Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI viikolla 19 /toukokuussa ???

16.03.2007 |

Täällä ei tällaista pinoa taida löytyä, en ainakaan ole huomannut. Olenkohan vaan liian innokas ja ajoissa, vai eikö meitä ole muita? Ois kiva löytää seuraa edes suurinpiirtein samoille ajoille.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AOMI tervetuloa mukaan joukkoon!

EPULIINIS ja SOLINAPOLINA suuret pahoittelut negoista molemmille. :( Kyllähän sitä plussaa toivoisi joka ikiselle meistä!

Mutta SolinaPolinalla on kyllä asiat niin hyvin että kateeksi käy, sun ei tartte ihan heti lähteä alusta asti uudestaan, kun on noin paljon tavaraa pakkasessa!

Täällä nyt pp 3 , eli paljon on vielä piinaa jäljellä. Minäkin olen kyllä pystynyt unohtamaan koko jutun todella hyvin ja minullakin meinaa Lugejen laitto kerrassaan unohtua! Oma olo on jo lähes normaali, maha ei ole juurikaan enää kipeä ja turvotuskin on laskenut niin että voisi jo yrittää farkkujakin jalkaan!

Tsemppiä kaikille edelleen piinaileville tai hoitoa vielä odotteleville!

Brooke

Vierailija
2/168 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pahoittelen aluksi, etten ole ottanut muiden asioihin hirveästi kantaa. Johtuu siitä etten ole kovin paljon palstaa seurannut, en haluaisi olla näin itsekäs :)

Viimeinen ultra oli tänään kandien höystämänä :), maanantaille saamme punktion, ke siirto jos sinne päästään. Nähtävillä 3 isoa ja pari pienempää rakkulaa ja se pienehkö kysta, millä puolella ei muuta. Lääkäri yritti kuitenkin kehua tulosta.. Totesi että ikä alkaa vaikuttaa, kun on 38 v. Tänään enää puregonia, huomenna pregnyl.

Harmittaa jo sekin, etten pääse kovin helposti hehkuttamaan ja seuraamaan teitä tänne palstalle. Kotikone on jumissa ja loma alkaa muutenkin. Pari viikkoa punktiosta olisi tarkoitus lähteä kiertämään matkailuautolla Eurooppaa. Saisi hyvinkin muuta ajateltavaa :) Eipä taida tällä minitehtailulla iskeä hyperikään..

Tsempatkaa siskot edelleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOLINAPOLINA: Syvät pahoittelut ja halaus sinulle! Onneksi teillä on paljon pakkasukkoja, niin teillä on vielä monta yritystä ilman isompia hoitoja. Paljon tsemppejä PAS:iin!

PIKKUKAKKONEN: Tilasin 3kpl Advance -merkkisiä 10 herkkyyden testejä. Saapi sitten testailla vaikka useampana päivänä¿ eikä ollut kalliita! Mitä itse tilasit ja joko ovat tulleet perille? Omani tulivat tosi nopeasti.

LUGEJA on minulla kuten näemmä muillakin vaikea muista ottaa ja ajankohdat vaihtelee aika paljon, toivottavasti siitä ei ole haittaa.

Piinailu jatkuu... eilen nukkumaan mennessä tuli yhtäkkiä tosi kova vatsakipu ja piti ihan kiiruhtaa vessaan. Helpotti kyllä nopeasti. Outoa. Rinnat on edelleen arat, olleet jo toosi pitkään.

Ensi viikon aikana onkin sitten aika monella testipäivä. Minun lisäkseni Pikkukakkonen, Katia79 ja Brooke73. Peukkuja kaikille!

Wonderoo pp8

Nimim: SolinaPolina

Hoito: 1. IVF

Lääkitys: Primolut 25.3 + Puregon + Orgalutran + Pregnyl 25.4.

Punktio+Munissaldo: 27.4. 41 munasolua, 28 hedelmöittyi, 17 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 30.4. 1 kpl

Testipäivä:

Tulos: nega

Nimim: Eppuliinis

Hoito: ICSI

Lääkitys: Gonal-F 22.4.

Punktio+Munissaldo: 2.5. 10 munasolua, 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 4.5. 1 kpl

Testipäivä:

Nimim: Katia79

Hoito: 1. IVF, pitkä kaava

Lääkitys: procren 9.4. + puregon 25.4. + Pregnyl 5.5. + Progesteron + Progynova

Punktio+Munissaldo: 7.5. 10 munasolua, 5 hedelmöittyi, 2 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 9.5. 2 kpl

Testipäivä: 23.5.

