Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla tyylikkäästi keski-ikäinen joka pukeutunut koko ikänsä rockisti, näyttämättä väärin "nuorekkaalta"

Vierailija
13.12.2024 |

Miten tää onnistuu hei? Varmaan vaikein pukeutumisen tyylilaji muutenkin. Onnistuessaan rock on aivan tajuttoman hyvän näköistä mutta epäonnistuessaan niin karseata. En voi olla muuta kuin olen, mutta miten näyttää tyylikkäältä, 48v.??? 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tyyliin ei varmaan kukaan nuori tänä päivänä pukeudu, joten voit rohkeasti olla ihan oma itsesi.

Ainakin nuorilla äijillä on tyylinä enemmän iso rehottava parta ja mammakeskusfarkut.

2/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jokaisesta rockisti pukeutuvasta, oli ikää sitten 17, 25, 36, 48 tai vaikka 65 vuotta. Rock on rock!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kattonu miten nuoret pukeutuu? "Rockisti" pukeutumalla ei ole pelkoa siitä, että näyttää nuorekkaalle. Puet mistä ite tykkäät ja sillä hyvä.

Vierailija
4/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole OMAA tyyliä?

Vierailija
5/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock ei ole todellakaan nuorekasta vaan tuulahdus jostain kultaiselta 80-luvulta

Vierailija
6/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokki on nimenomaan nykyään vanhojen ihmisten juttu. Kun pukeudut rockisti pukeudut ihan ikäisesi mukaan. Nykynuoret pukeutuu ihan muihin vaatteisiin. 

Vierailija
7/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä moni alkaa epäillä omaa tyyliään, kun jatkuvasti saa kuulla, että kaikki on keski-ikäisellä noloa paitsi joku tapettiin sulautuva klassisuus.

Vierailija
8/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille SUN tyylistä niin ehkä inspiroidumme!

Vierailija
9/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: katsele niitä omasta mielestäsi tosi tyylikkäitä ikäisiäsi ja analysoi, mikä eniten miellyttää silmää. Sitten teet hankintoja tai kaivelet vaatekaappiasi.

Jos haluat näyttää nuorekkaalta ja rockilta nuorten ja varhaiskeski-ikäisten silmissä, unohda. Et kerta kaikkiaan pysty olemaan tyylikäs nuorten mielestä.* Siksihän jokainen ikäpolvi keksii aina tyylin uudelleen ja on sitä mieltä, että kaikki muu on mautonta.

*Paitsi jos jo olet joku nuorison rakastama hahmo, joka saa vetää niskaansa ihan mitä vain ja on silti nuorison rakastama.

Vierailija
10/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten ikäisesi rock muusikot pukeutuvat, tutki mikä miellyttää sinun silmääsi ja kehitä sen pohjalta itsellesi sopiva kokonaisuus. Käytä kaveriasi makutuomarina.

Vierailija
11/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykynuoret ole aikoihin rokkia suuremmin kuunnelleet, eikä siksi se muotikaan heihin ole tarttunut. Nykynuoret kuuntelevat räppiä, R&B -uikutusta ja muuta paskaa.

Eli pukeudu kuten ap haluat, näytät kuitenkin ikäiseltäsi.

Vierailija
12/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on jo sanottu, lisään vaan että aikuisella "vaatteet on mun vaatteet" tyyli tuo lähinnä mieleen lapsellisen, ei nuorekkuutta. Teineille on tärkeää ilmentää musiikkimakua tyylillä, mutta useimmilla se jää niihin vuosiin. Aikuinen ei tarvitse enää samanlaista jengiytymistä niinkin merkityksettömän asian kuin musiikkimaun mukaan.

Mutta tietysti pukeudu ihan niinkuin haluat, sekin on aikuisuuden etu. 

Vierailija
13/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykynuoret ole aikoihin rokkia suuremmin kuunnelleet, eikä siksi se muotikaan heihin ole tarttunut. Nykynuoret kuuntelevat räppiä, R&B -uikutusta ja muuta paskaa.

Eli pukeudu kuten ap haluat, näytät kuitenkin ikäiseltäsi.

Ei ne taida enää R&B:tä kuunnella vaan jotain korealaista k-poppia, Sabrina Carpenter - tyyppistä "mua panettaa" - poppia ja ties mitä. 

Vierailija
14/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tyylineuvoja voisi auttaa.

Ja kyllä mun mielestä voi pukeutua tyylikkäästi rockahtavalla twistillä. Voisi unohtaa sen farkut-t-paita-nahkarotsiyhdistelmän. Hankkii kunnon paitoja, kokeilee eri tyyppisiä housuja. Ja hankkii tyylikkään takin. Tyylikkäät kengät. Ja hankkii tyylikkään hiustenleikkauksen. Ne voi kaikki olla hieman rockahtavia. Siten, että se on kuin mauste tyylissä, mutta ei liian överi.

Vierailija
15/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomaan vanhoja muusikoita katsoo, niin ne pukeutuu kauttaaltaan mustaan. Eikä tietenkään mihinkään kauhtuneeseen mustaan, eli vanhoihin vaatteisiin, vaan pikimustaan.

Vierailija
16/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tyyliin ei varmaan kukaan nuori tänä päivänä pukeudu, joten voit rohkeasti olla ihan oma itsesi.

Ainakin nuorilla äijillä on tyylinä enemmän iso rehottava parta ja mammakeskusfarkut.

Ei niin :D Hauskoja nämä vanhukset, jotka ajattelevat olevansa nuorekkaita ja cooleja käymällä Metallican keikalla ja pukeutumalla nahkatakkiin. Vanhusten juttuja nuo.

Nahkatakkeja käyttää kyllä nuoretkin.

Vierailija
17/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä moni alkaa epäillä omaa tyyliään, kun jatkuvasti saa kuulla, että kaikki on keski-ikäisellä noloa paitsi joku tapettiin sulautuva klassisuus.

Jos keski-iässä ei ole vielä kasvattanut itsetuntoa niin sitten on jo korkea aika.

Sen jälkeen voi viis veisata siitä mitä "muut sanoo" ja pukeutua juuri niin kuin itse haluaa. Oikeasti, mitä ihmeen väliä sillä on jos joku ajattelee tyylisi olevan huono tai jollain tavalla epäsopiva? Eikö pääasia ole että itse tykkäät siitä?

Vierailija
18/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Se on koko elämäni ollut rock, siten kuin minä sitä oon soveltanut. Nyt olen 48, haluan jatkaa samaa koska se on se OMA TYYLINI, mutta se pitää päivittää etten näytä siltä että yritän näyttää nuorelta. Oisko tähän neuvoja?

Vierailija
19/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Se on koko elämäni ollut rock, siten kuin minä sitä oon soveltanut. Nyt olen 48, haluan jatkaa samaa koska se on se OMA TYYLINI, mutta se pitää päivittää etten näytä siltä että yritän näyttää nuorelta. Oisko tähän neuvoja?

Kuten sanottu, rock-tyyli on nykyään jo valmiiksi keski-ikäisten juttu. Jos yrittäisit näyttää nuorelta, pukeutuisit esi vaaleisiin leveisiin farkkuihin ja college-puseroon (nykyään on nuorten muotia se miten me keski-ikäiset pukeuduttiin teininä). 

Vierailija
20/101 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pukeudut muita varten, et itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan