đŒMiksi rollaattorit on niin rumia?
Muuten, niitÀ kÀyttÀvÀt muutkin kuin vanhukset.
Teolliselle muotoilijalle olisikin haastetta muotoilla toimivista rollaattoreista kauniimpia ja tyylikkÀÀmpiÀ.
Kommentit (105)
MyynnissÀ on kaikenlaisia, sirompia, kapeampia, kauniimpia kuin "kunnan rollat." NÀytti hintakin olevan 300 -600 kun kauppakeskuksen kaupassa katselin. Tyydyn lainarollaan.
HyvÀ kysymys. Miksi eivÀt voisi nÀyttÀÀ vaikka enemmÀn moottoripyöriltÀ.
Onhan niitÀ vaikka millaisia nykyÀÀn. Löytyy myös tyylikkÀÀmpiÀ versioita.
Ihan vaan vaikka googleen kirjoittaa rollaattori.
Minua taas ihmetyttÀÀ rollaattorien ergonomia. Tanko lÀhes aina liian alhaalla. TyöntÀjÀ lyyhöttÀÀ kumarassa asennossa.
TÀmÀ nÀyttÀÀ ihan okolta.
Rollaattoreihin,vero ja ajokorttipakko.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttÀÀ rollaattorien ergonomia. Tanko lÀhes aina liian alhaalla. TyöntÀjÀ lyyhöttÀÀ kumarassa asennossa.
Onhan sen korkeus sÀÀdettÀvÀ. Minulle sanottiin parhaan työntökorkeuden olevan niin ettei kÀsi koukistu eli suorin kÀsin. Rollassa pitÀÀ kÀvellÀ siinÀ aisojen vÀlissÀ lÀhellÀ, ei työntÀÀ peppu pitkÀllÀ. Monet rollan kÀyttÀjÀt on kumaria vanhuksia, hartiat painuneet.
Vierailija kirjoitti:
NiitÀ on pystymallejakin, mutta itsekin tÀtÀ ajatellut. Mun yksi isokokoinen sukulainen sanoi ettÀ kÀyttÀÀ kaupassa mieluummin tavallista isoa kÀrryÀ kuin rollaattoria, sillÀ ne rollaattorikÀrryt on liian matalia ja liian heppoisia.
Ei vanhuksia kiinnosta miltÀ rollaattorit nÀyttÀÀ, toki me nykyaikuiset kun ollaan vanhuksia niin meitÀ saattaa silloin kiinnostaa rollaattorien ulkonÀkö.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhuksia kiinnosta miltÀ rollaattorit nÀyttÀÀ, toki me nykyaikuiset kun ollaan vanhuksia niin meitÀ saattaa silloin kiinnostaa rollaattorien ulkonÀkö.
Meille tietenkin sÀhkörollat ja kaahaillaan niillÀ kaksi mummoa pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei toki ole tarvetta ainakaan vielÀ, mutta ne mitÀ yleensÀ olen nÀhnyt, on olleet samanlaisia.
Varmaan jokainen voi ostaa tai teettÀÀ design-mallisen rollan, mutta voisi niitÀ karvalakkimallejakin jotenkin modernisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tietenkin sÀhkörollat ja kaahaillaan niillÀ kaksi mummoa pÀÀllÀ.
Jepjepđ, eikun menox vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja kurveissa kannattaa hiljentÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ja merkkituote sen olla pitÀÀđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki ole tarvetta ainakaan vielÀ, mutta ne mitÀ yleensÀ olen nÀhnyt, on olleet samanlaisia.
Varmaan jokainen voi ostaa tai teettÀÀ design-mallisen rollan, mutta voisi niitÀ karvalakkimallejakin jotenkin modernisoida.
Lainarollaattorit on terveydenhuollonpalvelu tarvitseville. Kaitpa se on kustannuskysymys perusmallin hankinta vÀlinelainasmoon, sairaaloihin, julkisiin tiloihin, hoivakoteihin.
Ennemmin petusrolla jos yleensÀ pÀÀsee lÀÀkÀriin.
Rollassa pitÀÀ olla myös töötti ja telineet juomapullolle ja kÀnnykÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan omistamia ne suurimmalta osin ovat, terveyskeskukset lainaavat. Töötin niihin haluaisin, saisi edessÀ maleksija pois tieltÀ.
Todellakin. Ei tarvitsisi hÀvetÀ ja kÀyttömukavuuskin voisi olla silloin miellyttÀvÀmpÀÀ.