Tulos:

Nimim: Maiti

Hoito: ICSI, lyhyt kaava

Lääkitys: Menopur

Punktio+Munissaldo: 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 9.5. 1 kpl

Testipäivä: 26.5.

Tulos:

Nimim: Wonderoo

Hoito: 1.ICSI, pitkä kaava

Lääkitys: Synarela 12.4. + Gonal-F 28.4. + Pregnyl 5.5. +lugesteron 10.5.

Punktio+Munissaldo: 7.5. 8 munasolua, 4 hedelmöittyi, 3 diagnosoitiin, 2 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 11.5. 1 kpl

Testipäivä: 21.5. (tulos 23.5.)

Tulos:

Nimim: Pikkukakkonen

Lääkitys: Procren depot 3.4. + Menopur 25.4. + Pregnyl

Punktio+Munissaldo: 9.5. 11 munasolua, 6 hedelmöittyi, 3 pakkaseen

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Brooke73

Hoito: 1. ICSI, lyhyt kaava

Lääkitys: Synarela + Gonal-F 30.4. + Pregnyl 9.5.

Punktio+Munissaldo: 11.5. 7 munasolua, 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 14.5. 1 kpl

Testipäivä: 24.5. (tai 28.5. kotitesti)

Tulos:

Nimim: Nallukka76

Hoito: IVF

Lääkitys: Suprecur 19.4.

Punktio+Munissaldo: 14.5.

Siirtopvä+montako: vko 20

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: giselle-70

Hoito: 1. ICSI

Lääkitys: procren 20.4. + puregon + pregnyl + lugesterol

Punktio+Munissaldo:

Siirtopvä+montako: vko 21

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Marile

Lääkitys: Suprecur + Puregon + Pregnyl 19.5.

Punktio+Munissaldo: 21.5.

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Aomi

Hoito: 2. ICSI

Lääkitys: Suprecur 19.4. + Gonal-F 9.5.

Punktio+Munissaldo: vko 21

Testipäivä:

Tulos:

Vierailija
4/168 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi minunkin puolestani pahoittelut SolinaPolinalle ja eppuliinikselle :( Jaksamista ja haleja!

Onneksi nämä piinapäivät on sitten kuitenkin menneet suht nopeasti... Mulla vaan on tilanne, että tuntuu kuin ei mitään oireita olisikaan :|

Välillä on ihan pieniä hetkittäisiä tuntemuksia, mutta eipä juuri niistäkään osaa sanoa. Niveliä...tai siis reisiä ja polvia mulla kyllä on särkenyt, mutta ei mitenkään sietämättömästi. Tiedän kyllä, että toisilla on oireettomiakin alkuraskauksia, mutta ei voi sanoa, että tässä mitenkään luottavaisin mielin olisin...päinvastoin.

Olen muuten tilannut niitä samoja 10-herkkyyden testejä netistä kuin ainakin Wonderoo(ko se oli?) Sitten on vielä klinikalta saatu puikkotesti. Saa ainakin testailla jos ei muuta ;)

Noh, kun ei tässä tämän kummempia niin toivottelen hyvät yöt ja tsemppiä meille kaikille piinistelyyn ja muillekin vaiheisiinne!!

-Katia pp10 (jo)

Vierailija
5/168 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonderoo: Minä tilasin myös 10mIU/mL hCG mittaavia puikkoja (2kpl), eikä mielestäni tullut postikuluineenkaan sen kalliimmaksi kuin apteekista haettuna (ja sieltä ei näin herkkiä edes löydy). Liuskatestit olis ollut vieläkin halvempia.

Meitähän onkin nyt monta piinistelemässä melkein samoilla päivillä. Koskas itse kukanenkin meinaa testailla? Mites KATIA, meinaatko vielä odotella? Sullahan noilla lukemilla ja noin herkeillä testeillä vois jo näkyä? =D Heh, en yhtään usuta, ee-een... Jännäilen täällä varmaan ihan yhtä paljon teidän kaikkien puolesta kuin omaanikin. Kahden aamun päästä pitäis tikkuun pissiä, jos haluan kokeilla yhtä aikaisin kuin viimeksi. Mutta mies ei haluais vielä, eikä tässä tällä hetkellä tunnu itselläkään olevan mitään sen suurempaa hoppua. Ihmeen rauhallinen olo, ja toisaalta pelkään, jos sieltä paukahtaa se nega näillä erityisherkillä testeillä... Saas nähdä. Toisaalta jännittää ihan sairaasti, ja tuntuu, ettei yhden alkion siirrolla voi edes onnistua. Sori nyt kaikki, en millään muotoa ketään yritä lannistaa, tää ei oo millään muotoa edes tutkittua juttua, mutta kun omassa päässä vain on se mielikuva, että toinen alkio tukisi toisen kiinnittymistä. Ja meidän taustoilla ei kahta siirretty, eikä edes olisi haluttu. Ehkä sitten, jos pakkaselle joudutaan, niin täytyy harkita. Jaiks.

Just kävin pankin puolella ja vasta hoksasin, että tämä hoito tosiaan imi meidät aika kuiviin. Onneks en sitä huomannut etukäteen, saatikka mies. Se on paljon tarkempi näistä asioista, eikä ois varmaan suostunut, jos ois tiennyt. Huoh. Arvaatte varmaan mitä kaikkea päässä nyt liikkuu.

Olossa ei sen kummempia tuntemuksia, mistä vois mitään päätellä. Selkä jumahti eilen, mutta sillä nyt ei tämän vaiheen kanssa ole mitään tekemistä.

Näin yön tunteina tulee ihan omanapaista tekstiä, kun ei oikein muutakaan keksi. Ja teki mieli jotakin raapustaa. Mutta hirmuisesti tsemppejä meille kaikille =) Toivottavasti ensi viikolla ropisee plussia!!!

Pikkis ja pp 8

Vierailija
6/168 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt on punktiopäivä sitten määrätty, se tehdään ensi viikon keskiviikkona. Ja perjantaina sitten siirto.

Follikkeleita oli 35 kpl kaikenkaikkiaan, mutta aika pieniä kooltaan vielä viime perjantain ultrassa - suurin (1kpl) oli 14 mm, pienimmät siellä 7 mm tienoilla. Jos 10 mm:set ehtii mukaan niin punktiossa voidaan hoitajan mukaan saada 15 - 20 munasolua. No, katsotaan miten käy. Vähän mua huolestuttaa kun ei oikein mitään tuntemuksia ole ala-vatsalla että kasvaakohan ne munikset ollenkaan ?

Puregon pistoksia jatkan tähän iltaan saakka samalla annoksella ja maanantaina illalla sitten Pregnyl (se kyllä jännittää kun pitää ne litkut itse sekoitella)...

Marile & Aomi taitaakin olla jännäämässä sitten samoihin aikoihin kun on siirrot samalla viikolla =) ?!

Mulla on muuten rinnat ihan hirveän arat ja kipeät - ja valkovuotoa tulee ihan melkein lorisemalla, onko tää ihan normaalia tässä vaiheessa hoitoa ?

Plussaonnea kaikille toivottaen,

-Giselle-

Vierailija
7/168 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karmea migreeni eikä uskalla ottaa kun parasetamolia. Se on mulla yhtä tyhjän kanssa. Perjantaina oli eka migreeni, melko lievä, mutta nyt tänään iski ja kunnolla. Oksettaa ja särkee päätä ja silmiä.

Sikäli huonompi homma, että kun olen aiemmin ollut raskaana ja imettänyt , niin yhtä pitkään kuin oli menkat poissa, oli myös migreeni poissa. Eli huonolta näyttää raskautumisen suhteen, kun migreenejä pukkaa. :-(

Teen varmaan huomenna aamusta pissatestin ennen kuin käyn veritestissä. Veritestin tulokset kun kuulee vasta keskiviikkona iltapäivällä. Aika aikaistahan tämä on testailla, mutta kun tuolla kaapissa niitä halpis-testejä on...

Silmät kierossa koneelta poistuen

Wonderoo pp9

Vierailija
8/168 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut tätä ketjua sivusta tai siis taisin tuolla alussa käydä kirjoittelemassakin...Sitten vaan meni kaikki hoito-ohjelmat niin monesti uusiksi, että en enää jaksanut kirjoittaa joka eri viikolle mihin hoitoja laskivat : )

Tämä pino nyt loppujen lopuksi näytti tulevan lähimmäksi meitä.

Taustoja sen verran, että ollaan 3. ICSI hoidossa nyt. Kaksi ensimmäistä oli pitkän kaavan mukaan ja nyt tämä viimeinen luonnolliseen kiertoon lyhyellä kaavalla. Tässä hoidossa aloitetttiin myös ihan varalta sokerintasaus lääkitys. Lääkkeinä oli Orgalutra ja Puregon ja irrotukseen Pregnyl 10 000

Punktio oli viime tiistaina ja siitä tuloksena oli muistaakseni 14, joista hedelmöittyi vain 3, joista kaksi siirrettiin ja yksi pistettiin pakkaseen...

Nyt onkin sitten sen verran hassu tilanne, että minä hätähousu menin testaamaan jo pp8 ja sain aikaiseksi viivan testiin. Viiva on pysynyt ainakin vielä toistaiseksi joka aamuisessa testauksessa tähän asti (pp10). Onko kellään tietoa tai kokemuksia miten pitkään toi 10000 iu (vai mikä se nyt oli) Pregnyliä näkyy testeissä???? Tätä ennen emme ole saaneet edes viivan hajua testeihin eli nautimme täällä nyt siitä, että näimme edes kaksi viivaa testissä, mutta nyt ne vasta PIINAPÄIVIÄ onkin ennen verikoetta. Torstaina olisi tarkoitus verikoe mennä antamaan....

Vierailija
9/168 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä sen verran ihmettä, että tästä loppusuoralle pääsystäkin ollaan miehen kanssa tosi onnellisia.

Olen lueskellut viestejänne, mutta olen harvakseltaan vastaillut. Pakko yrittää pitää ajatuksia arkisissa askereissa, sillä päivät tuntuvat välillä niiiiiin pitkiltä.

Eppuliinikselle ja SolinaPolinalle suuret lohtuhalit ja voimia silti tuleviin koitoksiin. Omien hoitopettymysten jälkeen uudelleen aloittaminen on raskasta, mutta onneksi se on aina uusi kerta. Anna silti surulle aikaa sen verran, mitä se vie.

Omaa surua ja jännitystäni olen lieventänyt ajatuksella, että lapsihan se siellä päättää, milloin se haluaa tulla maailmaan. Ja jos tulee isäänsä, niin sen lapsen tulosta ei päätä edes lääkärit!!! Siis tärppipeukutuksia meille lopuille vielä!

Katian, Pikkiksen, Wonderoon ja Sähäkän piinailut sattuvat meidän kanssa ihan samoihin. Hui kun jännittää jo jokaisen puolesta! Sähäkkä, olit kyllä todella utelias testailemaan! Toivottavasti viiva kestää eikä ole Pregnylin jälkimaininkeja.

Nyt kun ollaan päästy jo loppusuoralle, niin nyt ei oliskaan niin kiire testaamaan........ siis kun pelottaa ja jännittää!

Oireita on palelua, tuskanhikeä, välillä öklöttänyt ja välillä taas menkkakivun tuntua alavatsalla. Eilen meinas ekan kerran itkettää, sniif - ja ei ollut edes mitään ihmeellistä ympärillä. Höh! Saas nähä....... Yksi ilta katoin nukkumaan mennessä huonelämpömittaria, +23,5 ja vetelen horkassa lisää peittoja päälle. Silti en saanut unta, kun piti horkassa palella. Arvaa vaan, oliko aamulla hiki!!

Nyt tarttis töihin * huokaus* Pidellään peukkuja toisillemme!

Maiti

Vierailija
10/168 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähäkkä: kirjoittelin joskus viime viikolla Pregnylin vaikutuksen katoamisesta tarkemmin, mutta periaate on se , että 10 000 yksikön annoksen jälkeen kestää 12,5vrk punktiosta, että hcg poistuu alle 10 arvoon, joka ei siis enää näy pissatesteissä. Eli uskoisin tuon pp10 päivän ainakin olevan jo melkoisen luotettava tulos!

Migreeni jatkuu, kun en uskalla ottaa vielä siihen täsmälääkettä, aivan hirvee olo. Rintojen arkuus ja vatsan juilinnat katosivat jo viikonloppuna. Tänään tein aamusta pissatestin ennen versitestiin lähtöä ja selkeä negahan se oli. Että näin. Testi oli vielä se erittäin herkkä 10.

Wonderoo pp10 toistaiseksi

Vierailija
11/168 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika... Piti sitten mennä apteekkiin höyryämään ja hakemaan oikein Clearbluen digimittareita... Pissin tikkuun äsken... ja siihen tuli PLUSSA!!

Ei voi tajuta!!!! Keskiviikkona olis saanut vasta testata, mutta viheliäinen malttamattomuus iski ja oli saatava selvyys tähän lähes oireettomuuteen. Mulla ei siis ole ollut oikeastaan mitään järkeviä oireita. Nyt on tänään nipistellyt menkkamaisesti alavatsaa ja alaselkääkin jomotellut.

Hypätkää nyt kyytiin muutkin sieltä!! Plussia toivon mahdollisimman monelle. Kun pää tästä selkiytyy vähän niin tulen kirjoittelemaan jotakin järkevääkin.

Mielessä on kuitenkin jo selkeänä seuraava piina...pitkät viikot jännitettävänä pysyykö matkaaja(t?) kyydissä. Tiedän varsin hyvin, että kriittiset ajat on käsillä. Täytynee huomenna soittaa klinikalle ja yrittää saada verikoeaika. Pe lähdetään viikoksi reissuun.

-Katia pp12

ja anteeksi omanapaisuuteni

Vierailija
12/168 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KATIA - hienoa, että edes joku plussaa!!! Onnea nyt matkaan, toivotaan, että pikkuasukki siellä kasvaa ja voimistuu!

Wonderoo - harmitus tuosta kotitestin negasta, mutta ei kai se vielä ihan varma ole? Vai eikös se hcg:n nousu kuitenkin oo niin yksilöllistä ja näin alussa lukemat pieniä? Eikö sulla ollut niitä testejä useampia? Kokeiles huomenna aamulla uudestaan, tai ylihuomenna. Ja silloinhan taisit jo sen veritestin tuloksen saada. Vai huomennako sen jo saat? Voi, toivon totisesti, että kuitenkin saisit plussaa. Älä vielä luovuta - ethän!!! Peukkuja vielä ihan älyttömästi!

Minä olen malttanut mieleni testailun suhteen, mutta ehkä huomenna. Jos uskallan. Oireita ei nyt oikeastaan mitään ihmeitä. Sunnuntaina yrjösin monistellen, mutta sen aiheutti varmaan ne lauantain kaksi punkkulasia, olen aina ollut herkkä saamaan " krapulan" . Välillä tulee sellainen öklö olo, sellaista lievää kuvotusta, kuten viime raskaudessa oli. Mutta sekin voi olla kuviteltua. Vatsakipua ei nyt just oo, mutta selkä on sitäkin kipeämpi. Voi että, on tämä yhtä jännäämistä.

Ai juu, Wonderoolle piti vielä sanoa, että onpa harmitus tuo sun migreeni. Toivottavasti se pian helpottaa! Mulla jomotti kans eilen koko päivän ja vähän vielä tänäänkin. Buranaakaan ei tieten sais ottaa, jos on raskaus ihan aluillaan, mutta liekö se pätee näin alussa, jos ns normaalialkuisissa ei vielä edes tietäisi olevansa raskaana?!? Eli niinku noista prosenttipitoisista monesti sanotaan, että 5-6 rv-lle sikiö on suojassa - päteeköhän sama lääkkeisiin? Ois kiva joskus joltain viisaammalta kysellä - löytyiskö teistä sellaista =) Mä otan yleensä pääkivun ensioireisiin 600mg tai 900mg buranaa, niin ei iske päälle ollenkaan. Täsmälääkkeet on mulla jäänyt reseptille, kun tuo buranakin on aina tehonnut, jos sen ottaa aikanaan. Nyt sitten pyhänä sinnittelin iltaan asti, ja otin sitten puoliskan 600:sta eli 300mg, kun en enempää uskaltanut. Kyllä tää onkin tympeää pähkäilyä...

Juu, nyt lenkki kutsuu. Pikaisesti piti täällä pyörähtämäni, mutta tulihan tuota taas tekstiä =))

TSEMPPIÄ taas kaikille!! Ja lisää plussia!!

Vierailija
13/168 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Kaikille!

