IVF/ICSI viikolla 19 /toukokuussa ???
Täällä ei tällaista pinoa taida löytyä, en ainakaan ole huomannut. Olenkohan vaan liian innokas ja ajoissa, vai eikö meitä ole muita? Ois kiva löytää seuraa edes suurinpiirtein samoille ajoille.
Kommentit (168)
Ajattelin hypätä tähän junaan jos vainen mahtuu.
Meilläkin IVF näillä näkymin viikolla 19.
Meillä siis 3 v tyttö, jota tehtiin 4 vuotta. Monia hoitoja kokeiltiin ja tuli 1 kohdunulkoinen ja 2 keskenmenoa. Viimein kuin oli jarrupiikit pistetty olikin raskaus alkanut spontaanisti, ja tuossa tuo typy nyt selän takana jutskailee.
Välissä ei olla ehkäisyä käytetty, eli 3 vuotta on taas kulunut. Marraskuussa tehtiin eka ivf tälle kierrokselle, joka ei tuottanut tulosta. Nyt sitten alkaa sumuttelut 19 pv, ja 2.5 on eka ultra. Eli viikolls 19 olia punktio ja siirto odotettavissa. Toivottavasti vain kuukautiset tulis nyt ajoissa alkaa, kun tää kierto on minulla mitä sattuu kahden viikon ja 5 viikon väliltä....
Kiva tulla vähän jakamaan ajatuksia taas pitkästä aikaa. Taustaillu oon kyllä jo jonkin aikaa taas.
Aurinkoa!
ei vaan ole ollut vielä kauheasti kerrottava kun edelleen vain odottelen. Mulla nyt kp 24/33 ja vasta seuraavan kierron alusta aloitan lääkityksen. Minäkin nyt vain toivon ettei kierto tämän jännityksen ja stressin takia veny, kun muutenkin se on jo pitkän puoleinen.
NALLUKKA: Tervetuloa mukaan!
Juu mukana olen minäkin, mutta kun vielä ei ole tapahtunut mitään niin ei ole oikein mitään kerrottavaakaan. Mensuja odottelen alkavaksi torstaina tai perjantaina.. Mieluusti voisivat jo aikaisemminkin alkaa =) Pitäis varmaan alkaa jo lääkkeitäkin osteleen varmuuden vuoksi, niitä kun tuskin heti on saatavilla. Jotenkin olen saanut tämän tulevan hoidon pidettyä pois mielestä. Toivottavasti en vaan pistoksia unohda =/ No eipä kai sentään, eiköhän se sitten mieleen tule kun aika lähenee. Viikon päästä varmaankin sitten saan alkaa taas Gonalia vatsamakkaroihin pisteleen, täytynee kyllä sanoa, että en sitä mitenkään innolla odota!!! Lapsen kyllä haluan enemmän kuin mitään mutta tämä hoitovaihe on vaan niin pirun stressaavaa =( Vieläkun olen suurimman osan ajasta " yksin" jännäilemässä kun mies on reissuhommissa... Itse pistäminen on minulle ihan helppo homma, mutta odottelu vie kyllä viimeisetkin hermon rippeet mennessään...
Mutta hyvää viikon alkua kaikille =)
Olen palstaillut tuolla muualla, mutta mielelläni pysyn teidän mukana vaikka teillä muilla taisi olla vähän myöhemmin se punktio/siirto. Meillähän se on EHKÄ jo ensi viikolla, jos sinne asti päästään!! On ruennut pelottamaan, että tuleeko tästä mitään kun mitään vaivoja ei ainakaan ole vielä tullut vaikka pistoksetkin on jo alkaneet. Annostus on tosin aika pieni 125IU/pv. Välillä vähän nippailee mahassa ja eilen pistämisen jälkeen vähän sattui, mutta meni ohi pian.
Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!!
