Miksi jotkut väittävät että miehet tykkää "jahdata"?
Jos itse joutuisin "jahdata" naista niin sanoisin vaan "ei sitten jos ei kiinnosta" ja siirtyisin eteenpäin.
Luuleeko joku oikeasti että naisesta tulee miehille kiinnostavampi jos tämä on vaikea?
Kommentit (69)
Jyrkkä ei vaikeille naisille. Ovat muutenkin hankalia niin sirkustemppuja vaativat ei nappaa yhen yhtään.
Joutuisin jahdata? Mitä mä just luin?
Vierailija kirjoitti:
Motörhead hyvä mutta kyllä se saalis jahtaamisen voittaa. Siksi kalastan kalatiskiltä.
En jaksa jahdata ollenkaan. Tulee vain nöyryytetty ja naurettava olo. Tai no ihan vähän voin ehkä jahdata, jos näyttää, että tsäänsseja olisi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka ole koskaan kuullut asiasta? Oletko ehkä teini?
Se on passiivisten naisten suosikkivalhe itselleen. Ehkä se johtuu noista harvoista epätoivoisista takiaisista.
Olen itse myös aina ihmetellyt tätä sanontaa. Minun elämänkokemuksella se ei pidä paikkaansa.
Olin nuorena tosi hyvännäköinen ja kiinnostuneita oli aina, mutta ei minua kukaan koskaan piirittänyt tai jahdannut. Olisin pitänyt todella cringenä miestä, joka ei usko, kun sanon, ettei kiinnosta.
Yleensä ne fiksut, hyvät tyypit ovat kaivanneet aika paljon rohkaisua tai jopa sitä, että otan itse ohjat. Fiksut ja herkät miehet voivat olla vähän arkoja. Usein niitä parhaita tapauksia. Jahtaajat on pelottavia!
🇺🇦🇮🇱
Se jahtaaminen mistä miehet tykkäävät on sellaista, että naisen pitää olla perse pystyssä ja pupunhäntä koristamassa persettä, heiluttaa sitä vähän, sitten leikitellen juosta karkuun ja kikatella.
Ei sellaista tosielämän "evvk" missä mies joutuisi oikeasti näkemään vaivaa ja omaamaan itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä piirittäjä-jankuttajamiehiäkin olemassa.
Itsekään en heihin kuulu tai ajatuksenjuoksuaan ymmärrä.
Salaisuus on siinä, että ajan myötä opit rakastamaan ja arvostamaan tätä vekkulia. Ainakin romanttisissa komedioissa?
Vierailija kirjoitti:
Se jahtaaminen mistä miehet tykkäävät on sellaista, että naisen pitää olla perse pystyssä ja pupunhäntä koristamassa persettä, heiluttaa sitä vähän, sitten leikitellen juosta karkuun ja kikatella.
Ei sellaista tosielämän "evvk" missä mies joutuisi oikeasti näkemään vaivaa ja omaamaan itsetuntoa.
Näinhän tämä on, viitaten ekaan kappaleeseen. Mitä toiseen kappaleeseen tulee, niin en kyllä ymmärrä, miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut naisesta, jolle hän on evvk.
Hyvää itsetuntoa silloin viestii se, että kävelee pois. Vain joku huonoitsetuntoinen jurpo jäisi tuohon roikkumaan ja vonkaamaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullut mistä asiasta? Oletko illiteraatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullut mistä asiasta? Oletko illiteraatti?
Ihanko noin hienon sanan olet oppinut? Kylläpä olet viisas.
Menehän nyt leikkimään ennen hampaiden pesua ja nukkumaan menoa.
No ei mua ole kukaan mies halunnut ikinä jahdata, mutta nuorena mulla oli kaveri jota jahtasi useampikin mies.
Kumpikin siis on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
No ei mua ole kukaan mies halunnut ikinä jahdata, mutta nuorena mulla oli kaveri jota jahtasi useampikin mies.
Kumpikin siis on mahdollista.
Kyllä ne olis sut valinnu mieluummi jos olisit sanonu tavatessa "mua ei tartte jahdata vaan voidaan lähtä vaikka heti panee"
Pimppi nyt on vaan pimppiä ettekä te naiset niin kummoisia saaliita ole. Hauskempaa se on usein se pesälle pääseminen kuin se pesän saaminen.
Ehkä tää on joku kulttuurijuttu, mutta suomalaiset miehet ei todellakaan tykkää jahdata, eikä yleensä juuri edes yrittää. Itse olen saanut jokaisen viedä mennessäni. Mikä ei kyllä haittaa, mutta olisi kiva jos edes näyttäisivät vihreää valoa vähän rohkeammin 😂
Ulkomaalauset ovat yleensä vähän proaktiivisempia, mutta ei nekään mitenkään jahtaa.
Miehillä on tosi kova torjutuksi tulemisen pelko, ja luulen että jahtaaminen liittyy sellaiseen kulttuuriseen (mielen)tilaan jossa naisella ei oikeastaan ole varaa kieltäytyä ja hän voi lähinnä vain viivyttää välttämätöntä jos on viivyttääkseen.
Mä tykkään saalistaa, naisetkin siitä tykkää kun antautuivat lopulta.
Jeesusteipillä naisen EI! EI! EI! Muuttuu hetkessä MMM! MMM! MMM!
Nautintoa!
M44
Onhan niitä piirittäjä-jankuttajamiehiäkin olemassa.
Itsekään en heihin kuulu tai ajatuksenjuoksuaan ymmärrä.