Olen ollut ihan pimenossa netistä jo reilun viikon.

Oli kiva lukea taas kaikkien kuulumisia. Pahoitteluni niille, joilla hoito on mennyt ei toivotulla tavalla ja SUUURhalit ja onnittelut plussanneille!!!

Omaa napaaaaaa....

Punktio oli siis meilla 14.5. tuloksena 22 munasolua!! jipii, lääkkeen vaihdolla ilmeisesti oli merkitykstä! niistä 17 hedelmöittyi, ja loppujen lopuksi tuloksena 8 hyvin jakaantunutta alkiota. 1 TOP alkio siirrettiin ke 16.5 ja loput seitsemän pakastettiin neljässä erässä. Hyvin siis nyt meno stimulaatio!

Lääkäri sanoi, että viikon päästä maanantaina saan testailla, ellei ne pahuksen menkat sitten pukkaa päällee....

Punktion jlk olin kovan hypeririskin ja turvotusten vuoksi viikon sairaslomalla, ja siitä johtuen siis tämä nettipimentokin, kun kotona ei ole nettiä...

Nyt kivut ovat kuitenkin viime viikon lopulla helpottaneet. Sunnuntaina tunsin jo vähän menkkä kipuja, mutta lääkäri rauhoitteli, että ne kuuluvat asiaan, oli sieltä tulossa plussaa tai negaa....

Nyt siis yritän täällä rauhoittua, unohtaa koko asian loppuviikoksi.... (tosi helppoa....) ja harrastella kaikkea muuta aiheen miettimistä....

Voimahaleja ja plussapeukutuksia meille kaikille!!!

Vierailija
14/168 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavattamon upeita uutisia sinulla!!!!

Viestistäsi välittyi hyvin hämmästyksen ja kummastuksen suuruus! Onhan se ihmettä kerrakseen - toivottavasti 9 kk:n mittainen ja siitä koko loppuelämän.

Uijjui, ja omalla kohdalla pelotus vaan lisääntyy loppuviikoa kohti. Taidan ootella vielä ensi viikolle..........vaikka siis perjantaina on testilupapäivä ja pp 16. Jotenkin vaan sen testin tylyä kertomaa pelkään ja tuntuu, että elimistön viestit olis helpommin kestettävissä - siis jos negaa pukkaa.

Hikeä pukkaa ja hengästyttää pihahommissa, huh! Minä kun kuvittelen olevani hyvässä työkunnossa???? Onneksi arjessa on nyt niin paljon puuhaa, että päivät menevät varsin nopsaan.

Odottelen kuulumisianne samassa hengessä edelleen. Wonderoolle vielä peukutuksia ennen veritestin tulosta.

Maiti + Nökkönen pp 13 (ajatella, olen unohtanut tuon allekirjoituksen loppuosan viime aikoina!)

Vierailija
15/168 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon kiitoksia kaikille onnitteluista. On tämä hullua. Ei tajua oikein vieläkään... Torstaina menen klinikalle veritestiin. Sitten saa vähän lisää selvyyttä asiaan. Pitihän sitä aamulla vielä testailla erilaisella testillä ja siihenkin ne kaksi viivaa tulivat ihan selkeästi.

[b]pikkukakkonen[/b] teitkö testiä tänään? kovasti jännitän puolestasi...ja plussaa toivon sinnekin!!!

[b]Wonderoo[/b] en olis minäkään huolissani tuosta pp10 negasta. Oletko testaillut uudestaan?? Sinullekin sitä plussaa kovasti toivon. Voi että. Niin paljon elää muidenkin jännitystä tässä mukana...

[b]Nallukka76[/b] onnittelut upeasta " saaliista" ! Tuollainen jos mikä luo uskoa ja toivoa onnistumiseen!!!

[b]Maiti[/b], todellakin olin hämmentynyt ja olen edelleen sitä ihan aidosti. Kuitenkin edelleen moni asia pelottaa....kun ei ole mitään tietoa masuasukin sijainnista tai muustakaan. Mutta kyllä ne asiat selviää ja yritän todellakin nauttia nyt vaan kun olen tähän asti päässyt.

Jaksamista sinulle perjantaihin asti, eikös se piinailu silloin sinulla pääty??

Kaikille muillekin voimia roimia ja tsemppiä vaiheisiinne!!!

