Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo jäämässä kotiäidiksi, paljonko käyttörahaa kuussa?

Vierailija
22.04.2025 |

Maksan siis itse kotiäitiyden ajan kaikki yhteiset laskut ja ruokaostokset, ja minulla on käyttöoikeus tiliin jonne tulee vaimolle maksettavat tuet ja lapsilisät jotka käytän myös yhteisiin menoihin. Hänellä on pankkikortti ainoastaan erilliseen tiliin jonne siirrän hieman taskurahaa säännöllisesti ja harkinnan mukaan kerran pari vuodessa ekstraa jos isompia hankintoja kuten vaatteet.

Paljonko arvioisitte että kannattaa antaa viikossa/kuussa? Arvioin lonkalta että n. 30-40€/viikko tai 120-150€/kk? 

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tilanteessa molemmill6käyttöoikeus kaikkiin tileihin.

Tietysti.

Vierailija
122/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, tämän täytyy olla provo. Oksennus nousee suuhun aloituksen lukemisestakin, saati että joutuisi tuohon asemaan. Surettaa jos nuoret naiset alistetaan tällaiseen. Kyllä naisella täytyy olla omat työt ja rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, tämän täytyy olla provo. Oksennus nousee suuhun aloituksen lukemisestakin, saati että joutuisi tuohon asemaan. Surettaa jos nuoret naiset alistetaan tällaiseen. Kyllä naisella täytyy olla omat työt ja rahat.

Palstan naisvihaaja inkkeli se vaan. Ei hätää.

Vierailija
124/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Vierailija
125/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhällä Hengelläkö luulet vaimosi elävän, typerys.

Vierailija
126/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin tyyliin. Eli koko sun palkka vaimolle. Hän jakelee sitten sinulle toimintatonneja. 

Vierailija
127/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako vaimo hinnoitella sinun lastesi synnyttämisen, imettämisen ja vaipanvaihdon? Sinäkö käyt ostamassa lastenvaatteet?

En ymmärrä mistä puhut. Vaimo on lasten äiti, joten miten nuo minun tontille voisi kuulua? Minä maksan toki vaatteista tulevia kuluja harkinnan mukaan perustellusti, ei niin että vaimo tekee heräteostoksia.

ap

Jaa että ei tee heräteostoksia ? 🙄  Entä kampaamo ja terveydenhoito  ? .

Et varmaan itse siten tee heräteostoksia 

Aika sialta kuulostat 

Kampaamokäynnin perustelu voi olla haastavaa, en keksi yhtään syytä miksi siellä olisi pakko käydä.

Terveydenhoito on varmasti osittain helpompi perustella. Jos vaimolla tai lapsella on avomurtuma, niin yleensä jokainen tajuaa lähteä lääkäriin. Mutta mites kipu mikä ei näy? Miten sellainen perustellaan? Sehän on vain toisen kertoma tilanne, ei sitä voi todistaa mitenkään. 

Vierailija
128/128 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat vainosi eläkevakuutusmaksut?