Tänään täällä jo jotain tapahtuu.....!!!! On tätä hoitoa odotettu taas, mutta kyllä vähän jänskättämään rupes nyt kun kaikki on taas käynnissä. Aloitin tänään siis sumuttelun. Onhan tämä raskasta aikaa henkisesti ja fyysisesti tämä hoitovaihe ja odotteluvaihe. Jotenkin tuon ekan lapsen jlk koin syksyllä ainakin hoidon paljon rankempana, ja se pelottaa taas, että oon ihan rikki tän jlk. Rukoilen niin , että onnistuminen tulisi meidänkin kohdalle! Syksyllä kun negatiivinen tulos tuli, päätin että en koskaan enää ala tähän ruljanssiin, mutta niin sitä taas innolla mukana ollaan.... Tavoite ja haave on niin kova taas onnistua! Saapas nähdä.
Nyt siis taas vaan odottelemaan niitä tylsiä lääkkeiden haittavaikutuksia.... Mulla tulee aina aikamoiset pahoinvoinnit nuista hormoneista.... Mitäs muille kuuluu?
Voimia meille! Kirjoittelemisiin!
Mulla on sumut menossa 8. pv ja toistaiseksi ei isompia oireita. Vähän ailahtelevampi olo kyllä on ja hermo piukemmalla. Sitten on se kova nuha mikä tulee heti sumutuksen jälkeen, mutta siihen auttaa pikku ulkoilu!
Kiva, kun porukka alkaa taas aktivoitua! Tervetuloa Nallukka!
Vaikuttaako nää sumut muuten kierron pituuteen??? Onko teillä kokemusta?
Wonderoo
Vihdoinkin itsellänikin on jotain edistystä tapahtumassa.. Jo hetken aikaa odotetut mensut alkoivat tänään ja sitten tietysti sunnuntaina alkaapi Gonalin piikittely 150:llä. Viimeksi aloitin piikit jo kolmantena kiertopäivänä mutta tällä hoitokerralla vasta neljäntenä.. Unohdin kysyä, että mitenkä se vaikuttaa. Olisiko jollain vastausta??
Ultran sain varattua tiistai-illaksi. Kyllä sitä huomasi itsekin olevan tämän päivän aikas mietteliäällä tuulella kun alkoi aatteleen tulevaa... Ei tämä kyllä helppoa ole tällainen vauvan yritys! Mutta minkäs teet jos kerran tällä menetelmällä olisi mahdollisuus päästä haluttuun lopputulokseen... Huomenna olisi tarkoitus mennä hakemaan lääkkeet apteekista valmiiksi. Me kun asutaan sen verran kaukana hoitopaikasta, että sain postista jo kaikki reseptit valmiiksi, kun nämä ultrat käyn omalla paikkakunnalla. Mutta nyt tehistä seuraamaan =)
Hyppään mielelläni mukaan tähän toukokuun pinoon - vielä mahtunee joukkooon mukaan :o) ?
Olen hetken taustaillut ja kiireessä en ole olevinaan ehtinyt kirjoittaa, mutta nyt viimeinkin sai itsestäni irti sen verran, että tässä nyt tekstiä...
Olemme hoidossa yksityisellä. Inssejä on takana kaksi - helmi- ja maaliskuussa. Ei siis enää inssejä, vaan suoraan IVF:ään. Vikaa on meissä molemmissa. Mulla koholla oleva FSH ja miehellä huonolaatuiset siimahännät. En uskalla kamalasti edes elätellä toiveita tämänkään suhteen, mutta enemmän kuitenkin kuin insseissä. Meillä on yksi luomulapsi ja toista olemme työstäneet jo kohta kolme vuotta tuloksetta. Pari vuotta sitten oli keskenmeno ja sen jälkeen ei yhtään mitään. Mulla ikää sen verran, että tän asian kanssa ollaan tulossa finaaliin :o( . Nyt on siis viimeiset hetket käsillä. Näin raadollista tämä on meillä naisilla... Olin vielä alkuvuodesta aivan vakuuttunut siitä, ettei koskaan lähdetä inssejä enempää hoitoihin, mutta tässä sitä nyt sitten kuitenkin ollaan.
Pitkällä kaavalla mennään. Mulla on sumuttelut alkanut jo viikko sitten, eli 12.4. Eikös Wonderoo sullakin ollut tuo sama aloituspäivä? Mitään oireita en vielä ole huomannut. Odotan vaan kauhulla, koska se pipo alkaa kiristää tukkaa... ja niin varmaan odottaa mun miehenikin ;o))) . Punktio näillä näkymin olisi viikolla 20. Aika hormoonihöykytystä on siis tiedossa muutama viikko eteenpäin. Mahtaako muuten tuo Synarela pitkittää vuodon alkamista, koska mulla olis pitänyt menkat alkaa oikeastaan eilen tai ed. päivänä, eikä mitään vielä sinnepäinkään? Raskaustestinkin jo ehdin eilen tehdä ja negahan se oli. Ei oikein ymmärrä...
Kiva, kun voi yhdessä jakaa näitä tuntemuksia ja " puhua samaa kieltä" teidän muiden piinailijoiden kanssa. Pari kaveriani tietävät tästä hoidosta, mutta termit ja muut jutut tässä on heille aika hepreaa.
Ollaan kuulolla ja kaikille teille oikein mukavaa loppuviikkoa huonoista keleistä huolimatta!
Seri
Muutamat ovatkin jo päässeet tositoimiin hoitojen kanssa, tsemppiä kaikille!
Itse vielä odottelen, nyt on kp 31/33 eli muutaman päivän päästä pääsen minäkin aloittamaan, jos menkat tulee ajallaan.
Tervetuloa Seri! Meillä onkin sitten ihan samanlainen tilanne, minullakin on kohonnut FSH ja miehellä simppavikaa.
Sumuttelut jatkuu ja vilu lisääntyy, eli mulla ei juuri hiki haittaa mutta palelen kovasti. Kohta alkaa jänskättään, koska menkat alkaa. Nyt on kp 27 (25-29), yleensä kierto on 26-27. Ei kyllä yhtään tunnu siltä, et alkais, toivottavasti ei kierto pitkity, jos se osalla voi pitkittyä sumuista?
Yritin tehdä meille listan tämän ketjun osallistujista, toivottavasti kirjasin oikein noitateidän tietoja. Korjatkaa ja täydentäkää listaa kaikki, jos haluatte! Yritin järjestää nämä siirtoviikon mukaan aikajärjestykseen, noin suurinpiirtein...
Nimim: Sasseli
Hoito: 1. ICSI, pitkä kaava
Lääkitys:
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 16 tai 17?
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Pikkukakkonen
Hoito: ICSI
Lääkitys: sumut + Menopur 3.4. + Procren
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 17?
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: SolinaPolina
Hoito: 1. IVF
Lääkitys: Primolut 25.3 +
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: rose-69
Lääkitys: sumut 25.3. +
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Tuiskutiusku
Hoito:
Lääkitys:
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Eppuliinis
Lääkitys: Gonal-F 22.4.
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 18?
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Brooke73
Hoito: 1. ICSI, lyhyt kaava
Lääkitys: Synarela + Gonal-F
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 19?
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Nallukka76
Hoito: IVF
Lääkitys: sumut 19.4.
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Seri
Hoito: IVF, pitkä kaava
Lääkitys: Synarela 12.4.
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 20?
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: Wonderoo
Hoito: 1.ICSI, pitkä kaava
Lääkitys: Synarela 12.4. + Puregon + Pregnyl
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Minäkin voisin ilmoittautua mukaan tähän pinoon. Eka ICSI menossa, jarrupiikki pistettiin viime perjantaina ja 0-ultra olisi edessä 30.4. --> punktio sitten ilmeisesti viikolla 20 ?! Ekaa lasta yritetään ja TYKSissä ollaan hoidoissa.
Onko se niin että kuukautisten pitää olla alkanut jotta saa alkaa niitä puregoneja pistelemään ? Mulla kun on pitkä kierto (32-34) niin sen mukaan menkkojen pitäisi alkaa vasta 2.-4.5 ja mulle sanottiin puhelimessa kun ultra-aikaa varasin että piikitys alkaisi jo 2.5 ?
Mitään oireita ei procrenista ole tullut - ainakaan vielä. Kovin täällä odotellaan niitä ' kuumia aaltoja' :o).
T. Giselle
Tervetuloa kaikki uudet mukaan minunkin puolestani! Joukkoon kyllä mahtuu, lisätkää itsenne vaan tuohon listaan..
