Iso kokoiset mitä puette juhliin? Neuvoja kaivataan
Tulossa juhlat, jossa olen vieraana. En tiedä yhtään mitä pukisin, sillä olen lihonut vuoden aikana lähemmäs 25kg ja vanhat vaatteet eivät mahdu päälle. Onko vinkata hyviä sivustoja tai mekkoja? Oisko vinkkejä miten näyttää hoikemmalta? En ehdi laihduttaa.
Kommentit (288)
H&M:stä löytää usein juhlavaatteita myös isossa koossa.
Vintedistä voi hakea omalla koolla vaatteita. Ei maksa paljoa, jos tulee huti.
Tarkoitus ei olla näyttävä. Haluaisin kunnioittaa juhlan luonnetta ja pukeutua sen takia juhlavasti. Oisko hame ja jakku parempi yhdistelmä kuin mekko?
Tunikat ovat hyviä legginsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei olla näyttävä. Haluaisin kunnioittaa juhlan luonnetta ja pukeutua sen takia juhlavasti. Oisko hame ja jakku parempi yhdistelmä kuin mekko?
Mekko mukavampi kesällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut täältä, mutta voisi kokeilla jos turvallinen.
Kysy Stockan myyjältä. Osaavat neuvoa hyvin. Onneksi on lämmintä, niin ohut jakku ja housut sopivat tilaisuuteen. Tukka ja hymy ovat tärkeimmät. Kyllä sinä löydät jonkun jakun. Housut voi itse leventää sivuista, kun ompelee sivuille V- muotoisrn lisukkeen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut täältä, mutta voisi kokeilla jos turvallinen.
Itse tilannut sen kautta ihan ulkomailtakin, on luotettava.
Käy Zizzissä sovittamassa tai noissa isoissa tavarataloissa. Gerry Weberiltä löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ap koittaisit tehdä pussilakanasta itsellesi mekon?
Löytyiskö jotain kaunista pussilakanas?
M40
😂😂😂😂😂😂
Oisko teillä ideoita tyylistä? Kauppoja ei ole mun lähellä niin tilan luultavasti netistä. Oon suht nuori kuitenkin tai aikuinen olen, mutta pelkään että jollakin vanhemmalla vieraalla on samanlaiset vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Oisko teillä ideoita tyylistä? Kauppoja ei ole mun lähellä niin tilan luultavasti netistä. Oon suht nuori kuitenkin tai aikuinen olen, mutta pelkään että jollakin vanhemmalla vieraalla on samanlaiset vaatteet.
Pellava on hengittävä materiaali. Ainoa miinus, että ei jousta. Viskoosi ohut ja viileä.
Tilasin kotimaisen merkiltä pellavamekon ja se ei ollut kovin juhlava. Näytti siltä, että mummollani voisi olla samanlainen. Muutenkin rypisty helposti, vaikkakin oli mukava päällä.
Mistä olet lihonut?
Itsellä kertyy lantiolle helposti ekstaa. Käytän silloin edelleen hoikkaa vyötäröä korostavia vaatteita. Itselle sopii a linjaiset mekot. Isompi persekkin mahtuu sinne piiloon.
-10kg ylipainoinen
Paino on kertynyt valitettavasti vyötärölle. Tuntuu että moni mekko korostaa vatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mekko on parempi. Yritä etsiä sellainen, missä on vähän empiretyyliin korotettu vyötärösauma ja leveä helma.Ei kuitenkaan mitään äitiysmekkoa, mutta vähän siihen suuntaan Sellainen peittää mukavimmin varsinkin roikkuvan maharöllykän. Pituus kannattaa olla sellainen, että helma ulottuu jalan kapeimpaan kohtaan eli hieman polven alapuolelle. Jos kukkakuosi ei ole este, kannattaa käydä vilkaisemassa Tokmannin pluskokoja, itse olen tehnyt sieltä hyviä ja edullisia löytöjä, mutta yksiväriset on kokolailla mahdoton toive.
Maksimekot on kivoja, kävisikö sellainen?
Empiretyyliä olen kokeillut, mutta näin pieni rintaisena ja iso mahaisena näytän raskaana olevalta. Sekin on yksi pelko että ihmetellään mun röllyköitä ja olenko mahdollisesti raskaana.
Vaatteet