-Katia

Vierailija
16/168 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pahin takana vai onko se edessä :)

Maanantaina oli punktio, joka oli aika ok toimenpiteenä. Kaikkea kipua ei kyllä saatu pois ja pelkäsin aika lailla. Reilun tunnin levon jälkeen pystyin jo lähtemään. Munasoluja saatiin 4 viidestä rakkulasta imettyä, joista kaikki olivat eilen hedelmöityneet. Ihan hyvä prosentti siihen mennessä.

Tänään olikin siirto, jossa siirrettiin 1 hyvä alkio ja toinen huonompi, josta lääkäri ei ollut varma, mutta tukevat kuulemma toisiaan. Loput kaksi joutuivat roskiin, eli pakkaseen emme saaneet mitään.

Sairaslomaa jatkettiin vielä viikon loppuun, vaikka olenkin hyvin toipunut. (pyysin itse, ei oiein työasiat jaksa innostaa..)

Mites aomi ja giselle, samanaikaiset sisaremme? Onnea giselle punktioon tänään!

Vierailija
17/168 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katialle suuren suuret onnittelut!! =) Toivottavasti nyt mahdollisimman moni muukin saa sen kaivatun plussan tästä hoidosta!!

Nyt on mieli jo vähän parempi negan jälkeen. Koville se kyllä otti ja miehestäkin huomasi, että tämä oli paljon rankempi mitä se ensimmäinen hoidon lopputulos oli.

Itsellä oli lääkärille soittoaika eilen ja seuraava hoito saattaa olla jo ensi kiertoon, tosin juhannus nyt hieman sotkee tätä suunnittelua. Eli jos kuukautiset alkavat ajallaan, mieluummin tietysti vaikka ajoissakin, niin sitten ehditään tekeen yksi hoito just ja just. Ja heinäkuun kun ovat lomalla... Eli nyt mennään vielä, siis kuukautisista riippuen, ihan alusta ja elokuussa ehditään käyttää vielä niitä luovutetuilla siittiöillä olevia pakkasukkoja jos on tarvis. Tällaisia kuulumisia meille, aattelin tulla tänne vielä sydäntäni purkamaan..=)

Kaikille hyvät jatkot ja nyt paljon plussia =)

-eppu-

Vierailija
18/168 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATIA: Lämpimät onnittelut plussasta! Ja paljon onnea raskauteen, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti! :-)

PIKKUKAKKONEN: Toivottavasti olet jo testaillut plussaa¿

EPPULIINIS: Toivottavasti ehditte aloittamaan uuden hoidon ja että sen tulos olisi se paras mahdollinen!

Nega-uutiset vahvistuivat tänään eli veritestin tulos tuli. Ei ollut enää mikään yllätys, kun kunnon vuotokin alkoi aamulla. Eipä tähän muuta juuri ole lisättävää. PAS:iin päästään vasta syksyllä, elokuussa voin soitella ja kysyä ajankohtaa. Varmaan menee ainakin syyskuulle.

Toivon kaikille plussa onnea hoitoihinne!

Poistuen taka vasemmalle¿

Wonderoo

Viimeinen listapäivitys, jatkakaa te jäljellä olevat piinailijat tästä eteenpäin:

Nimim: SolinaPolina

Hoito: 1. IVF

Lääkitys: Primolut 25.3 + Puregon + Orgalutran + Pregnyl 25.4.

Punktio+Munissaldo: 27.4. 41 munasolua, 28 hedelmöittyi, 17 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 30.4. 1 kpl

Testipäivä:

Nimim: Eppuliinis

Lääkitys: Gonal-F 22.4.

Punktio+Munissaldo: 2.5. 10 munasolua, 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 4.5. 1 kpl

Testipäivä:

Nimim: Katia79

Hoito: 1. IVF, pitkä kaava

Lääkitys: procren 9.4. + puregon 25.4. + Pregnyl 5.5. + Progesteron + Progynova

Punktio+Munissaldo: 7.5. 10 munasolua, 5 hedelmöittyi, 2 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 9.5. 2 kpl

Testipäivä: 23.5.

Tulos: plussa

Nimim: Maiti

Hoito: ICSI, lyhyt kaava

Lääkitys: Menopur

Punktio+Munissaldo: 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 9.5. 1 kpl

Testipäivä: 26.5.

