đŒMiksi rollaattorit on niin rumia?
Muuten, niitÀ kÀyttÀvÀt muutkin kuin vanhukset.
Teolliselle muotoilijalle olisikin haastetta muotoilla toimivista rollaattoreista kauniimpia ja tyylikkÀÀmpiÀ.
Kommentit (105)
No niin, autonÀyttelyn kylkeen rollaattorinÀyttely ja sinne voi mennÀ hivelytyttÀmÀÀn silmiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rollassa pitÀÀ olla myös töötti ja telineet juomapullolle ja kÀnnykÀllÀ.
Ja nopeusmittari, ettei vahingossakaan mene ylinopeuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PyörÀt töksÀhtÀÀ ja laitetta pitÀÀ oikaista. PyörÀt ei mene suoraan, mutta vanhukset eivÀt ymmÀrrÀ vaatia, jos me nuoremmat emme sitÀ tee.
Samoin voisin pyörÀtuolit ottaa tÀhÀn keskusteluun, nekin samaa kaliiberia jos ei itse pysty lykkimÀÀn.
Olen niin vihainen kun kehitystÀ ei tapahdu. Ei niillÀajella pitkin tasasia kÀytÀviÀ.
Ihmiset pittÀ saada ulos ja kauppoihin ja kaikkialle kulkemaan, ettei tunne olevansa rollaattorin vanina.
Hyvin pelasi se rolla joka mulla oli lainassa. Perusmalli jossa oli hyvÀ kori tavaroille ja sen kanssa pÀÀsi vaikka metsÀpolulle. SisÀllÀ mahtui pyörimÀÀn ihan hyvin.
Perusrollalla ei todellakaan pÀÀse kulkemaan perinteisellÀ metsÀpolulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PyörÀt töksÀhtÀÀ ja laitetta pitÀÀ oikaista. PyörÀt ei mene suoraan, mutta vanhukset eivÀt ymmÀrrÀ vaatia, jos me nuoremmat emme sitÀ tee.
Samoin voisin pyörÀtuolit ottaa tÀhÀn keskusteluun, nekin samaa kaliiberia jos ei itse pysty lykkimÀÀn.
Olen niin vihainen kun kehitystÀ ei tapahdu. Ei niillÀajella pitkin tasasia kÀytÀviÀ.
Ihmiset pittÀ saada ulos ja kauppoihin ja kaikkialle kulkemaan, ettei tunne olevansa rollaattorin vanina.
Hyvin pelasi se rolla joka mulla oli lainassa. Perusmalli jossa oli hyvÀ kori tavaroille ja sen kanssa pÀÀsi vaikka metsÀpolulle. SisÀllÀ mahtui pyörimÀÀn ihan hyvin.
Perusrollalla ei todellakaan pÀÀse kulkemaan perinteisellÀ metsÀpolulla.
Jos on niin pusikko ettei ole tilaa. KyllÀ minÀ olen kÀvellyt monenlaisilka poluilla ja maastossa. Tietenkin johtuu henkilön kunnosta, nÀkökyvystÀ jne. Kerran kÀvelin tuossa lÀhimetsÀssÀ, pari henkilöÀ tuli juttusilla, selkeesti tarkistivat onko mummu jÀrjissÀÀn. HyvÀhÀn se on jos tulee mieleen onko mummu karkumatkalla vai selvÀjÀrkinen.
Ja noissa on lÀhinnÀ bonusta ettÀ ne ovat mitÀÀnsanomattomia ja persoonattomia, sopivat mahdollisimman monille kÀyttÀjille.