko yöksi ja herätä aamulla perheensä kanssa <3
Suksi suohon. Minun aviomieheni ei halua kanssani seksiä enää. Se loukkaa minua syvästi. Haluan tietää, onko syynä miehen pettäminen vai joku muu syy. Ehkä sinäkin tulet vielä kokemaan tämän vaiheen avioliittoa, oli meilläkin nimittäin aluksi taivaallista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa tarpeeksi huomiota siltä varatulta ukolta niin pitää täällä huomio-huo-rata. Aika säälittää ja noloa jos kokee saavutukseksi varatun ukkelin paneskelun. No kuka mistäkin tykkää.
Sä tässä olet säälittävä kun kuvittelet tuollaisia täysin tuntemattomasta ihmisestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin pikemminkin niin, että voiko joku olla niin tietämätön avioliittonsa ongelmista, että ei havahdu niihin siinäkään vaiheessa, kun puolisolla on ollut sivusuhde esim 5 vuotta.
Voi. Avioliitto voi muuten olla hyvinkin onnellinen ja toimiva, mutta jokin osa (yleensä seksi) ei toimi toisen mielestä kunnolla. Toinen puolestaan luulee, että seksikin toimii, koska se on häntä itseään tyydyttävää. Toinen puolestaan ei tule kuulluksi tai alistuu tyydyttämättömään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jokainen vaimo on erittäin tietoinen parisuhteen ongelmista. Jos se mies kuitenkin syyllistää niistä ongelmista vaimoa, tai vaikka stressiä ja rahahuolia, niin ensimmäisenä harva vaimo alkaa epäillä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Eihän hyvinvoivassa suhteessa halua pettää. Jotakin ongelmia on pakko olla, mutta toki löytyy niitäkin ihmisiä jotka pettää heti kun on pienikin ongelma. Sellainen ihminen ei vain osaa olla parisuhteessa.
Iltasanomissa oli muuten juttu julkkisliitoista ja niiden päättymisistä. Jutussa mainittiin myös Timo T.A. Mikkonen joka petti 30 vuoden ajan ensimmäistä vaimoaan. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä saa jotkut tekemään tuollaista. Miksi sitten edes olla parisuhteessa ja mennä naimisiin jos haluaa panna koko ajan muitakin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Avioliitto voi muuten olla hyvinkin onnellinen ja toimiva, mutta jokin osa (yleensä seksi) ei toimi toisen mielestä kunnolla. Toinen puolestaan luulee, että seksikin toimii, koska se on häntä itseään tyydyttävää. Toinen puolestaan ei tule kuulluksi tai alistuu tyydyttämättömään seksiin.
Kyllä silloin on ongelma, jos yhteiselämä ei tyydytä molempia, mutta asioista ei keskustella. En uskoväitettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin sinulta ap että kun koko ajan vakuutat, että kyse on vain pelkästään seksistä, niin mitä seksi sinulle merkitsee? Jos nainen on kiinnostunut pelkästään seksistä niin esim xu-sivustolla ja varmaan erittäin monilla muillakin tavoilla voi saada vapaita miehiä jotka antavat vain seksiä ja valinnanvaraa löytyy. Miksi pitää olla juuri tämä mies? Oletko kuitenkin ihastunut häneen (kuten voi ehkä päätellä siitä että mietit hänen vaimoaan.) Vai saatko jotain kiksejä siitä että kuset toisten muroihin ja pilaat toisten suhteita? Vai oletko niin laiska tai ruma tai jotain, että et kerta kaikkiaan usko, että voisit saada jonkun vapaan seksikaverin? On ihan yleistä tietoa ja kaikki ymmärtävät että pettäminen loukkaa, joten se että tulet siitä tänne leuhkimaan on osoitus että jostain kenkä puristaa. Hävettääkö sittenkin?
En ole mieheen ihastunut. Me tunnemme en
No siis tämä selvitti asian kyllä minulle, että olet laiska ihminen, myös tavallaan pelkuri. Maailmassa on paljon miehiä, jotka on hyviä sängyssä ja joilla on hyvä varustus ja sellaisen löytäminen ei ole vaikeaa normaalilta ja normaalin nätiltä naiselta. Se, että et voi saada hyvää seksiä mielestäsi muualta kuin tältä vanhalta tulta mieheltä osoittaa että et ole todellakaan mikään vapaa oman elämäsi sankari vaan pieni ihminen, joka nappaa murusia toisten pöydältä ja valta on tässä suhteessa sillä miehellä. Muuten en voi käsittää miksi vain seksiä pitää ottaa juuri varatulta mieheltä, se on kuitenkin yleisesti tuomittu ja raukkamaisena pidetty teko.
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt jo vuosia.
Näin jo ensimmäisen 6 kk aikana riittävän vilauksen tietynlaisista keskusteluista. Sen jälkeen ryhdistäytyi, mutta sitten tapahtui elämässä tiettyjä muutoksia, jotka mahdollistavat vaikka mitä. Samaan aikaan makuuhuone alkoi hiljentyä kotona ja loppui lopulta kokonaan. Kun viimeisestä kerrasta oli kulunut aikaa, kävin testeissä, jotka kertoivat, että siihen on syy, miksi välttelee. Ei sillä, että minäkään enää haluaisin häntä. Saan aivan tarpeeksi nautintoa hänen kiemurtelustaan, kun yrittää esittää puolisoani. Ei tarvitse kuin kysyä, miten päivä meni niin on kuin tulisilla hiilillä. Mielenkiintoista nähdä, milloin löytää munaa erota, kun hän on ainut, jolla on jotain menetettävää.
Et kuulosta normaalilta. Taidatte olla kumpikin miehen kanssa jotenkin luonnehäiriöisiä. Normaalia ihmistä puolison pettäminen ja tuollainen vihamielissävyinen pohjavire suhteessa hajottaa rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa juuri yksi kommentoija hehkutti, miten viime yönä oli taivaallista seksiä, mutta hänenkin puoliso voi saman aikaisesti miettiä, että taas tuota samaa tylsää seksiä, jossa hänen toiveitaan ei taaskaan kuunneltu. Hehkuttajalle tulee sitten yllätyksenä, kun puoliso on käynytkin vieraissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin sinulta ap että kun koko ajan vakuutat, että kyse on vain pelkästään seksistä, niin mitä seksi sinulle merkitsee? Jos nainen on kiinnostunut pelkästään seksistä niin esim xu-sivustolla ja varmaan erittäin monilla muillakin tavoilla voi saada vapaita miehiä jotka antavat vain seksiä ja valinnanvaraa löytyy. Miksi pitää olla juuri tämä mies? Oletko kuitenkin ihastunut häneen (kuten voi ehkä päätellä siitä että mietit hänen vaimoaan.) Vai saatko jotain kiksejä siitä että kuset toisten muroihin ja pilaat toisten suhteita? Vai oletko niin laiska tai ruma tai jotain, että et kerta kaikkiaan usko, että voisit saada jonkun vapaan seksikaverin? On ihan yleistä tietoa ja kaikki ymmärtävät että pettäminen loukkaa, joten se että tulet siitä tänne leuhkimaan on osoitus että jostain kenkä puristaa. Hävettääkö sittenkin?
Ei luoja. En ole laiska enkä pelkuri. Ei vain ole mielenkiintoa. Ihan turhaan vääntelet ja vääristelet mun kirjoituksia. En jatka sun kanssa "keskustelua" enää joten voit häipyä. En jaksa tuollaisia älyltään vajaita harhaisia jankuttajia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tässä olet säälittävä kun kuvittelet tuollaisia täysin tuntemattomasta ihmisestä.
Ap
Ei. Me kaikki olemme sitä mieltä, että sinä olet se säälittävä. Ei meidän tarvitsekaan sua tuntea, sillä olet paljastanut sen kerrottuasi sekaantumisestasi varattuun mieheen. Oliko sulla vaikea lapsuus, vai mikä susta teki tollaisen surkimuksen?
Eri
Kuka valtuutti sinut puhumaan kaikkien puolesta? Minä osaan kyllä vastata itse.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silloin on ongelma, jos yhteiselämä ei tyydytä molempia, mutta asioista ei keskustella. En uskoväitettäsi.
Voihan olla, että asiasta on keskusteltu useinkin. Kukapa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Eihän hyvinvoivassa suhteessa halua pettää. Jotakin ongelmia on pakko olla, mutta toki löytyy niitäkin ihmisiä jotka pettää heti kun on pienikin ongelma. Sellainen ihminen ei vain osaa olla parisuhteessa.
Iltasanomissa oli muuten juttu julkkisliitoista ja niiden päättymisistä. Jutussa mainittiin myös Timo T.A. Mikkonen joka petti 30 vuoden ajan ensimmäistä vaimoaan. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä saa jotkut tekemään tuollaista. Miksi sitten edes olla parisuhteessa ja mennä naimisiin jos haluaa panna koko ajan muitakin?
Ap
Eikö sun pitäisi keskustella näistä asioista sen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sun pitäisi keskustella näistä asioista sen miehen kanss
Koitas nyt lapsukainen tajuta, että vastasin ihan yleisellä tasolla. Ei mua kiinnosta miehen parisuhde enkä häneltä kysy yhtään mitään tuollaisia.
Ap
En ole mieheen ihastunut. Me tunnemme entuudestaan ja seksi on hyvää. Mä en pysty menemään sänkyyn tuntemattoman kanssa eikä mulla ole tällä hetkellä mitään mielenkiintoa tutustua kehenkään. Hyvän seksikumppanin löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. En halua mitään toistaitoista tumpeloa jolla on housuissa prinssinakki.
Ihmeellisiä oletuksua sullakin. En ole ruma tms. En häpeä yhtään mitään, mutta en mä kyllä ole tässä ketjussa mitään leuhkinut. Kummallisia ajatuksia sulla.
Ap