Tulos:

Nimim: Wonderoo

Hoito: 1.ICSI, pitkä kaava

Lääkitys: Synarela 12.4. + Gonal-F 28.4. + Pregnyl 5.5. +lugesteron 10.5.

Punktio+Munissaldo: 7.5. 8 munasolua, 4 hedelmöittyi, 3 diagnosoitiin, 2 pakkaseen

Testipäivä: 21.5. (tulos 23.5.)

Nimim: Pikkukakkonen

Lääkitys: Procren depot 3.4. + Menopur 25.4. + Pregnyl

Punktio+Munissaldo: 9.5. 11 munasolua, 6 hedelmöittyi, 3 pakkaseen

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Brooke73

Hoito: 1. ICSI, lyhyt kaava

Lääkitys: Synarela + Gonal-F 30.4. + Pregnyl 9.5.

Punktio+Munissaldo: 11.5. 7 munasolua, 3 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 14.5. 1 kpl

Testipäivä: 24.5. (tai 28.5. kotitesti)

Tulos:

Nimim: Nallukka76

Lääkitys: Suprecur 19.4.

Punktio+Munissaldo: 14.5. 22 munasolua, 17 hedelmöittyi, 7 pakkaseen

Siirtopvä+montako: 16.5. 1 kpl

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Marile

Lääkitys: Suprecur + Puregon + Pregnyl 19.5.

Punktio+Munissaldo: 21.5. 4munasolua, 4 hedelmöittyi

Siirtopvä+montako: 23.5. 2 kpl

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: giselle-70

Hoito: 1. ICSI

Lääkitys: procren 20.4. + puregon + pregnyl + lugesterol

Punktio+Munissaldo: 23.5.

Siirtopvä+montako: 25.5.

Testipäivä:

Tulos:

Nimim: Aomi

Hoito: 2. ICSI

Lääkitys: Suprecur 19.4. + Gonal-F 9.5.

Punktio+Munissaldo: vko 21

Testipäivä:

Tulos:

Vierailija
19/168 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moron kaikki kanssasiskot =)!

Eka punktio on nyt sitten takana - meni ihan hyvin mutta viimeiset 3 munarakkulaa oli jossain takana ' piilossa' ja niitä metsästellessä teki kyllä aikas kipiää =(. Onneksi oli niin mukavia hoitajia siellä että koko hommasta jäi kuitenkin ihan hyvä fiilis. Nyt kun lääkkeiden vaikutus alkaa haihtumaan niin juilii kyllä alavatsalla aika tavalla.

17 munasolua saatiin saldoksi ja huomenna sitten soittelen hoitajalle montako niistä hedelmöittyy. Perjantaina siirtoon, toivottavasti on turvotus siihen mennessä jo laskenut. Testipäivä on sitten 8.6.

Mitäs oireita siinä hyperstimulaatiossa muuten on ? Mua vähän huolestuttaa kun munisten määrä oli kuitenkin niin iso - 35 kpl.

Lohtuhalit kaikille joilla testitulos on näyttänyt negaa ja plussatuulia vielä piinistelijöille :o)!

- Giselle -

Vierailija
20/168 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön hämärinä tunteina tulin vain kertomaan, että testailin aamulla, pp 12, haalean plussan. Se ei ollut haamu, mutta silti oli vaaleempi kuin kontrolliviiva. Testaan vielä pe uudestaan, testikin kun oli tuota erikoisherkkää sorttia, niin ois kai jo voinut näyttää vahvempaakin plussaa?!? Mutta kai se plussa kuitenkin on plussa.

Voi, Wonderoo, onpa nyt harmitus, että näin kävi. Koita kerätä kesän aikana oikein paljon voimia ja imeä aurinkoenergiaa itseesi. Ja nauti nyt kuitenkin kesästä, jookos! Onnea sitten syksylle oikein roppakaupalla!

Eppuliinis, peukuttelen täällä pikaisten mensujen puolesta =)

Punktiossakin oli joku käynyt ja saanut upean saaliin, mutten nyt jaksa muistaa nikkiä. Onnea hienosta saldosta- sieltä kyllä varmaan riittää matkalaisia ihan vauvaksi asti!

Ja kukas oli jo saanut kaksi kyytiläistä - onnea sinunkin matkaan!

Kuten kaikille muillekin, onnea ja tsemppiä!!

Minä koitan nyt elää jalat maassa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi