🛼Miksi rollaattorit on niin rumia?
Muuten, niitä käyttävät muutkin kuin vanhukset.
Teolliselle muotoilijalle olisikin haastetta muotoilla toimivista rollaattoreista kauniimpia ja tyylikkäämpiä.
Kommentit (105)
No niin, autonäyttelyn kylkeen rollaattorinäyttely ja sinne voi mennä hivelytyttämään silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Rollassa pitää olla myös töötti ja telineet juomapullolle ja kännykällä.
Ja nopeusmittari, ettei vahingossakaan mene ylinopeuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörät töksähtää ja laitetta pitää oikaista. Pyörät ei mene suoraan, mutta vanhukset eivät ymmärrä vaatia, jos me nuoremmat emme sitä tee.
Samoin voisin pyörätuolit ottaa tähän keskusteluun, nekin samaa kaliiberia jos ei itse pysty lykkimään.
Olen niin vihainen kun kehitystä ei tapahdu. Ei niilläajella pitkin tasasia käytäviä.
Ihmiset pittä saada ulos ja kauppoihin ja kaikkialle kulkemaan, ettei tunne olevansa rollaattorin vanina.
Hyvin pelasi se rolla joka mulla oli lainassa. Perusmalli jossa oli hyvä kori tavaroille ja sen kanssa pääsi vaikka metsäpolulle. Sisällä mahtui pyörimään ihan hyvin.
Perusrollalla ei todellakaan pääse kulkemaan perinteisellä metsäpolulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörät töksähtää ja laitetta pitää oikaista. Pyörät ei mene suoraan, mutta vanhukset eivät ymmärrä vaatia, jos me nuoremmat emme sitä tee.
Samoin voisin pyörätuolit ottaa tähän keskusteluun, nekin samaa kaliiberia jos ei itse pysty lykkimään.
Olen niin vihainen kun kehitystä ei tapahdu. Ei niilläajella pitkin tasasia käytäviä.
Ihmiset pittä saada ulos ja kauppoihin ja kaikkialle kulkemaan, ettei tunne olevansa rollaattorin vanina.
Hyvin pelasi se rolla joka mulla oli lainassa. Perusmalli jossa oli hyvä kori tavaroille ja sen kanssa pääsi vaikka metsäpolulle. Sisällä mahtui pyörimään ihan hyvin.
Perusrollalla ei todellakaan pääse kulkemaan perinteisellä metsäpolulla.
Jos on niin pusikko ettei ole tilaa. Kyllä minä olen kävellyt monenlaisilka poluilla ja maastossa. Tietenkin johtuu henkilön kunnosta, näkökyvystä jne. Kerran kävelin tuossa lähimetsässä, pari henkilöä tuli juttusilla, selkeesti tarkistivat onko mummu järjissään. Hyvähän se on jos tulee mieleen onko mummu karkumatkalla vai selväjärkinen.
Ja noissa on lähinnä bonusta että ne ovat mitäänsanomattomia ja persoonattomia, sopivat mahdollisimman monille käyttäjille.