Olin tänään ensimmäisessä tarkistusultrassa. Eli nyt on kolmas pistopäivä. Ei ollut lainkaan niin hyviä tuloksia kuin viime hoidossa tässä vaiheessa. Nyt vasemmalla puolella oli 5kpl folleja ja isoin 8,6mm (viimeksi 12-15mm) ja oikealla puolella 4kpl ja reilu 4mm. Limakalvokin oli vaan 7,1mm, viimeksi kun oli 9mm. Huomenna soittelen väestöliittoon ja kyselen mitä tehdään. Todennäköisesti Gonali nostetaan, kai! No huomenna se selvinnee... Mites teidän muiden hoidot edistyy?? Joko on tositoimiin päästy? Vähän on jo alusta alkaen sellainen epätoivoinen olo, että tuleeko tästä senkään vertaa mitä viime hoidossa.. Toinen ultra lienee torstaina tai perjantaina, varmaankin perjantaina eli silloin viimeistään ilmottelen uusia uutisia =)
Ei mitään suurempaa ruuhkaa täällä!! =)
No, soitin sitten tänään sinne väestöliittoon ja sanoivat, että jatkan edelleen Gonal 150 ja vasta maanantainen seuraava ultra!! Hiukan jänskättää kun se seuraava ultra on vasta sillon, no kai ne työnsä osaavat.. Tai sitten maanantaina niillä on niin kiire etteivät ehdi ottaa yhtään ylimääräistä punktioon ni sen takia pitkittävät tätä hoitoa!?! Sillä punktio on keskiviikkona ja mahdollinen siirto sitten tietenkin perjantaina.
Oireista ei ole vieläkään tietoa, mitä nyt pari päivää ollut pää niin julmetun kipeä, mutta se nyt voi johtua ihan mistä vaan!!
Alkuun omaa napaa: Tänään vihdoin aamusta alkoi menkat kp31, mikä on pitkä kierto mulle. Polikäynti oli sitten iltapäivällä ja ultrailtiin ja sovittiin jatkosta. Piikit vaihtui Gonal-F nimiseksi annoksella 225. Millaisia annoksia yleensä annetaan, meillä kun ei vielä ol näistä kokemusta. Onko tämä ns normaali annos?
Piikitys alkaa sitten lauantaina. Oli kyllä hyvä, että hoitajaopetti perusteellisesti ja sain vielä kokeilla sitä pistoksen laittoa ihan käytännössä ja ei se onneksi tuntunut miltään! Jännitti tosi paljon, mutta nyt helpotti kun tietää, että se onkin helppoa. SEuraava käynti on sitten 2.5.
Tässä päivitystä listaan. Korjatkaa ja lisätkää/poistakaa haluamianne tietoja!
Nimim: Sasseli
Lääkitys:
Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 16 tai 17?
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: sumut + Menopur 3.4. + Procren
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: Primolut 25.3 +
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: sumut 19.4.
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: Synarela 12.4. + Gonal-F 28.4. + Pregnyl
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: giselle-70
Hoito: 1. ICSI
Lääkitys:
Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Täällä siis Suprecuria sumutellaan, ja nyt siis sumupv 8 on menossa. Rinnat kyllä on arat ollut koko ajan, ja ajoittain pientä kuumaa aaltoa pukkaa, mutta ei sen pahempaa onneksi. Päänsärkyä on kyllä kanssa nuista sumuista ajoittain. Nyt siis menkkoja odotellaan.... kp.30 nyt menossa. Hermostuttaa, kun ne ei voi alkaa. Kiertohan minulla aina epäsäännöllinen. Synnytyksen jlk kierto ollut keskimäärin sitä 30:a päivää.... Ensi viikolla siis 2.5 olisi 1. UÄ aika. Maha kyllä niin turvoksissa, että eiköhän ne sieltä tupsahda lähipäivinä. Voikun voisi olla ressaamatta! huoh... On tämäki, ensin toivoa, ettei menkat alkais useita vuosia, ja nyt sit toivoo niiden alkavan..... aika hullua, mutta niin totta! Ihana kun on teitä täällä, joiden kanssa näitä ajatuksia jakaa!!!
Iloista päivää!
T. nallukka
Tervehdys vaan täältäkin päin pitkästä aikaa. Levin lumet on testailtu ja nyt on taas ollut kiva keskittyä arkeen ja hoidon odotteluun.
Tervetulotoivotus uusille, mukava saada tänne lisää jutustelu- ja jännäysseuraa.
Ja Wonderoolle kiitos listanteosta. Kiva idea. Mun kohdalta vois lääkitystietoja korjata sen verran, että jarruna ei ollut sumut vaan tuo Procren depot (ja se on tuikattu 3.4), Menopur on alkanut 25.4 ja sit irroitukseen tulee Pregnyl. Niin ja mua voi tipauttaa alaspäin, sillä klinikka venytti 0-ultraa viikon myöhemmäksi (kuulemma heillä ihan tapana kun nuo menkat myöhästelee ym) eli tositoimet viikolla 19.
Kiitos =)
Juups, tuossapa nuo oman navan kuulumisetkin suurinpiirtein tuli. Eli jarrut tuikkasin silloin muutama viikko sitten ja se aiheutti migreeniä ja mielialanvaihteluita enempi kuin koskaan aiemmin. Menkat tuli sitten pari päivää myöhässä, mikä oli ihan positiivista, koska aiemmin ovat myöhästyneet viikon. Eilen oli nollaultra ja sain alkaa pistellä Menopuria 225 ky päivässä, seuraava ultra maanantaina. Vähänkö vaan viheliäistä hommata aina ammat ja matkustaa hirveä matka muutaman minuutin tähden. Mutta toivottavasti kaikki on tämän vaivan väärti ;)
Ois se hassua, jos pitäis normaalimenetelmillä hommata lapsille hoitaja.. Soittaa mummulle, että tuuppa meille ammaksi siksi aikaa, kun me tehdään lasta. Heh.
Juu, menipä taas, parempi kai pitää ajatukset ominaan...
Plussatuulia kaikille. Meillähän rupeaa melkein kaikilla pian olemaan jännät ajat käsillä!
Aika on mennyt kuin siivillä enkä oikein ole ehtinyt kirjoittelemaan!! Jos nyt sitten toisin ajantasalle, että missä meillä mennään. Eli tiistaina pistin viimiset puregonit ja orgalutranit ja eilen sitten pregnyl. Ja huomenna olisi punktio.Iik, nyt jännittää!! Alkuviikosta oli ultra ja reilusti oli rakkuloita ja keskikoko noin 13-14mm. Maha on kyllä älyttömän turvoksissa ja " vaivaa" tätä olotilaa, välillä ei tiedä miten päin olisi, mutta eiköhän se tästä sitten huomisen jälkeen helpota! Vai helpottaako?!? Jännittää aivan hirveesti tällä hetkellä, saa nähdä miten uni tulee ens yönä!!
Uusiakin oli ilmaantunut joukkoomme, tervetuloa kaikki!!!
Kaikille toivottelen onnea ja tulen sitten kertomaan miten punktio meni kunhan siitä tokenen!!
Iloista ja aurinkoista illan jatkoa kaikille!!!
Hei taas!
Kylläpä lompakko keveni tänään apteekkikäynnillä. Ostin 2 ysisatasta Gonalia ja Synarelan, huh huh. No loppu vuonna ei sitten tarvitse enää reseptilääkkeistä maksaa. Muuten ei mitään uutta erityistä, kun odottelen vaan pistosten alkua ylihuomenna. Tämä viikko onkin ollut niin rauhallista kotona, kun lapsi on sairaalajaksolla. Itse olen pitänyt pari päivää lomaa ja olen saanut hoideltua asioita.
SolinaPolinalla onkin jännät paikat edessä! Olet sitten meidän ketjun eka punktioon menijä. Tsemppiä ja toivottavasti tulee hyvin munasoluja!
Pikkukakkonen, päivitin tietojasi, sorry että olin laittanut ihan pieleen. Nämä lääkejutut on vielä niin uusia mulle! Toivottavasti nyt näyttää oikeammalta! Huomasin, että sinullakin on migreeniä. Onko Menopurit aiheuttaneet sitä myös vai ainoastaan jarrut?
Onko kenelläkään ollut hikiaaltojen sijaan viluaaltoja? Minä olen ollut tosi viluinen sumujen aloituksen jälkeen.
Lääkitys: Primolut 25.3 + Puregon + Orgalutran + Pregnyl 25.4.
Punktio+Munissaldo: 27.4.
Testipäivä:
Tulos:
Punktio+Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Punktio+Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: Suprecur 19.4.
Punktio+Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: Procren depot 3.4. + Menopur 25.4. + Pregnyl
Punktio+Munissaldo:
Siirtopvä+montako: vko 19
Testipäivä:
Tulos:
Punktio+Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Lääkitys: Synarela 12.4. + Gonal-F 28.4. + Pregnyl
Punktio+Munissaldo: 11.5.
Siirtopvä+montako: vko 20
Testipäivä:
Tulos:
Nimim: giselle-70
Hoito: 1. ICSI
Lääkitys:
Punktio+Munissaldo:
Testipäivä:
Tulos:
Kiitos tervetulotoivotuksista. Mielelläni olen tässä mukana jakamassa tuntemuksia teidän kanssanne, jotka rämmitte tällä samaisella raskaalla polulla ;o( . Helpottaa, kun saa purkaa oloaan täällä.
Wonderoo, kiitos vaan kovasti tuosta listasta, jonka olit meille tehnyt. Siitä on hyvä seurata meidän edistymisiä.
Brooke, saanko udella, että paljonko tuo sinun FSH oli koholla? Mulla oli vuosi sitten mittauksessa 13. Nyt en tiedä missä mennään, mutta tuskin nyt ainakaan parempaan suuntaan lukeman suhteen. Sehän kyllä vaihtelee eri kuukausina, mutta paljonko, niin sitä en tiedä. Toivon kovasti, että tämä IVF toisi sen kovasti kaivatun nyytin.
Sumuttelut täällä jatkuu. Oireita ei onneksi ole paljon tullut. Päänsärkyä kylläkin on ollut muutamana päivänä ja ennemminkin olen myös palellut, kuten Wonderookin. Mitään pirttihirmu-ilmiötä ei vielä ole ilmaantunut ;o) . Menkat alkoivat viimeinkin - melkein viikon myöhässä. Ehdin jo soittaa Väestöliittoonkin ja kysellä, voiko Synarela myöhästyttää vuotoa ja niin se saattaa kuulemma joillain tehdä. Eli normaalia on. Ensi viikolla on eka ultra ja silloin katsastellaan tilannetta. Menopurit ois tarkoitus aloittaa piikittää keskiviikkona.
Miten teillä muilla... onko jännitystä? Mulla ei oikeestaan muu hirvitä niinkään, mutta tuo punktiopäivä jo nyt pelottaa. Siitä kun täällä on lukenut kamalia kokemuksia. Täytyy vain kovin toivoa, että se olisi siedettävä. Niin ja tietenkin myös se jännittää, että mitenkä kroppa vastaa noihin lääkkeisiin, eli paljonko niitä munasoluja hedelmöittyy ja jakaantuu jne. No, kuukauden päästä on nämäkin asiat koettu ja jännitetään testipäivää.
Eipä tässä sitten muuta kuin oikein mukavaa ja leppoisaa viikonloppua teille toukokuisille ;o) . Puhallellaan jo nyt niitä plussatuulia meille kaikille...
t. Seri
Tästä taisikin tulla varsin hiljainen ketju, onko suurin osa siirtynyt muihin ketjuihin jo?
Meillä homma on alkanut nyt konkreettisesti edetä eli eilen aloitin Synarela-sumut. Mulle tulee aina kova nuha niistä vajaaksi tunniksi. Inhottavaa, kun pelkään että valuu se lääke pois! Onko muilla vastaavaa?
Seuraava lääkärikäynti on sitten 25.4. ja sitä ennen todennäköisesti alkaa seuraavat kuukautiset. Mitähän silloin tapahtuu? Meille ei lääkäri toissapäivänä kertonut kyllä yhtään mitään, antoi vain suurin piirtein Synarela-reseptin käteen ja näkemiin...
Kuinka nopeasti yleensä alkaa tuleen oireita tosta Synarelasta?
Kertokaahan muutkin kuulumisia!